Jawakara Islands Maldives recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 98 %
Šport a zábava 97 %
Izby 100 %
Strava 97 %
Personál 100 %
Dzenisa Hrustic
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme nádhernú a nezabudnuteľnú dovolenku na Jawakare na Maldivách. Všetok personál bol mimoriadne priateľský a užitočný. Všetko bolo perfektne zorganizované. Špeciálne poďakovanie patrí našej úžasnej kontaktnej osobe Simran, ktorá bola vždy spoľahlivá, veľmi milá a pomohla nám s čímkoľvek, čo sme potrebovali v priebehu niekoľkých minút. Veľká vďaka patrí aj fantastickému Ramovi z upratovania – jeho vynikajúca práca, priateľská povaha a skvelý zmysel pre humor nám každý deň vyvolávali úsmev na tvári.
Dôrazne sa odporúča aj plavba pri západe slnka – mali sme dokonca to šťastie, že sme videli delfíny!
Jedlo a celý personál reštaurácie boli tiež vynikajúce.
Bie De Krock
Zdroj:
Google - automatický preklad

Milý Mahomed,
Niet pochýb o tom, že ste výrazne prispeli k úspechu našej dovolenky.
Rýchlo a vynikajúco ste odpovedali na všetky otázky a požiadavky mojej manželky a mojej ženy.
Ty, môj priateľ, si sa opäť mohol spoľahnúť na výbornú organizačnú štruktúru.
A čo nemožno dostatočne zdôrazniť, je ústretovosť az toho vyplývajúce obslužné zameranie celého personálu, čo nie vždy platí. Silne podozrievam, že je to hlavne kvôli mentalite Maldivov. Čo vyniklo, bola príjemná rezervovanosť celého personálu, čo znamená, že vôbec nedošlo k dotieravosti, ako je to niekedy v iných krajinách.
Okrem vás by sme sa chceli úprimne poďakovať celému personálu: upratovačom, zametačom lístia na cestičkách, upratovačom pláží, pracovníkom, ktorí sa starajú o stromy a zeleň, kuchárom, personálu baru, obsluhe v reštauráciách, obchodoch a v neposlednom rade aj manažmentu.
Zážitok Jawakara je jedným z najlepších, aké sme kedy mali.
Určite sa nemusíme ohýbať, aby sme Jawakaru odporučili.
Takže, môj drahý Mohamed, tebe a celému personálu Jawakara: tisíckrát ďakujem!!
L. a G. Rennwanz
Harry Conti
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme úžasný pobyt na ostrovoch Jawakara – rezort je úplne nový a všetko pôsobí sviežo, premyslene a krásne navrhnuté. Vila nad vodou so súkromným bazénom bola úplne dokonalá a bicykle poskytnuté na obchádzanie ostrova boli skutočne krásnym dotykom.
Yaseen bol náš hostiteľ a počas celého pobytu sa o nás dobre staral – ocenili sme, aký pozorný sa stal počas nášho pobytu. Krish, vinársky guru, bol skutočným vrcholom. Jeho odporúčania boli na mieste a do každej večere priniesol toľko osobnosti a vášne. Morris tiež urobil trvalý dojem svojou vrúcnosťou a nadšením.
Úžasné miesto, ktoré ľudia ešte vylepšili. S radosťou by sa vrátil.
Vladislav
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme rodinnú dovolenku v hoteli Jawakara Islands Maldives na Nový rok 2025 a boli sme veľmi spokojní! Hotel je nový, nachádza sa na dvoch ostrovoch. Bývali sme na súkromnejšom ostrove (Dheru Island), ktorý bol trochu vzdialený od všetkej hlavnej zábavy, ale bolo ľahké ho dostať buginou alebo pešo.
