Grécko Grécko
GréckoRhodosLardos GréckoRhodosLardos

Costa Lindia Beach Resort recenzie 

17 °C
21 °C
0 m
2:20 h
cca 0:45 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Costa Lindia Beach Resort recenzie
Odporúčanie 74 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 70 %
Izby 72 %
Strava 77 %
Personál 82 %
Dirk Reh
Publikované 02.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme tam týždeň počas jesenných prázdnin. Hotel, služby, čistota všetko bolo v poriadku. Nemohli sme sa sťažovať.
Marlou Wassink
Publikované 02.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
V prvom rade poklona personálu. Každý je super priateľský a hovorí dobre anglicky a nemecky. Hotel je zameraný hlavne na nemeckých turistov, takže sa nečudujte, že vás ako holandského turistu oslovia po nemecky. Hotel je zariadený ako druh dediny. Všetky sa zdajú byť samostatné domy. Nie je to štandardný hotel s dlhou chodbou plnou izieb. Jedinou nevýhodou je, že často musíte stúpať strmo hore a dole, aby ste sa dostali do hotelovej izby. Všetko je však priateľské k invalidným vozíkom a kočíkom. Samotné izby sú dobre zariadené. Vybavené klimatizáciou. Môžete si vybrať štandardnú izbu, ale aj upgrade, kde sa okamžite ponoríte do bazéna, ktorý zdieľate s niekoľkými ďalšími ľuďmi, alebo upgrade s vírivkou na vašej terase. Pomocou tlačidla na stene vašej izby môžete určiť, či je potrebné miestnosť ráno upratať. Po vyprataní sa vrátite do ustlanej postele, vysypaných smetných košov, čistých uterákov a upratanej kúpeľne. Ak chcete maximálny luxus, môžete ísť aj do MODRÉHO zážitku. Títo hostia majú tmavomodrý náramok a stáli hostia majú oranžový náramok. MODRÍ hostia majú prístup do častí hotela, do ktorých nemáte prístup ako bežný hosť. Hotel má vlastnú pláž s bezplatnými ležadlami a vonkajšími sprchami. Na pláži je plážový bar a plážová reštaurácia, kde si môžete dať jedlo a nápoje do 17:00. Hotel má tiež SPA a posilňovňu. Raňajkujete v reštaurácii "La Luna". Môžete tu tiež obedovať a večerať. Ovocie a občerstvenie z večere sa dokonca necháva až do polnoci. Všetko formou bufetu. Súdiac podľa vyschnutej uhorky, všetko je už nejaký čas v košoch. Vyhnite sa rybám, pretože tu sme dostali otravu jedlom. K dispozícii je tiež grécka, ázijská a steaková reštaurácia. Tu si musíte rezervovať deň vopred cez stránku. Túto rezerváciu je však možné vykonať len na pol hodiny denne, preto sa na recepcii opýtajte, kedy je to možné. Bar "Rotonda" je otvorený do polnoci. Rovnako ako v plážovom bare, aj tu pripravujú fantastické koktaily a mocktaily. Len by som si neobjednal vodu ani čaj. Voda tu chutí ako po neúspešnom pokuse o filtrovanie morskej vody. V okolí baru Rotonda sa zvyčajne večer koná zábava. Videli sme karaoke večer, bingo a akrobatické akcie. Ak chcete vidieť niečo z okolia, odporúčam požičať si auto. Pri hoteli je dostatok parkovacích miest. Môžete si tiež prenajať štvorkolky na ulici, kde sa nachádza hotel a kde je supermarket.
Fairy Town
Publikované 01.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Boli sme tu 14 dní v októbri a hneď od začiatku sme sa cítili pohodlne a uvoľnene. Naša zrekonštruovaná plaváreň bola hneď vedľa baru pri bazéne, bola dobre zariadená a izbová služba bola perfektná. Celkovo je to veľmi pekný a udržiavaný hotelový komplex s množstvom bazénov. Vďaka svojej priestrannosti nie je veľa dovolenkárov nápadné. Personál bol vždy priateľský a vždy nápomocný. Na vlastnej hotelovej pláži je dostatok lehátok. Keďže piesok je trochu kamenistý, odporúča sa kúpacia obuv. V hotelovom komplexe je tiež dostatok lehátok (buď susediacich s vlastnou izbou alebo rozmiestnených po celom areáli). Nápoje v baroch sú naozaj skvelé a veľmi chutné. Barmani berú do úvahy aj špeciálne požiadavky. Barmani sú vždy dobre naladení, aj keď je večer pri bare viac smädných dovolenkárov (najmä pred a po predstaveniach). Recepcia má dobré služby. Môžete prísť so všetkými prianiami a záležitosťami. Okamžite bude postarané. Výber reštaurácií a jedál je obrovský a chutí veľmi dobre. Nemáme čo vytknúť alebo sa sťažovať na náš pobyt, to by bolo sťažovanie na veľmi vysokej úrovni. Keď budeme nabudúce na Rodose, určite si opäť vyberieme tento hotel. Ďakujeme všetkým zamestnancom, ktorí urobili našu dovolenku tak relaxačnou.
