Bandos Maldives recenzie
Odporúčanie 93 %
Poloha 88 %
Šport a zábava 90 %
Izby 90 %
Strava 87 %
Personál 93 %
Annemie Corten
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi drahé. Personál veľmi priateľský.
Janka Okruhlicová
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ubytovanie bolo fajn.Ale jedna vec kvôli ktorej by som sa do tohto rezortu nikdy nevrátila je, že o 12.00 vám spravia check out o 16.00 máte ísť na letisko a zrušia vám all inclusive čiže ani vodu si nedáte to som precestovala veľa krajín a rezortov, ale to som nezažila nikde. Veľké sklamanie tento rezort už nikdy viac.
Nick
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na tomto krásnom ostrove sme boli posledných 10 dní a môžeme ho len odporučiť. Horúcim tipom je aj môj priateľ Guru so svojimi špeciálnymi kokteilmi.
Určite navštívim ostrov znova a želám tímu všetko najlepšie, len tak ďalej
Daniela Fischer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vrelo odporúčame, čisté zariadenie a počasie bolo skvelé aj napriek niekoľkým dažďovým prehánkam, super priateľský personál, ktorý sa vždy snaží vyhovieť / opraviť všetky požiadavky a sťažnosti čo najrýchlejšie. Kúpele odporúčame, výlety môžeme vrelo odporučiť, jedlo bolo vždy veľmi chutné a pravidelne dopĺňané. Uteráky menili každý deň a najlepšie...mohli ste vyskočiť z izby priamo do mora a mali ste plážový bungalov.
Michael Kretschmer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Es gibt sicher auch auf Bandos wunderbare Zimmer, ich hatte standard, was im Vergleich sicher Wünsche offen lässt, aber absolut ok…sauber, kein Reparaturstau etc…
Die Küche der Service und das Ambiente sind schon „malediveslike“ also - Klasse
Filipo Perez
Zdroj:
Google - automatický preklad

100 hviezdičiek pre službu pradip a jeho pohostinné správanie, skutočne oceňujem jeho a tím rezortu. Jeden z mojich obľúbených ostrovov. Určite príďte znova.
Eleni Makrinou
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobré služby, úžasné vody! Celkovo perfektný zážitok. Jedine negativum je vlhkost, ale s tym sa neda nic robit 😇
mamoonrouf
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostal som v Bandose v januári 2025, veľmi sklamaný svojou skúsenosťou. Maledivy boli na zozname navždy, ale zážitok zmaril Bandos. Zaplatili sme takmer 200 libier za transfer, ktorý trvá asi desať minút loďou, ale museli sme veľmi dlho čakať, kým všetci cestujúci dorazili.
Zostal som vo vile na pláži. Izba, ktorú som dostal, bola zastaraná a nutne potrebovala renováciu. Nábytok vyzeral starý a opotrebovaný a celková výzdoba vyzerala, akoby nebola aktualizovaná roky. Aby toho nebolo málo, miestnosť nebola čistá. V kúpeľni bola viditeľná špina a všetky dlaždice sa nezhodovali. Za cenu, ktorú som zaplatil, som očakával oveľa lepšie štandardy. Dúfam, že vedenie berie tieto problémy vážne a urobí potrebné zlepšenia. Zarezervoval som si manželskú posteľ a dostal som samostatné postele, ktoré boli spojené, čo spôsobilo obrovskú medzeru, ktorá nie je ideálna pre pár!
Po 12-hodinovej ceste, keď som dorazil, som očakával, že mi namiesto toho ukážu moju izbu, musel som sedieť v hale celé veky a čakať, kým nás niekto príde pozrieť, a hneď som bol zháňaný po peniazoch za prevod.
Požiadal som o neskoré odhlásenie len o jednu hodinu, ale personál moju žiadosť zamietol a tvrdil, že miestnosť bola rezervovaná. O päť hodín neskôr však miestnosť stále nebola uprataná, čo dokazuje, že ma klamali. Tento nedostatok čestnosti a flexibility je pre hotel tohto kalibru neprijateľný. Očakával som oveľa lepšie služby a transparentnosť. Nevrátim sa a neodporúčam tento hotel ostatným.