Všetko je veľmi čisté, upratané a zodpovedá prírode a atmosfére okolo. Na našom ostrove mal každý bungalov vlastný prechod na pláž, ležadlá so slnečníkmi. Priechody sú oplotené zeleňou a živým plotom a je tu cítiť, že ste na ostrove úplne sami. Celých 10 dní nášho pobytu vládol pocit súkromia a pokoja, čo nás nemôže len potešiť, pretože sme naozaj chceli byť v tichu a pokoji s prírodou. Každý bungalov mal pri vchode malý bazén. Stôl so stoličkami na sedenie a relax. Veľmi kvalitná izbová služba, ktorá neustále sledovala, aby všetko zostalo čisté a upratané, 2x denne upratovali pri vchode, každý deň čistili bazén. Samotné bungalovy boli priestranné a vyrobené z prírodných materiálov. Pohodlná veľká posteľ s kvalitnými matracmi a vankúšmi. Vynikajúca kozmetika a kúpeľňové doplnky. Vo všeobecnosti bolo všetko čo najpohodlnejšie a najpohodlnejšie. Na Silvestra bol na posteli krásny pozdrav. A na pravoslávne Vianoce nádherný nápis v ruštine. Bolo neskutočne milé, že neodignorovali pre nás dôležitý sviatok. Na Silvestra sa podávala nádherná slávnostná večera: krevety, homáre, kraby, ustrice, vongole, sushi a rožky. Všetky možné predjedlá, mäsá, šaláty a dezerty. Hotel usporiadal rovnakú elegantnú večeru na pravoslávne Vianoce, za čo mu patrí špeciálne poďakovanie. Vo všeobecnosti bolo jedlo v hoteli vyvážené, takže si každý našiel to, čo chcel a čo mal rád. Rozmanitosť zeleniny a ovocia, predjedlá, teplé a studené jedlá nenechajú nikoho ľahostajným ani hladným. Každá večera bola venovaná krajine a kultúre. Maldivský, taliansky, ruský a tak ďalej.
Veľké množstvo zábavy na ostrove vám vždy dá zabrať a uchvátiť vás. Šnorchlovanie s rybami, korytnačkami a pod. Kajaky a člny. Jachty, okolité ostrovy a atrakcie. Výlety do reštaurácií a k miestnym obyvateľom. Potápanie, futbal, golf. Zábava pre deti. Kúpeľný salón, neuveriteľná masáž a nádherný oceán. Čistá, teplá a priezračná voda a jemný biely piesok. Mimochodom, samotný hotel na ostrove mal dve úžasné reštaurácie. Japonská a talianska kuchyňa. Ak vás teda náhle omrzí hlavná reštaurácia, vždy si môžete rezervovať stôl v jednej z dvoch ďalších. Ale je lepšie to urobiť vopred. Všetku zábavu a podniky si môžete zarezervovať aj cez špeciálnu aplikáciu, ktorú si stiahnete do smartfónu, kde sa budú každý deň aktualizovať informácie o večernom a dennom programe na ďalší deň a dni.
A samozrejme, každej rodine bude pridelený vlastný komorník. Pre nás to bol Iru. Úžasný, priateľský, zdvorilý a zdvorilý muž, ktorý pomohol urobiť našu dovolenku príjemnou a nezabudnuteľnou. Vždy prišiel na pomoc ako keby potreboval a vždy vedel poradiť, zarezervovať alebo zorganizovať to, o čo sme ho požiadali. Ďakujem veľmi pekne Iru, že si urobil našu dovolenku ešte pestrejšou a príjemnejšou! Útulný a atmosférický. Ďakujeme za vašu starostlivosť a pozornosť!
Boli sme na rôznych miestach a hoteloch na Maldivách a môžeme s istotou povedať, že sa do tohto hotela chceme znova vrátiť a určite to urobíme!
Maryna Drozdovych
Zdroj:
Google - automatický preklad

Absolútne dokonalé vo všetkých smeroch!
Náš pobyt na ostrovoch Jawakara Maldives bol čistou mágiou. Od chvíle, keď sme dorazili, sme boli obklopení krásou, pokojom a vrelou pohostinnosťou. Vily boli ohromujúce, ostrov samotný úchvatný a jedlo – jednoducho neuveriteľné.
Ale to, čo skutočne urobilo náš zážitok nezabudnuteľným, boli ľudia. Každý, koho sme stretli, bol milý a pozorný, vďaka čomu sme sa cítili skutočne vítaní.
Osobitné poďakovanie patrí Nelum, našej úžasnej čašníčke, ktorej vrúcna osobnosť a jemný, starostlivý prístup – najmä k nášmu synovi Davidovi – sa dotkli našich sŕdc.
Vďaka jej úsmevu a láskavosti bolo každé jedlo výnimočné.
S láskou a vďačnosťou,
Marina, Sasha & David 💙
Naozaj dúfame, že sa jedného dňa vrátime. Toto miesto je nezabudnuteľné a zaslúži si všetku chválu!
100% odporúčame tento rezort každému, kto hľadá kúsok raja.
Ďakujeme, tím Jawakara!