JoMcFish T
Publikované 31.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Zostali sme tu týždeň v októbri 2024 a mali sme izbu s prístupom k bazénu. V prvom rade by som chcel povedať, že mám trochu problém s hodnotením. Ak by to bol 3-hviezdičkový hotel, dal by som mu plných 5 hviezdičiek. Bohužiaľ, keďže sa to predáva ako 5-hviezdičkový hotel, nemôžem to urobiť. Je tu veľký priestor na zlepšenie. servis: Tu nie je absolútne čo vytknúť, personál je mimoriadne priateľský a vždy ochotný pomôcť, čo je zriedkavé. Bary: Aj tu boli malé rozdiely v plážovom bare a Utopiabare, nápoje boli chutnejšie, ale tu to stále dostáva plné známky. Izba: Izby na prvý pohľad vyzerajú skvele, no v detailoch vyzerajú úplne inak. Náš matrac (pružinové jadro) bol extrémne previsnutý a každé ráno nás bolel chrbát. Krásny drevený rám kúpeľňového okna bol pokrytý farbou, čo nevyzerá pekne. Lopatky stropného ventilátora boli ohnuté, aby sa ušetrilo miesto. V dôsledku toho stratil aj ohyb čepele a už nehýbe vzduchom. To bol žart. Avšak prístup k bazénu a samotné bazény boli veľmi pekné. Naozaj vydarené. Kúpeľňa: Tu bola väčšina nedostatkov. Všetky armatúry boli pripevnené krivo a krivo. Silikónové spoje netesnili alebo neboli vôbec prítomné. Úplne chýbalo zrkadlo na líčenie. Sprcha poriadne neodtekala, takže polovica kúpeľne bola pod vodou. Na podlahe v sprche boli tmavé škvrny špiny, ktoré nezmizli ani čistením. Jedzte: Jedlo bolo bohaté, ale po 2-3 dňoch nudné, pretože bolo vždy takmer rovnaké. Získať miesto v tematických reštauráciách je takmer ako vyhrať v lotérii, ale recepcia vám ochotne pomohla. - reštaurácia s gréckou tematikou: Veľmi bohaté a tiež vkusné, absolútne odporúčame. - ázijská tematická reštaurácia: Jedlo nemá nič spoločné s ázijskými. Sushi z normálnej ryže s údeným lososom vôbec nefunguje. Polievka mala všetko, ale ani zďaleka nie ázijské korenie. Losos na hlavný chod bol ľadovo studený a nebol dobrý. Môžete si ušetriť maximálne 1 hviezdičku. - steakhouse v tematickej reštaurácii: Ak sa rozhodnete správne a NEDAJTE si rib eye steak, dostanete super jemný hip steak so zemiakmi a zeleninou, ktorý vrelo odporúčame. Nemôžem komentovať hamburgery, pretože sme ich nejedli. príloha: Veľmi pekné zariadenie, veľmi dobre udržiavané a upratané. Má to však háčik: v závislosti od smeru vetra sa z ulice šíri neznesiteľný zápach splaškov, ktorý sa šíri polovicou zariadenia. Jedáleň: Nie je tu žiadna výzdoba, vyzerá to ako sterilná jedáleň. Nápoje sami nedostanete, podávajú sa. To znamená, že personál nemá čas vyčistiť stoly. Toto je obzvlášť viditeľné v špičkách. Možno by tu mohlo dôjsť k prehodnoteniu. Ak si môžete dať vlastné nápoje, personál má viac času na udržiavanie poriadku. Všeobecne: Mali sme all inclusive, ale vodu dostanete na izbu len raz! To je trochu zvláštne, ak chcete fľašu vody na izbe, musíte si ju kúpiť.
Heidi Weth
Publikované 30.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Úplne spokojný! Naša požiadavka na zmenu do lepšej kategórie izieb bola okamžite vyriešená. Nasledujúci deň sme dostali našu novú izbu okamžite bez príplatku! sprístupnené. Izby veľmi nové a atraktívne zariadené. Od personálu recepcie po barmanov až po upratovací personál bol každý veľmi priateľský a ústretový! Odporúča sa aj denný bufet a rôzne tematické reštaurácie. Takže celkovo je všetko veľmi atraktívne navrhnuté a určite stojí za návštevu!
