Mykonos Blu a Grecotel Resort to Live recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 90 %
Šport a zábava 78 %
Izby 93 %
Strava 97 %
Personál 100 %
Sarah Keeley
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme fantastický čas na pobyt v Grecotle Mykonos Blu. Samotný hotel je úplne krásny. Personál bol úžasný - veľmi ústretový, priateľský a vždy rád pomohol. Boli tiež veľmi ústretoví a láskaví k našim dvojčatám. Nemôžeme sa dočkať, až zostaneme znova!
Ned San
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny hotel. Personál bol úžasný: užitočný, priateľský a profesionálny. Skvelá poloha: V blízkosti máte reštaurácie a obchody so zmiešaným tovarom. Autobusová zastávka do mesta Mykonos je priamo cez ulicu, super jednoduchá. Pláž má pokojnú, krištáľovo čistú vodu a poskytnuté stoličky boli pohodlné. Raňajky boli bohaté, chutné a zahŕňali šumivé víno. Výhľady z nášho balkóna boli úžasné. Kúpeľne by mohli byť lepšie, ale všetko ostatné bolo perfektné. Vrelo odporúčame!
T S
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sklamaná skúsenosť s zatváraním hotela a nedostatočnou komunikáciou
Tento hotel som si rezervoval minulý rok na svoje 40. narodeniny a plánoval som pobyt 19. októbra tohto roku prostredníctvom rezervačnej webovej stránky tretej strany. Minulý týždeň som zavolal do hotela, aby som potvrdil svoj pobyt, len aby som bol informovaný, že hotel sa rozhodol zatvoriť 7. októbra a že sú v procese informovania rezervačnej platformy tretej strany. Zástupca hotela uviedol, že mám nárok na plnú náhradu alebo pobyt v alternatívnom hoteli.
Keď som sa obrátil na službu tretej strany, ešte neboli ani informovaní. Keby som do hotela nezavolal sám, netuším, kedy by som sa to dozvedel, a to bolo len pár týždňov pred mojím pobytom!
Rozhodol som sa zrušiť svoju rezerváciu prostredníctvom služby tretej strany a bohužiaľ neodídem podľa plánu. Nikdy predtým som nenapísal recenziu, ale stále som šokovaný reakciou hotela a celkovým zážitkom.
Aktualizácia môjho pôvodného príspevku:
Po mojom predchádzajúcom príspevku som chcel upresniť svoje obavy.
Keď som zavolal, musel som uskutočniť medzinárodný hovor do hotela, čo zvýšilo môj stres, pretože som sa zdráhal zostať na linke dlhšie, ako bolo potrebné kvôli nákladom.
V zmluvných podmienkach s poskytovateľom tretej strany som tiež poznamenal, že ak nezruším, do dvoch dní bude účtovaný nevratný poplatok. Vzhľadom na naliehavosť situácie som cítil, že je potrebné radšej zrušiť, ako riskovať čakanie na potvrdenie prostredníctvom e-mailu alebo iného hovoru.
Okrem toho mi vznikol malý storno poplatok za môj let.
Ešte väčším sklamaním je, že hotel po našom telefonáte nikdy nenasledoval. Cítili sa, akoby sa im jednoducho uľavilo, že to môžem zrušiť.
Aby toho nebolo málo, môj malý syn je teraz naštvaný, že nepôjdeme, čo vedie k emocionálnemu sklamaniu našej rodiny.