Imre Reszegi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Môžete písať veľa, toto je neprekonateľné. Najlepšie vôbec vo všetkom. Skvelý čas a služby. Osobitné poďakovanie patrí Zarine za jej láskavosť a pozornosť. Aplikácia je tiež veľmi dobrá a všetko sa dá takto urobiť. Raz sa vrátime.
Idar Borlaug
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mohlo byť lepšie šnorchlovanie na ostrove. Veľa kyslej smotany.
Christopher Hussmann
Zdroj:
Google - automatický preklad

Úplne dokonalé! Ostrov, personál, služba je 10/10.
Vrátime sa!
Kathrin Schulz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mohli sme tu ako rodina zažiť dovolenku snov v raji. Od príchodu do odletu hydroplánom sme sa cítili veľmi pohodlne a uvoľnene. Absolútnym vrcholom bolo šnorchlovanie v domácom útese. Farebné ryby, útesové žraloky a manty patrili k našim spoločníkom v tyrkysovo modrom mori. Všetci zamestnanci Jawakara sú nápomocní, veľmi milí a kompetentní. Vily nespĺňajú žiadne želania.
Püriertyp Food Experte
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostali sme v Jawakare 9 dní
Keďže v deň príchodu veľmi fúkalo, museli sme v Male čakať 3 hodiny na hydroplán, kým sme mohli letieť. Keďže v lietadle nebolo miesto na naše pečivo, bolo nám sľúbené, že priletí posledným letom na ostrov. Bohužiaľ to nebola pravda a prvú noc sme mohli stráviť bez pečiva. Prišlo to na druhý deň napoludnie.
Oddelenie splnilo naše želania. Mali sme vodný bougolow a boli sme veľmi spokojní. Upratovacia služba bola vynikajúca a David udržiaval náš mini bar presne tak, ako sme chceli.
Stredisko bolo veľmi dobre udržiavané, zamestnanci boli veľmi priateľskí a vždy pozdravili.
Jedlo je v bufete veľmi pestré a hlavný šéfkuchár Nikhil z Indie bol k nám priateľský. Reštaurácia ala carte bola tiež veľmi chutná. Ponuka aktivít na ostrove je tiež veľmi dobrá. Šnorchlovanie s korytnačkami bolo úžasné, vďaka Rolandovi🇨🇭 a tímu.
Servis bugín bol veľmi dobrý a mali sme bicykle a boli tiež veľmi dobré.
Fotenie s dronom by som odporučil každému. Kúpele využívame niekoľkokrát a oceánske kúpele môžeme len vrelo odporučiť. Koktaily v bare boli chutné a vždy vyrobené s láskou.
Naše medové týždne na Jawakare sme si naozaj užili a kedykoľvek by sme išli znova.
Veľké ďakujem patrí Sahre, ktorá tu bola pre nás 24 hodín denne, 7 dní v týždni na ostrove.
S pozdravom Sandro Püriertyp zo Švajčiarska🇨🇭💙
Артем Шипков
Zdroj:
Google - automatický preklad

DO TOHTO HOTELA VIAC NIKDY NEPRÍDEME!
Je škoda, že musíme dať nízke hodnotenie, ale všetko úsilie väčšiny oddelení hotela neguje oddelenie zodpovedné za návrat hostí z rezortu na letisko v Male.
Dovolenkovali sme od 3. do 16. augusta najprv v plážovej vile a potom vo vile na vode.
Zorganizovalo sa stretnutie na letisku, transfer na ostrov, stretnutie na ostrove a ubytovanie vo vile. Po príchode na ostrov nás čakali zamestnanci hotela, ktorí nám dali mokré, studené uteráky, aby sme si utreli pot a pohostili nás osviežujúcim kokteilom.
Potom nás nasadili do elektrického auta, a čo sa nám veľmi páčilo, bez akejkoľvek byrokracie na recepcii nás odviezli priamo do vily.
Vila na pláži pre dvoch dospelých a dieťa je veľmi priestranná, kúpeľňa je zaujímavá, je tu pekný bazén, prístup na pláž, chýbajúce siete proti komárom vám však neumožňujú spať pri otvorených dverách, musíte zapnúť klimatizáciu. Po niekoľkodňovom spánku s otvorenými dverami sme zažili nepríjemnosti so svrbivými bodnutiami komármi, ale aj uštipnutím niektorého iného hmyzu, ktoré svrbenie sprevádza po príchode domov aj v čase písania recenzie. Jedna záchrana je bývať vo vodnej vile.