Peter L., Košice
PobytJúl 2010 Pridané14.08.2010 3375x
87 %
Odporúčam ale: 1. doplatťe si za hotel Beach!!! 2. predom si dajte potvrdiť rezerváciu v izbe minimálne od LEVEL 3 vyššie (hotel má až 9 Levelov, pričom LEVELy 6,7,8,9 sú prakticky nedosiahnuteľné. Cena v nich sa pohybuje od 500€ za noc!!! a to Vám cestovky nevedia zabezpečiť a priznám sa za 5500€ si viem predstaviť dovolenku aj v Karibiku). Ale LEVEL 3,4 a možno aj 5 - to sa dá. Žiadajte si taktiež potvrdenie izby medzi POOL BARom a Plážou!!! V hornej časti totiž talianskí animátori robia neskutočný hluk so svojou show a dlho dlho do noci. Ak budete mať vyššie uvedené zabezpečené tak ako my, snáď budete spokojní tak ako my, pretože je to po prvýkrát (a je to už naša 8.dovolenka) čo sme si povedali, že sem sa ešte určite vrátime. Čítať celú recenziu
Monika, Bratislava
PobytMáj 2007 Pridané01.09.2007 1259x
25 %
Možno bude tento hotel raz zodpovedať 4*, ale v čase nášho pobytu to tak iste nebolo a preto sme to tak nenechali a do tohto momentu riešime situáciu s CK. Čítať celú recenziu
Saska, Nové Mesto n.V.
PobytMáj 2007 Pridané27.07.2007 1537x
29 %
Neodporúcam nikomu!!!! Katalógové hodnotenie hotela a cena vôbec nezodpoveda realite!!! Nikdy viac na Rhodos! a vlastne ani nikam inam, pri takomto prístupe cestoviek k svojim zákazníkom a pri takejto ich klamlivej reklame, (museli velmi dobre vedieť kam púšťajú svojich zákazníkov za také peniaze) budem trávit dovolenky radsej na nasom krásnom slovensku!! Aj keď my sme mali šťastie nakoľko sme dostali izbu v pivnici, no po pár telefonátoch aj na slovensko nam izba bola vymenená za lepsiu (medzi nemcami)?!?! Čítať celú recenziu
Pavol S., Nitra
PobytJún 2007 Pridané22.07.2007 1301x
49 %
Tento hotel sa predava za prehnanú cenu a vonkoncom nezodpovedá 4+ hviezdičkám. Hotel je narýchlo dokončený, čo sa prejavuje aj na kvalite služieb. Neodporúčam ani najväčšiemu nepriateľovi. Ostrov Rodos nás maximálne sklamal (celková neupravenosť okolia) a hotel Costa Lindia / Montemar je totálny prepadák!!! Čítať celú recenziu
Katarína, Bratislava
PobytJún 2007 Pridané22.07.2007 2662x
25 %
Vzhľadom na avizované problémy letoviska na začiatku sezóny v médiách sme dúfali, že zástupcovia poskytujucej cestovnej kancelárie sa spamätajú a zabezpečia zlepšenie podmienok, alebo aspon upravia ceny zájazdu tak, aby zodpovedali pomerom v letovisku Lardos, resp. v hoteli Costa Lindia Beach. Nevyvodenie dôsledkov zo stavu v hoteli a ignorovanie pripomienok účastníkov (delegátka sa ani nenamáhala, aby bola k dispozícii pri ubytovávaní, keď vznikali prvé problémy so stavom prideľovaných izieb) je dokladom neakceptovateľnej arogancie CK. Čítať celú recenziu
Ján S.
PobytMáj 2007 Pridané06.07.2007 926x
65 %
Ak sa hotel dokončí (asi od 10.7.2007 - môj odhad), dovybaví, cestovky zjednajú nápravu s animátormi (uvedomia si načo tam vlastne sú, kto tam je pre koho) Aby som bolo korektný na záver 2-3.7. to už bolo lepšie aj s delagatkami. Celkovo teda odporúčam. Pre menej skúsených - je jedno či s Koalou, TipTravel, Senecou, Cedokom, Firom - organizuje to len jedna cestovka, ostatné sa vezú. Pre nás je veľkou otázkou, či tých klientov, ktorí tam stravili nie najlacnejšiu dovolenku v mesiaci jún cestovky nejakým spôsobom aj odškodnia. (pre prebiehajúcu rekonštrukciu hotela) Neckermann napr. ihneď dal výlety zdarma a prvé skupiny dokonca vrátil spät do Nemecka - to sa nám s našou delegátkou, resp. jej kompetenciami mohlo len snívať. Čítať celú recenziu
Zuzana, Košice
PobytMáj 2007 Pridané25.06.2007 1774x
44 %
Tento hotel a prístup k slovenským klientom za 69.000,- Sk pre 2 dispelých a jedno dvojročné dieťa na 10 dní absolútny prepadák. Čítať celú recenziu