Holiday Inn Resort Kandooma Maldives recenzie
Odporúčanie 75 %
Poloha 80 %
Šport a zábava 83 %
Izby 87 %
Strava 85 %
Personál 95 %
Santosh Yadav
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelá pohostinnosť, krásny rezort, pán Bala poskytoval skvelé služby, bol pokorný a hosťom preukázal skutočnú starostlivosť
Arpit Zaveri
Zdroj:
Google - automatický preklad

Toto je druhýkrát, čo som navštívil Maledivy. Prvýkrát som navštívil rezort s názvom THE EMERALD RESORT MALDIVES. Bol to pravdepodobne najlepší zážitok v mojom rezortnom živote. Ale sme tu, aby sme hovorili o dovolenkovom penzióne, takže začnime.
Počnúc balíčkom sme si rezervovali polpenziu, ktorá zahŕňala raňajky a večeru. Sme z Indie a máme určité stravovacie obmedzenia (riadime sa džinizmom),
Rozmanitosť potravín, ktoré sme dostali, bola hrozná. Informovali sme (viackrát) pred príchodom o našich obmedzeniach a hotelový reťazec tejto úrovne by nám mal byť schopný vyhovieť.
Ich balenie neobsahuje absolútne žiadne nápoje. Minibar je nechutne drahý; kúpele sú smiešne predražené.
Mali sme so sebou malé bábätko (17 mesiacov) a naozaj sme dúfali, že sa bude dobre mať.
Buggy služba bola extrémne pomalá (minimálne 30 minút čakania). Vily nad vodou sú príliš ďaleko (15 minút chôdze) od hlavného bazéna a reštaurácie, ktorá je do značnej miery dejovou oblasťou.
Manažment a služby boli TERRRRIBLLEEEE. Personál v reštauráciách, šéfkuchári, ktorí nám robili catering, všetci vyzerali celý čas naštvaní. Počas celého nášho pobytu na 3 noci nám dali iba dal ryžu, dosa, zeleninu paneer. to je všetko. V bufete nebola rozmanitosť, dokonca ani slušné exotické ovocie, ktoré by človek na Maldivách očakával.
Dostali sme výrazne podpriemerné služby a to nie je to, kvôli čomu človek prichádza na Maledivy. Cieľom je nechať sa rozmaznávať a vrátiť sa domov s úsmevom a uvoľnene.
Surfové obchody a samoobsluha sú šialene drahé. Ak teda niečo zabudnete, dostanete facku s 26% daňou.
Všetky aktivity sú veľmi drahé. Jedinou doplnkovou aktivitou je šnorchlovanie.
Pár pozitív
Majú pekný vyhradený detský klub a detský bazén s niekoľkými toboganmi.
Okolo oblastí útesov/móla môžete vidieť mláďatá žralokov.
Poloha je skvelá. 40 minút jazdy motorovým člnom.
Ismail z reštaurácie bol veľmi teplý a slúžil nám dobre. Ale Badal, Santosh (indický šéfkuchár), správali sa k nám smiešne a mali rozmaznané tváre, keď sme ich požiadali o pomoc (či už jedlo pre dieťa alebo pre nás)
Zrátané a podčiarknuté - nikdy by som nenavštívil dovolenkový hostinec kandooma a dôrazne navrhujem, že v tomto cenovom rozpätí existujú oveľa lepšie možnosti.
Ak uvažujete o tomto hoteli, možno choďte na inú možnosť.
Gaurav Mapari
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásne miesto, veľmi dobrá pohostinnosť. Mal skvelé služby od jedného zo zamestnancov, Bala, ako všetci ostatní.
Mrudul Mahakalkar
Zdroj:
Google - automatický preklad

Náš pobyt tu bol veľmi dobrý
Dennis Doyle
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bar na surfovanie Bala skvelé služby
Sue Walker
Zdroj:
Google - automatický preklad