Mal som pocit, že pokiaľ nie ste v jednej zo špičkových izieb, nedostanete rovnakú službu.
Bohužiaľ to nesplnilo moje očakávania. Vzhľadom na cenu som očakával vyššiu úroveň služieb a vybavenosti. Pri spätnom pohľade by som si prial, aby som zaplatil o niečo viac a rozhodol sa pre vyššiu úroveň hotelov. Je to dosť frustrujúce, keď hotel nespĺňa svoje náklady, takže máte pocit, že ste nedostali svoje peniaze.
Bettina Durazzi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny, špičkový koralový útes. Poradil
Lisa Walter
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli to pre nás veľmi špeciálne sviatky.
Všetko bolo perfektné, služba od harish, shawam a kanchan bola úžasná. Teším sa tiež, uvidíme sa znova :)
RHadden7
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prvýkrát, keď som išiel na Maledivy, som si vybral Bandos, pretože sa zdalo, že sa tam „deje“ viac ako len relax a šnorchlovanie. Zarezervoval som si najdrahšiu izbu (vodný bungalov) a vybral som si balíček all inclusive.
Za dopravu motorovým člnom na ostrov platíte navyše, no práve tu sa náš výlet nezačal najlepšie, pretože po 10-hodinovom lete sme museli 45 minút trčať v neuveriteľne horúcej príletovej hale letiska, kým sme čakali na ostatných hostí!
V rezorte sme mali vlastný súkromný ponorný bazén a mohli sme vstúpiť priamo do mora. Náš vonkajší priestor bol súkromný od ostatných bungalovov, takže jediní ľudia, ktorí nás mohli vidieť, keď sme odpočívali, boli na lodiach, ktoré často prechádzali okolo. To bolo dovtedy, kým nad nami nepreletel dron a na chvíľu sa zastavil priamo nad nami, kým znova odletel. Keď som sa na to sťažoval, nedostal som žiadnu spätnú väzbu o tom, odkiaľ to mohlo prísť a ako to bolo povolené, a bezpečnostná služba ma nezobrala, ak to bol hosť.
Ukázalo sa, že balík „all inclusive“ nie je ničím iným. Keď navštívim rezorty v Karibiku, Európe alebo kdekoľvek inde, jediné, čo by sa z takéhoto balíka mohlo vylúčiť, sú „prémiové“ nápoje. V Bandose je vylúčená väčšina nápojov, rovnako ako stolovanie v ktorejkoľvek inej reštaurácii ako je štandardný bufet. Mohli ste dostať jedno pivo (Carlsberg), ale každé iné bolo spoplatnené. Môžete získať základné liehoviny a obmedzený výber koktailov. Najviac ma frustrovalo, že ovocné šťavy a mliečne kokteily, napriek tomu, že boli v ponuke lacnejšie ako Carlsberg, neboli zahrnuté. Čo sa tiež stalo skutočnou nepríjemnosťou, bolo, keď sme sa počas jedla neustále „predávali“ od personálu, ktorý sa vás snažil prinútiť, aby ste sa prihlásili na večere nad 100 USD a spoplatnené víno / koktaily.
Som zvyknutý, že strediská kladú zákazníka na prvé miesto, ale nezdá sa, že by to bola štandardná filozofia spoločnosti Bandos. Diétny koks je na all inclusive, ale v našej izbe sme dostali len plnotučný koks. Zavolal som a požiadal som o prepnutie, len mi bolo povedané, že to nie je možné! Veselo sme sa tiež spýtali, či sa dajú doplniť slivky z našej ovocnej misy, len nám bolo povedané, že to nebude možné, čo viedlo k ďalšej sťažnosti, a potom sme počas nasledujúcich dní dostali viac sliviek, ktoré sme mohli jesť!
