The St. Regis Kanai Resort, Riviera Maya
Mexiko Mexiko
MexikoCancún a Riviera MayaPlaya Maroma MexikoCancún a Riviera MayaPlaya Maroma

The St. Regis Kanai Resort, Riviera Maya recenzie 

26 °C
35 °C
11:50 h
cca 0:45 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

The St. Regis Kanai Resort, Riviera Maya recenzie
Carla Figliozzi
Publikované 05.02.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Hotel je príliš veľký, chodíte príliš dlhé vzdialenosti, aby ste sa niekam dostali. Jedlo je hrozné a jeho donesenie trvá hodiny, obsluha nie je priateľská, na všetko hovoria nie. Sprchy sú veľmi komplikované na používanie. neodporúčam.
谢安祺
Publikované 05.02.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Sme hosťami z edície, náš hostiteľ nám odporúča navštíviť St Regis a jeho plážový klub. Beach Boys a vodič všetci vedia, že sme hosťami vydania a vzali nás na pláž a pripravili plážové osušky, veľa sme dali sprepitné. Potom prišiel „supervízor“ a rozdával slová, že pláž je vyhradená pre skupinu osôb od 13 do 18 hodín ako od začiatku nášho príchodu do zatvorenia. Vyzerá to ako podvod a aj náš hostiteľ z edície nám povedal, že obrábanie pláží v KANAI je viac než bežné, keďže ST REGIS a edícia sú susedia. EDITION je oveľa lepšia ako toto miesto, služba je peklo, sarkastická Počul som, že poloha ST Regis je v skutočnosti nebom v kultúre MAYA. Aká hanba
Johanna J
Publikované 03.02.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Toto bolo druhýkrát, čo som strávil pár dní v tomto úžasnom rezorte. Služba a láskavosť sú bezchybné. Abigail na recepcii nám poskytla jeden z najoriginálnejších a najautentickejších prístupov, aké som kedy zažil v luxusnom hotelovom priemysle. Architektonický dojem v tomto rezorte vám poskytne výnimočný univerzálny moment budúcnosti. Kuchyňa je na vrchole a uvoľnený prístup celého personálu robí z tohto miesta skutočný dobíjací zážitok! Ďakujeme za skvelý pobyt!
Nathan Robertson and Snehal Patel
Publikované 29.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Hrozná služba a sledovanie
Moshé S
Publikované 21.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Vďaka personálu hotela, ktorý sa k nám správal mimoriadne dobre, sme mali vynikajúci pobyt. Izby sú neuveriteľne pohodlné a špičkovo vybavené a ponúkajú nádherný výhľad na mangrovy a more. Posilňovňa je vybavená najmodernejšími strojmi, je dobre organizovaná a dokonale klimatizovaná. Možnosti reštaurácie (raňajky a plážový klub) ponúkajú širokú škálu chutných jedál. Dôležité úvahy: • Aj keď sa hotel nachádza v Mexiku, všetko sa stará o severoamerický trh – od systému sprepitného (ktorý naznačuje aspoň 18 %) až po názvy jedál zobrazené v angličtine. • Niektoré procesy sa ešte len zautomatizujú: 1. Rozpisy výdavkov nie sú k dispozícii na televízoroch na izbách. 2. Napriek tomu, že sme mali aktívny nápis „Nerušiť“, stále sme v našej izbe prijímali hovory. 3. Hoci sme upratovanie izieb koordinovali s upratovaním, náš komorník o tom nevedel a nasledoval rovnakú požiadavku. • Ako členovia Bonvoy nemali žiadne jasné výhody. Aj keď chápeme, že ponúkanie výhod v takýchto destináciách môže byť náročnejšie, Marriott by mal vo svojom portfóliu zaviesť jasnejšie a jasnejšie pravidlá. Súčasné nezrovnalosti („ak tu, ak tam, ak nie, ak...“) zbytočne komplikujú navigáciu v členských výhodách. • Označenie jedla pri raňajkách by malo obsahovať názov v španielčine a angličtine a označovať alergény ako pšenicu, cukor, sóju atď., čo je pre hostí s diétnymi obmedzeniami rozhodujúce. • Aj keď je hotel luxusný, zdá sa, že by mohol byť kdekoľvek na svete. Jedinečná mexická identita nie je viditeľne prezentovaná, čo zanecháva jej diferenciáciu nejasnú v porovnaní s inými špičkovými hotelmi v tejto oblasti. • Hotel by mal zvážiť vyčlenenie častí budov pre rodiny s deťmi, podobne ako na pláži. Tento prístup umožní hosťom vybrať si svoje preferencie. Napríklad tým, ktorí hľadajú pokoj bez prítomnosti detí, môžu byť pridelené izby v oblastiach vzdialených od rodinných zón. To by zlepšilo celkový zážitok pre všetkých hostí uspokojovaním rôznych potrieb a očakávaní. Odporúčanie pre hostí: Pláž má mušle a kamene, ktoré znepríjemňujú vstup do mora. Pre lepší zážitok odporúčame používať topánky do vody. Stručne povedané, hotel je vynikajúci, ale z nášho pohľadu (nie ako odborníkov na pohostinstvo) je priestor na zlepšenie. Vrátili by sme sa? Boli by sme radi – najmä pre pokoj, ktorý ponúka. Zvažovali by sme však aj iné možnosti v okolí? Absolútne!