Takéto úžasné miesto na pobyt. Vybavenie, jedlo, množstvo aktivít a personál sú vynikajúce! Úžasné surfovanie na mieste so skvelým barom a hudbou, ktoré dodajú atmosféru. Jedlo a personál v „The Kitchen“ je na ďalšej úrovni, pričom Sreeju a Andrea poskytujú skvelé služby. Strešný bar s usmievavou Balou ponúka skvelé koktaily a Dewi na Pool Deck sa o nás tiež vždy stará. Ďakujeme aj posádke The Perfect Wave, nemôžeme byť šťastnejší, že sme si vybrali tento úžasný rezort! Tešíme sa, že prídeme znova!
hamza madhoun
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ostrov je krásny s úžasnými výhľadmi, ale celkovo bola moja skúsenosť v Holiday Inn Kandooma sklamaním.
Zostal som v plážovej vile s dvoma spálňami, ktorá bola priestranná a pohodlná. Samotná izba bola skvelá, s krásnym výhľadom a dostatkom priestoru na oddych. Zvyšok skúseností však nesplnil očakávania.
Keď sme dorazili, neponúkli nám žiadny nápoj na privítanie – dokonca ani vodu. Požiadali sme o nejaké a bolo nám povedané „neskôr“, čo bolo nevítané. Medzitým sme videli kompletnú zostavu s nápojmi pripravenými pre ostatných hostí, ktorí ešte ani neprišli. Cítili sme sa, akoby sme boli odvedení do našej izby bez riadneho privítania.
Jedného dňa, keď sme jedli pri bazéne, nám bolo povedané, že tam nesmieme jesť. Bolo to frustrujúce, najmä preto, že to bolo miesto, kde jedli mnohí ďalší hostia. Do tohto rezortu som si prišiel oddýchnuť, no personál mi to sťažoval.
Mal som polpenziu a jedlo bolo dobré - veľa rozmanitosti a chutné. Celkový zákaznícky servis však potrebuje veľa vylepšení. Od toho, ako nám povedali, že nemôžeme jesť tam, kde sme sedeli, až po nedostatok pohostinnosti pri registrácii, sa zdalo, že personál neuprednostňuje pohodlie hostí.
Nemyslím si, že sa vrátim do tohto letoviska, pretože služba skutočne ovplyvnila môj zážitok, aj keď samotný ostrov je krásny.
Erin Griffin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bala je najkrajší chlapík a každú noc nám podáva studené nápoje a sleduje surfovanie! robí z miesta takú dobrú atmosféru a najlepšiu hudbu!!!
Matt Błażejewski
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zarezervoval som si pobyt v tomto ubytovacom zariadení, pretože to bolo jediné, ktoré prijalo vernostné body IHG, a aké neuveriteľné rozhodnutie bolo nazvať tento rezort domovom na päť nezabudnuteľných nocí. Ešte predtým, ako sme dorazili, som bol v kontakte so Shaanom a Lucou v tíme potápania spolu so Sravanim a Prahbathom v tíme rezervácií. Ich e-mailové odpovede boli rýchle, informatívne a láskavé, čo bolo jasným znamením toho, čo zažijeme po príchode.
Informácie o vyzdvihnutí na letisku boli jasne oznámené a transfer loďou bol jednoduchý. Dokonca sme sa mohli včas prihlásiť do našej nádhernej izby a milovali sme stretnutie s viacerými zamestnancami, vrátane generálneho manažéra Marka a superhviezdy tímu rezervácií Seleny, na koktailovej noci len pre členov vo štvrtok večer nášho pobytu tam. Každý zamestnanec nás nadšene pozdravil a prinútil nás cítiť sa ako doma.
Potápanie s potápačským tímom bolo zďaleka vrcholom mojej cesty. Posádka lode nám plne pripravila výstroj, pravidelne nám pripomínala naše bezpečnostné kontroly a dokonca zdieľala fotografie a videá, ktoré urobili, keď sme boli pod vodou. Mohli sme vidieť morské korytnačky, žraloky, raje a dokonca aj spiaceho žraloka ošetrovateľského – aká neuveriteľná destinácia! Ak ho môžete navštíviť do 31. decembra 2025, pokúste sa čo najlepšie využiť potápačský program, ktorý Mark vytvoril pre nadšencov potápania.
Každý zamestnanec v tomto zariadení by mal byť pochválený za jeho legendárne služby, priateľskosť a profesionalitu. Aj keď sa často nevraciam do rovnakej destinácie, toto je nehnuteľnosť, v ktorej by som určite urobil výnimku.
Bol to splnený sen navštíviť Maledivy a zostať v Holiday Inn Resort Kandooma – raj na zemi!
Александра Костина
Zdroj:
Google - automatický preklad

Princ pomôž mi, ďakujem!🙏🏻
Сергей П
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelé miesto. Všetko je veľmi dobré: od personálu až po kuchyňu.
Pekné pláže, služby takmer dokonalé.
Miesto, kam sa chcete vrátiť!
Payal Chauhan
Zdroj:
Google - automatický preklad

Toto bola naša prvá návšteva Maldív a Holiday Inn Kandooma a byť tu bol zázračný zážitok. Všetko od pohostinnosti personálu, cez výhľady a krásne pláže bolo viac než úžasné. Cítili sme sa ako v akomsi nebi. Uviesť niektoré mená je povinné, pretože len vďaka nim bol náš výlet nezabudnuteľný. Prvý Jean z Malajzie o recepcia, Alex z Mjanmarska, Amina aj na recepcii, Shristi a Prabodhini a šéfkuchár Badal, všetci boli veľmi milí a neváhali by urobiť míľu navyše, aby pomohli hosťom. Ďakujem Holiday Inn, Kandooma, dúfam, že vás znova navštívim ❤️ ❤️❤️