Atlantica Caldera Village recenzie
Mike Mazda
Zdroj:
Google - automatický preklad

Magický výhľad na ostrov. Čistý hotel. Veľmi dobré osobné služby. Perfektné raňajky. Bezplatné parkovanie. Veľa bazénov. Odporúčam na ubytovanie. Určite navštívim znova.
Dariusz Syta
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali sme byt s krásnym výhľadom. Ale nie všetky sú také
Roman Bezkolan
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny výhľad (strmý prístup k hotelu), veľa bazénov, čisté izby (dobre vybavené, klimatizované, veľmi dobrý stav) a celé zariadenie. Bezplatné WiFi funguje skvele v celom objekte. Jedlo bolo skvelé, v hoteli aj v reštaurácii bolo veľa mačiek (treba si dávať pozor na jedlo).
Jakub Skalka
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ako pár sme v tomto hoteli strávili veľmi pekný čas. Hotelová oblasť je naozaj pekná, veľmi dobre navrhnutá. Naša izba s výhľadom na more bola moderná, útulná a uprataná s decentnými vôňami vytvárajúcimi príjemnú atmosféru pre náš pobyt. Rozmanitosť jedál na raňajky bola vynikajúca a výhľad z reštaurácie je úchvatný s neďalekým ostrovom na dohľad. Krásne reštaurácie v blízkosti. Ak sa chcete prejsť, dostanete bezplatné ležadlá na nie tak vzdialenej pláži. Hotelový personál bol skutočne nápomocný pri riešení nejakého technického problému s našou rezerváciou. Celkovo vzaté, ak hľadáte hotel na splnenie vašich dovolenkových potrieb, ktorý stojí za každý vynaložený cent, určite zvážte tento.
Meita K
Zdroj:
Google - automatický preklad

V polovici októbra sme mali v tomto hoteli 6 dní dovolenky. Na počasie sme také šťastie nemali, bolo dobré, že môžeme zostať v hoteli a len tak relaxovať. Jedlo bolo vynikajúce. Raňajky formou bufetu boli naše obľúbené. K dispozícii sú 3 bazény, ktoré môžeme využiť. Dostatok lehátok pre každého. Izba je pohodlná a pekne zariadená každý deň. Vzdialenosť od pláže a bezplatných lehátok v plážových kluboch Gorgona je asi 15 minút chôdze z kopca. 20 minút jazdy autobusom do starého mesta Chania. Personál na recepcii a bare pri bazéne bol tak priateľský. Milujeme Anastaciu, je najmilšia. Kvalita a rozmanitosť jedál v reštaurácii sú dobré, užili sme si to. Manažér reštaurácie by mohol byť láskavejší a milší k svojmu personálu. Správajte sa k nim tak, ako chcete, aby sa k vám ostatní správali. Vyškolili svojich zamestnancov, ako majú pracovať v pohostinstve, tým, že sú priateľskí, poskytnite im istotu pri zaobchádzaní s hosťami. Sú to skvelí ľudia! Celkovo je zariadenie miestom pre rodiny s deťmi.