Španielsko Španielsko
ŠpanielskoAndalúzia a ExramaduraGranada ŠpanielskoAndalúzia a ExramaduraGranada

Nest Style Granada recenzie 

15 °C
20 °C
3:00 h
cca 2:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Nest Style Granada recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Izby 83 %
Strava 83 %
Personál 83 %
Ana Barbosa Carretero
Publikované 18.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Veľa hluku, miestnosť nie je klimatizovaná, pretože nemá žalúzie
javier caro franganillo
Publikované 18.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Penzión, kde nemôžete spať ani odpočívať kvôli množstvu hluku na ulici po celú dobu, jediná dobrá vec je umiestnenie
Orlando Longueira
Publikované 16.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
skúsenosti z roku 2017. Najhoršia skúsenosť, ktorú som mal v hoteli, ak odhliadnem od problémov, ako je čistota (škvrna na stole, ktorá tam bola dva dni, vlasy na vankúši alebo plote vedľa nočného stolíka) alebo že televízor nebol správne naladený. najhoršie Bola to otázka parkovania, ktoré som si predtým rezervoval v hoteli V deň môjho príchodu som zaparkoval auto na podlahe a priestore, ktorý bol údajne v súlade s hotelom (suterén 3, priestor 34) a požiadal som ho. strážca parkoviska, ak je správne umiestnený a ukazuje e-mailovú adresu hoteli, on mi povie, že áno a zruší vstupný lístok o 6 dní idem si vyzdvihnúť auto, oznámim to manažérovi a ten mi povie, že kde som mal zaparkovať, bolo v suteréne 2 a že musím zaplatiť o 140 € viac. Zavolal som políciu a rozprával som sa s recepčnou aj s obsluhou parkoviska. 4 dni bez neho) a že som za to musel zaplatiť, pretože platím vopred za parkovanie dohodnuté s hotelom, presunul som hotely, ktoré platia za ďalšie, z môjho vrecka, pretože hniezdo je veľmi hlučné a zaobchádzanie je ich chyba týkajúca sa parkovania (hotel zrejme počíta 0. poschodie ako suterén a parkovisko nie) bolo potrebné zavolať políciu a podať sťažnosť Zničili mi dovolenku a osobu, ktorá so mnou prišla. A je to prvýkrát, čo som podal sťažnosť na spotrebu.V reakcii na odpoveď Od majiteľa som sa sťažoval, že predtým to nebolo úplne čisté a dal som aj časť televízora. Aj v e-maile mi povedali, že mám parkovať v suteréne 3 a nie 2. Je zvláštne, že mi nedovolili urobiť. sťažnosť osobne ale pre Tu mi rýchlo odpovedali, uznali, že mi povedali, že parkujem v suteréne 3, keď parkovacie miesta, ktoré mi zodpovedali, sú v suteréne 2, ako je uvedené na parkovisku neprítomný... 31. 10. 2017 Nakoniec mi dnes zavolali, aby mi ponúkli reklamačný formulár a porozprávali sa s vedúcim recepcie a riaditeľom (keď som prišiel, riaditeľka tam nebola, zlé z jej strany, pretože nechala svojich zamestnancov v štichu). hovoril so mnou a uznal, že čísla toho, čo považujú za suterén 3 a na parkovisku je označené ako 2, sa nezhodujú, ale je to moja chyba, že som zaparkoval na mieste, ktoré nepatrí hotelu v žiadnom prípade mi nepovedali, že dali štýl hniezdo a že zelenú plochu tam, kde je, nevidno, lebo na parkovisku je celá tma a že v suteréne 3 nebolo nikde a že jediné 34 bolo námestie, kde som bol na začiatku. Nakoniec mi dajú reklamačný formulár, ktorý zakryjem a odveziem do Coruñy na odporúčanie Halcon Viajes, kde som teraz býval v Monjas del Carmen, kde je všetko čisté, upratané a je tam priestor poznámka pre riaditeľa, Zamestnanci boli vždy korektní, až na to, že mi dlho venovali reklamačný formulár a odpovedali, že toto sa mi stáva za to, že platím parkovanie vopred, a myslím si, že je veľmi zlé, že neukážu svoju tvár. v nespravodlivom prípade, v ktorom nemajú Plánujem hodiť uterák do ringu Úlohou režiséra je režírovať, nie sa skrývať za štáb, ktorý je mimochodom ako dievčatá v Haliči hovoria, že ich nikto nevidel ale. existujú nejaké.