Napriek tomu, že rezort má viacero aktivít, pre hostí nie sú organizované žiadne športové aktivity. Skutočne, futbalové ihrisko plnej veľkosti, čo je úžasné zariadenie, využíva iba personál! Som vášnivý futbalista a bolo mi povedané, že sa môžem zúčastniť s nimi a že zápas bude každý večer o 21:30. V poslednú noc našej cesty som sa objavil vo svojej súprave, čakal som pol hodiny a nikto sa neobjavil!
Rezort tvrdí, že má „športový bar“, ktorý som považoval za skvelý, pretože by som mohol sledovať finále UK Cupu, keď sme tam boli. Ukázalo sa, že to bol jednoducho „hlavný bar“, ktorý bol súčasťou zábavného salónika s TV. K dispozícii boli obmedzené kanály, a tak som nakoniec musel hru pozerať na svojom iPade, pričom sa neustále ukladal do vyrovnávacej pamäte kvôli slabému Wifi.
Posledná a zďaleka najhoršia urážka je stále nevyriešená. Rezervoval som si výlet v januári na náš pobyt v marci. V tom čase som zaplatil v plnej výške viac ako 10 000 dolárov. Keď sme sa dostali do rezortu, požiadali ma o moju kreditnú kartu, o ktorej som predpokladal, že je to záruka pre „doplnky“, a nevenovali tomu veľkú pozornosť. Pred pár týždňami, keď som dostal výpis z kreditnej karty, som však zistil, že mi znova naúčtovali 10 000 £! Okamžite som im poslal e-mail so žiadosťou o vrátenie platby a dodnes som nedostal ani potvrdenie, nieto ešte formálnu odpoveď alebo vrátenie peňazí! Preto som túto záležitosť riešil so svojou bankou. Vnímal som to ako dôkaz úplného nedostatku zákazníckej starostlivosti a pozornosti, ktorá existuje v rezorte, kde sa podľa môjho názoru viac zameriavajú na snahu dostať z vás čo najviac peňazí, kým ste tam, než aby vám zanechali pozitívnu skúsenosť, ktorá by vás prinútila vrátiť sa späť.
عبير الورد
Zdroj:
Google - automatický preklad

مكان جميل انصح بزيارته للعلاج
Sabine Reisinger
Zdroj:
Google - automatický preklad

Od príchodu na ostrov až po odchod bolo všetko úžasné. Podarilo sa nám stráviť 14 nocí v Premium Beach Villa 131. Všetci zamestnanci sú skutočne priateľskí a pracujú veľmi tvrdo. V mene personálu v reštauráciách by som chcel vyzdvihnúť Abu. On a jeho kolegovia veľmi tvrdo pracujú na tom, aby bola dovolenka dokonalá. Daždivé dni spríjemnila aj Jaanu (dúfam, že som si to zapamätal správne) svojím veselým pozdravom. Hoci musíme jesť bez lepku, nebol to žiadny problém! Chlieb, palacinky a mnoho iného nám špeciálne pripravili v kuchyni, no na etiketách na bufete boli uvedené aj alergény. Jediné, čo by som mohol spomenúť na zlepšenie, je, že veľmi korenené jedlá by sa snáď dali označiť. Naša domáca sa o nás dobre starala a vždy upratala veľmi úhľadne a dokázala promptne splniť takmer všetky naše priania.
Domový útes ponúka veľa zaujímavých výhľadov na šnorchlovanie. Bohužiaľ, nie všetky koraly sú také farebné, ako by mali byť. Na záver dovolenka snov
Peter Ar
Zdroj:
Google - automatický preklad

- Krásny ostrovný rezort.
- SKVELÉ NA POTÁPANIE!
- Skvelé čisté pláže
- skvelý bufet
-priateľský⁴personál
- Po prílete nás vyzdvihli z letiska loďou.
-🌈 Priateľský (hoci sme boli úctiví)
-Celkovo trochu príliš drahé...Ale sú to Maledivy!
Vrátili by sme sa však znova.
Ďakujeme za úžasný týždeň!
Hans Christian Wegen
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelá poloha, úžasné veci a útes pred izbou.