All inclusive minibar je príliš rozsiahly. Na každodenné použitie máte k dispozícii 4 fľaše s objemom 0,375 litra. silný alkohol, 3 fľaše tichých vín, 1 fľaša šampanského, 4 fľaše piva a ďalšie nápoje a voda. Na celú dovolenku s takýmto minibarom nemá zmysel brať all inclusive. Ekonomicky dáva zmysel brať prvú časť dovolenky systémom all inclusive a druhú systémom raňajky + večera, ako sme to urobili my.
Je veľmi výhodné, že existuje detský klub, kde rusky hovoriaci zamestnanci pracujú s deťmi. Počas nášho pobytu tam Rangina študovala v tomto klube s naším synom. Bola veľmi zodpovedná a môj syn často žiadal o návštevu detského klubu. Veľká vďaka Rangine za pozornosť, ktorú venovala nášmu synovi. V podstate všetky hodiny v klube sú zadarmo, ale za poplatok sa deti môžu povoziť na tvarohovom koláči alebo banáne. Deti môžu za poplatok liezť aj na lezeckej stene. Detskému klubu a Rangine dávame zvlášť 5 plus.
Funkcie, ktoré potrebujete vedieť, inými slovami, life hacky, je, že je lepšie žiť na tej strane ostrova, kde je bezvetrie. Bývali sme v izbe 134 a 9 dní nášho pobytu to bolo na veternej strane. Fľaše, jadrá, pomarančové šupky, zhnité ananásy a riasy vyplavené na pláži. Aj na tejto strane sa počas našej dovolenky takmer nedalo šnorchlovať, keďže voda bola zakalená. Spásou je bývať na druhej strane ostrova – tam je vždy pokoj a čisto, a preto sme sa k nim na pozvanie dovolenkárov z Vily 198 vybrali šnorchlovať a obdivovať nádherné ryby.
Teraz vám poviem, prečo ma tento hotel sklamal. So všetkou glosou a úsmevom hotelového personálu sa ukázalo, že hotel v skutočnosti nezaujíma, ako sa človek dostane na letisko.
Takže 12. augusta našim susedom z vily 128 zmeškalo lietadlo kvôli tomu, že rezort zanedbal organizáciu transferu z hotela na letisko. Napriek tomu, že pri odchode z hotela zjavne meškali, boli stále poslaní zmeškať svoj let, namiesto toho, aby zostali na ostrove a výsledná situácia meškania bola spôsobená riešením personálu.
Namiesto toho opustili skupinu ľudí na letisku a nechali ich tam s ich problémami. Každý si pri čakaní na nový let musel kúpiť nové letenky a minúť peniaze na ubytovanie.
Rovnaká situácia sa stala aj u našich susedov z domu 133 (198).
Riešením nie je dovolenkovať tak ďaleko od letiska.
Táto situácia sa nám nestala, keďže sme 16. augusta nedostali garancie od hotela o včasnom doručení na letisko a odleteli sme o deň skôr ako bolo plánované. Zamestnanci mi zároveň strčili papierik na podpis, že voči nim nemám žiadne sťažnosti z dôvodu skorého odletu a vyhrážali sa, že ak odmietnem, nenastúpim do lietadla. V dôsledku toho sme odmietli podpísať, pretože potreba letieť skôr bola diktovaná nedostatkom záruk zo strany hotela o včasnom doručení na letisko.
Gilbert Lim
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hydroplán meškal kvôli zlému počasiu, takže sme do Male dorazili o 12.30 a do JAWAKARY sme dorazili o 6.30 večer, čo bola strata dňa.
Keď sme dorazili na ostrov, náš komorník Shervin nás vzal na kontrolu do vodného domu na kúpalisku Dheru. Vodný dom bol veľmi nový, ale vlny boli veľmi veľké. Povedali sme Shervinovi, že potrebujeme bicykle, a tú noc nám ich priviezli Zakaždým, keď sme poslali Whatapps, rýchlo zareagoval, takže Shervin mi vždy poskytol informácie o ostrove v reálnom čase.
Platinový all-inclusive balíček je veľmi dobrý. Červené víno a biele víno sú tu po jednom a všetky tri jedlá sme jedli v reštaurácii vela, Umi a molo plavby boli zrušené. Nabudúce to nerobte. Počas obdobia dažďov sa o nás dobre staral personál v reštaurácii Umi.
V súhrne je zlé len počasie.