HL Miraflor Suites Hotel recenzie
Odporúčanie 75 %
Poloha 85 %
Šport a zábava 65 %
Izby 78 %
Strava 75 %
Personál 87 %
Marco 69
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme tam dva týždne od polovice do konca februára 2025. Na ďalšie 4 dni sme zažili novootvorený bar a jedáleň. Predtým sme jedli v hoteli Rondo. V oboch hoteloch bola ponuka, služby a čistota vynikajúce. Nová jedáleň v Miraflore je na najvyššej hotelovej úrovni. Všetok personál bol priateľský a ochotný. Náš bungalov ešte nebol kompletne zrekonštruovaný, ale podľa požiadaviek bol úplne v poriadku. Personál upratovacej služby bol vždy milý - náš bungalov bol vždy dokonale uprataný. Celý komplex (bazén, jedáleň, vonkajší bar a bungalovy) má vysoký štandard. Kedykoľvek by sme si znova zarezervovali.
Mbz 13
Zdroj:
Google - automatický preklad

Taká hanba. Zrekonštruované suity len pre dospelých vyzerajú štýlovo a plavecká suita za túto cenu je slušná – ale čistota a údržba sú hrozné. Posteľ je super nepohodlná a je to 2 samostatné postele s oddelenými posteľami. Všade boli malé chrobáčiky (dokonca aj na pulte v kúpeľni), zaplavená terasa a chybná voda zvádzajúca a nepoužiteľná presakujúca sprcha, ktorá náhodne vrie alebo mrzne, a napriek nahláseniu nebola opravená. Vtip, keď ho práve renovovali. Vyhnite sa 3109, ak tu zostanete a vezmete si sprej proti hmyzu!
Jedlo bolo hrozné. Obmedzený (a divný) výber, muchy pristávajúce v jedle, jedlo vždy vlažné a často nedovarené (obe noci mali kura, vo vnútri bolo jasne ružové). Nápoje nie sú zahrnuté v cene, dokonca ani voda, takže si rezervujte B & B a jedzte inde (alebo si objednajte, Glovo fungovalo dobre).
Zamestnanci boli občas zdvorilí, ale defenzívni, keď sa niečo pokazilo – nulový záujem o riešenie problémov. Neskoré odhlásenie bolo odmietnuté napriek dostatku dostupnosti (klamali a povedali, že sú plne obsadené LOL, miesto bolo takmer prázdne a my sme hľadali online, veľa izieb. Prečo klamať?). Recepcia je tiež ďaleko od priestoru pre dospelých v inom hoteli (HL Rondo), čo zvyšuje nepohodlie.
Dávajte si pozor aj na ich webovú stránku. Získanie členskej ceny je nešikovné, všetko si skontrolujte. Kliknutím na členskú cenu vyplníte všetky podrobnosti a bude vám stále účtovaná plná suma. A ako obvykle, sťažnosti neprijímame, nedali by nám ani poukážku v hodnote 10 EUR, ktorú by sme tam mohli minúť.
Odporúča sa vyhnúť sa tomuto miestu, v okolí sú lepšie hotely s personálom, ktorý skutočne pomôže, ak ich potrebujete. Tu sa neoplatí riskovať. Ak zostanete, rezervujte si B&B, pamätajte na sprej proti hmyzu a modlite sa, aby sa nič nepokazilo, aby ste na nič nepotrebovali personál.
Francesco Schiavo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobre udržiavané zariadenie a riadené veľmi profesionálnym spôsobom. Výborná lokalita pre relax a zábavu. Poďakovanie patrí animačnému personálu, naozaj milým, profesionálnym a pútavým chlapom!
Jonas St.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Peniaze mi ukradli aj z peňaženky.
Peňaženka bola uschovaná v izbe, takže jedinou možnosťou pre mňa bola upratovačka.
Určite 99% upratovacieho personálu sú čestní ľudia.
Spôsob, akým tento hotel riešil môj prípad, považujem za šokujúci.
Bol som v stovkách hotelov po celom svete a nič podobné sa mi ešte nestalo.
Určite sa nevráti.
Škoda
Sylvi Pizl
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásne zariadenie napriek stavenisku. Personál super priateľský. José a Wily v kuchyni boli takí milí, ak sa niečo zlomilo, za sekundu sa o to postarali.
Max van Rooden (Infernalslay)
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ veľmi sklamaná dovolenka.
Dvaja! Dostali sme email týždeň vopred. Reštaurácia je vraj zatvorená z dôvodu rekonštrukcie. Tie boli odložené a budú opäť otvorené 16. novembra. Dovtedy sme sa mohli najesť cez ulicu v hoteli Rondo.
Prijali sme to, pretože sa to týkalo iba reštaurácie (a recepcie), takže sa určite nebudem sťažovať, vedeli sme to.
Avšak po príchode do našej izby sa to všetko začalo. Po prvé, klimatizácia v miestnosti nefungovala a pretekala, čo spôsobilo veľa plesní. Dostali sme na to novú miestnosť, ale s určitým úsilím.
Izby však skutočne potrebujú rekonštrukciu. Sú veľmi staré a veľa vecí nie je dobrých.
Navyše sme mali hneď ďalší neúspech. Bazén, všetky bary a zábava tam neboli. Prebehla tu aj rekonštrukcia. Bolo nám dovolené využívať zariadenia v hoteli Rondo.
Existujú však veľké rozdiely:
- 1 namiesto 3 bazénov
- niekoľko lehátok namiesto veľkého kúpacieho raja.
- 1 malý bar pri bazéne namiesto 3 barov okolo a v blízkosti bazéna
- zábava? V Ronde nebola žiadna, iba aquagymnastika. Ani raz večer.
Bolo jasné, že Rondo bežne nemá koncept all-inclusive. Pokiaľ ide o nápoje, bolo k dispozícii len niekoľko možností, moja žena nemá povolený oxid uhličitý. Jedinou možnosťou pre studené nápoje bola voda. Napríklad za ľadový čaj sa muselo priplatiť.
Veľa sme teda chodili von, čo so sebou prinášalo veľa nákladov navyše.
Jedlo nebolo veľmi zvláštne, často vlažné. Ale ani to nebolo také zlé. Pri obede ste si však mohli jasne všimnúť, že bežne neponúkajú možnosti all inclusive. To bolo vlastne vždy všetko studené jedlo.
Po dokončení ubytovania. Bude to v poriadku, ale momentálne je to dramatické a nezodpovedá rezervácii, ktorú robíte.
Spolupracujeme s našou cestovnou kanceláriou na podaní sťažnosti spoločnosti Mirafloor aj našej cestovnej kancelárii TUI.
Zohnať počas dovolenky iný hotel, aj keď nespĺňal nič, čo sme si rezervovali, bolo nemožné.
Ivana Ivanovic
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetko bolo perfektné 🔝🔝🔝