Ventus at Marina El Cid Spa & Beach Resort recenzie
Auto Cape
Zdroj:
Google - automatický preklad

Place was overcrowded.Food below average with no restaurant options available according to management. Rooms are small . Staff is unhelpful. Wanted 60$ extra for WiFi
Will never go there even if they pay me
DeShaun Sellers
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetci zamestnanci boli úžasní ľudia, veľmi milí a ochotní. Izby boli pekné a čisté. Jedlo bolo v poriadku. Držal som sa čistých nápojov, pokiaľ som nemal rezerváciu na večeru. Všetko v dobrom čase.
Grant Wiebe
Zdroj:
Google - automatický preklad

Naša rodina sa práve vrátila z našej druhej návštevy Ventus v Marina El Cid. Išli sme počas rušnej dovolenkovej sezóny, ale toto stredisko je také priestranné, že sa nikdy necíti „zaneprázdnené“. Veľkolepé prostredie, skvelé jedlo a zábava pre všetkých. Uistite sa, že si zarezervujete 2 večere hneď, ako prídete, a zarezervujte si ďalšie 2 nasledujúce ráno.
Robert Steinkirchner
Zdroj:
Google - automatický preklad

Táto skúsenosť je veľmi blízko k 5 hviezdam za peniaze, ale existuje niekoľko vecí, ktoré musia spoločnosti opraviť, aby som mohol dať toto hodnotenie. Ako väčšina inclusive je likér slabý a snažia sa vás prinútiť ísť na timeshare predaj. Dobre, očakávame to už teraz. V skutočnosti by som s radosťou išiel na ihrisko, aby som sa dozvedel viac o rezorte, ale nemohli sme sa tam dostať až deň pred odchodom.
Personál je skvelý, jedlo je vynikajúce, pozemky sú krásne a dobre upravené, izby sú čisté, dobre zariadené a majú dostatok vybavenia, bazény sú čisté a bohaté. Tento rezort je SUPER pre rodiny. Do tohto rezortu by som sa už nevrátil, ale to len preto, že život je príliš krátky a svet je príliš veľký na to, aby som dovolenkoval dvakrát na tom istom mieste. Pravdepodobne by som odporučil tento rezort a skupinu letovísk s niekoľkými výhradami:
1. Toto miesto môže byť najlepším obchodným prípadom pre elektrifikáciu, aký som kedy videl. Golfové vozíky poháňané plynom, ktoré celú noc premávajú po areáli, sú hlučné a každú jednu noc ma budia a/alebo držia hore. Miestnostiam chýba zvukotesná izolácia a potrebujú nové zametanie dverí a izoláciu proti poveternostným vplyvom. Dal by som 1 hviezdičku, ale to nie je fér voči častiam rezortu, ktoré sú naozaj dobré.
2. Systém rezervácie večere je vtip. Náš concierge nám povedal, že nám urobil rezerváciu v noci, keď sme dorazili, ale žiadna taká rezervácia neexistovala, keď sme sa dostali na večeru. Ak chcete urobiť dve rezervácie naraz, musíte ísť na recepciu. Pri registrácii nám to nebolo jasné. Keď sme to vedeli, chodil som každé ráno hneď, ako sa otvorili, a mohol som získať rezervácie iba v 5 alebo 6 v najmenej žiaducich reštauráciách na pozemku. V tomto stredisku je systém tried a ak sa nezúčastníte na predaji, váš výber bude obmedzený.
3. Jedlo, keď ho dostanete, je vynikajúce. Avšak; tento rezort zlyháva, pokiaľ ide o kŕmenie davov. Je to skutočne vidieť na bufetových linkách a najmä na špeciálnych staniciach (omelety, tacos, gril atď.). Rady sú také dlhé, že vám bránia v prístupe k ostatným bufetom. Tieto stanovištia mali byť umiestnené na okrajoch bufetov namiesto centra. Šéfkuchári na týchto staniciach pripravujú viacero položiek, z ktorých niektoré môžu byť presunuté na vyhradenú stanicu (tortilly) alebo nemusia byť pripravené pred hosťami (palacinky, taco mäso, vajíčka na objednávku, ktoré nie sú omelety) . S niekoľkými úpravami smerovania frontu by sa tento problém dal ľahko vyriešiť.
4. Zdá sa, že vo všeobecnosti v tomto rezorte chýba vodcovstvo na palube. Personál je vynikajúci v plnení svojich úloh podľa knihy, ale keď kniha nefunguje alebo nastane situácia, ktorá v knihe nie je, dôjde k zlyhaniu. Ako vám dôjdu uteráky?!!! V A’akate sme stretli jedného manažéra, predstavil sa a aktívne riadil jedáleň. Žiadne prekvapenie, bol to najlepší kulinársky zážitok, aký sme mali, a je pravdepodobne jednou z mojich obľúbených reštaurácií na svete.