La Mer Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 86 %
Poloha 77 %
Šport a zábava 80 %
Izby 83 %
Strava 85 %
Personál 95 %
Aurelie D.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme skvelý pobyt! Personál sa veľmi stará, hotel je tichý a relaxačný. Kúpeľnú liečbu (krétska masáž) vykonala Elisavet a môžem ju len odporučiť!!!
Určite sa vrátime!
Karol Janko
Zdroj:
Google - automatický preklad

V tomto hoteli sme zostali 8 dní. Naše dojmy sú veľmi pozitívne. Personál a majiteľ sú veľmi milí a ochotní, všetko je plus.
Stravovanie - skoro každý deň niečo iné, samozrejme, netreba zabúdať, že každý deň boli iné druhy rýb a morských plodov, aj izby boli každý deň upratované atď... Odporúčame :)
Určite sa sem ešte vrátime😀
Rachel Stott
Zdroj:
Google - automatický preklad

Sklamaný nedostatok diétneho označenia a nereagujúca služba
Nedávno som zostal v La Mer od 11. októbra do 16. októbra 2024 a, žiaľ, moja skúsenosť nesplnila očakávania kvôli niektorým významným problémom, ktoré ovplyvnili môj pobyt. Mám neznášanlivosť na mliečne výrobky a pri registrácii som to oznámil na recepcii v očakávaní, že moje stravovacie potreby budú riešené alebo zreteľne označené v jedálni. Bol som však sklamaný, keď som zistil, že v bufete chýba akékoľvek označenie pre alergény, vegetariánske možnosti alebo iné informácie o strave.
Táto absencia jasného označovania spôsobila, že bolo mimoriadne ťažké a stresujúce bezpečne sa orientovať v potravinách, čo bolo frustrujúce a, úprimne povedané, znepokojujúce. Mnohým veciam som sa musel vyhnúť jednoducho preto, že som si nemohol byť istý, že sú bezpečné, čo viedlo k neuspokojivému kulinárskemu zážitku, ktorý ovplyvnil môj pôžitok a zanechal vo mne pocit, že moje stravovacie potreby nie sú prioritou.
Aby toho nebolo málo, osloviť kohokoľvek z hotela, aby riešil tento problém alebo prediskutoval riešenie, bolo takmer nemožné. Kontaktoval som vedenie prostredníctvom e-mailu a od tejto kontroly som nedostal žiadnu odpoveď. Nedostatok uznania alebo ochoty diskutovať o tejto záležitosti len pridali moje sklamanie.
Úprimne dúfam, že hotel prehodnotí svoj prístup k informáciám o stravovaní a komunikácii s hosťami, pretože obe sú nevyhnutné na poskytnutie bezpečného a príjemného zážitku pre hostí s diétnymi obmedzeniami.