Natura Village Hotel & Spa recenzie
Odporúčanie 73 %
Poloha 75 %
Šport a zábava 58 %
Izby 75 %
Strava 77 %
Personál 83 %
Natasha Moss
Zdroj:
Google - automatický preklad

určite nie 5 hviezdičiek, skôr vysoké 3 / nízke 4 hviezdičky.
Klimatizácia v miestnosti nefungovala správne, v druhej miestnosti sa neustále rozbíjala a bola horúca. Izby neupratované denne. Žiadna klimatizácia v žiadnej zo spoločných priestorov, ako je recepcia alebo jedáleň.
Jedlo bolo celkom pekné. Nie je to najväčší výber, ale to, čo tam bolo, bolo dobré.
Bazény boli naozaj pekné a užívali sme si ich každý deň.
Cestovný prostriedok potrebujete najmä vtedy, ak sa snažíte chodiť príliš ďaleko alebo máte deti.
Balkónové dvere sa nezamkli, keď sme sa tam dostali, ale ihneď poslali údržbu a vymenili dvere.
Bolo to dosť pekné miesto, ale určite nie 5 * a už by som nešiel
Tomasz Dworakowski
Zdroj:
Google - automatický preklad

Určite to nie je päťhviezdičkový hotel. Nádherná poloha je naozaj jediné plus. Izby sú v hroznom stave, v izbe nie je Wi-Fi a dokonca tam bol veľmi bacuľatý šváb. Wi-Fi je údajne k dispozícii vo verejných priestoroch, ako je lobby a plážový bar, ale v skutočnosti neexistuje žiadny spôsob, ako sa pripojiť. Jedlo je 2/10, rovnako ako v all inclusive. Čašníci sa správali ako za trest, jedinou výnimkou bola pani Mária v reštaurácii (jediná usmievavá). Whisky voňala lakom na nechty :) Väčšinou sme pili platené drinky. Tri hviezdičky sú maximum pre tento hotel, ale myslím si, že je to viac než dosť. Nevrátili by sme sa; nestojí to za tú cenu.
Daniel
Zdroj:
Google - automatický preklad

NAJHORŠÍ HOTEL VŠETKÝCH – NAŠA ZAMKNUTÁ IZBA BOLA VYPADENÁ! NIKDY VIAC!
Tento hotel je absolútna nočná mora a obrovské bezpečnostné riziko! Jedného večera sme sa vrátili do našej zamknutej izby a prichytili sme troch miestnych mužov, ktorí nám kradli naše veci! Ako sa tam dostali? Dvere boli zamknuté - čo znamená, že mali prístup s niečím pomocou hotelového personálu alebo aspoň s ich vedomím!
Ukradli nám všetky doklady, peniaze, hodinky a iné cennosti. Ihneď sme išli na recepciu – a reakcia bola šokujúca! Personál bol mimoriadne hrubý, neužitočný a arogantný. Povedali nám, že to „nie je ich problém“ a že by sme mali mať všetko v trezore – v trezore, do ktorého sa ledva zmestí peňaženka! A čo notebooky, drahé topánky a iné osobné veci?!
Nakoniec zavolali políciu, ale až po našom naliehaní – a aj tak to urobili neochotne a bez snahy nám pomôcť. Neexistovalo žiadne ospravedlnenie, žiadne riešenie a žiadna bezpečnosť. Nezmenili našu izbu, neposkytli žiadnu ochranu – nič!
Aby toho nebolo málo, naši priatelia ubytovaní v inej izbe majú balkón, ktorý sa nedá ani zamknúť. Ktokoľvek sa mohol kedykoľvek vlámať. Tento hotel je úplne nebezpečný a absolútne nedbá na bezpečnosť hostí.
Personál? Hotová katastrofa! Nikto nehovorí po anglicky, nulová komunikácia a úplne neúctivé správanie. Toto je najhorší hotelový zážitok v našom živote.
❌ NEZOSTÁVAJTE TU! Prídete o svoje veci, peniaze a pokoj. Hotel, kde vám vykradnú zamknutú izbu a personál vám odmietne pomôcť, je viac ako neprijateľný!
Sme veľmi sklamaní vašou odpoveďou. Vo svojom komentári nás v podstate obviňujete z klamstva – čo je absolútne neprijateľné a vysoko urážlivé. Nemáme absolútne žiadny dôvod klamať o tak vážnom incidente. Do vášho hotela sme si prišli užiť dovolenku, nie ju pokaziť falošnými tvrdeniami. Vaše vyjadrenie nám pripadá ako osobný útok a my to nebudeme tolerovať.
Všetko, čo sme napísali v našej recenzii, je pravda a presne odráža to, čo sa stalo. Postupovali sme presne podľa popisu – krádež sme okamžite nahlásili, kontaktovali recepciu a trvali na privolaní polície. Navrhovať opak je úplným skreslením faktov.
Vaša reakcia ešte viac zhoršila našu skúsenosť a zmenila už tak hroznú situáciu na niečo ešte frustrujúcejšie. Sme pevne presvedčení, že k tomuto narušeniu bezpečnosti by nemohlo dôjsť bez zapojenia alebo aspoň vedomia niekoho z personálu alebo vedenia hotela, keďže dvere boli zamknuté a nejavili žiadne známky násilného vstupu.
Kvôli vašim falošným obvineniam a odmietnutiu prevziať zodpovednosť postúpime túto záležitosť príslušným orgánom a medzinárodným organizáciám, ktoré dohliadajú na bezpečnosť a štandardy hotelov, vrátane:
✅ Európske spotrebiteľské centrum (ECC)
✅Helénska organizácia cestovného ruchu
✅ Svetová organizácia cestovného ruchu (UNWTO)
✅ a ďalšie inštitúcie, ktoré sledujú kvalitu štvor- a päťhviezdičkových hotelov.
Vaše správanie a úplný nedostatok podpory zničili našu dovolenku. Namiesto ospravedlnenia a skutočnej pomoci ste sa rozhodli obviniť hostí. To je absolútne neprijateľné pre akýkoľvek hotel – najmä ten, ktorý tvrdí, že si zachováva vysoký štandard.
Azad Younes
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel má 5 hviezdičiek, ale izby potrebujú údržbu a nábytok je starý. Personál hotela je veľmi úctivý. Pláž je kamenistá.
Marga Kleinen
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prvý dojem z hotela bol OK. Keď sme sa v ten večer ubytovali, pán na recepcii bol už ohromený. Veľmi neosobné... Nie je to pekné slovo pre príjemný pobyt.
Potom sme sa konečne presunuli do izby. Kým sme sa sprchovali, zaplavila kúpeľňa. Okamžite sme to nahlásili, ale ignorovali sme to. Na druhý deň bolo opäť všetko v kúpeľni zaplavené. Potom som sa spýtal, či by sme chceli novú izbu. Súdiac podľa výrazov na našich tvárach, neboli z toho nadšení, ale dali nám novú izbu. Pre 5-hviezdičkový hotel skutočne očakávam viac služieb. Nemusia rozvinúť červený koberec, ale očakával som ospravedlnenie.
Reštaurácia je veľmi hektická. Ešte ste nedojedli, keď vám prídu čašníci odpratať taniere. Nie je to chyba personálu; Je mi ich ľúto.
No, pre 5-hviezdičkový hotel je bufet zle prezentovaný. Chvalabohu, že sme mali polpenziu. Nápoje ste si museli zohnať sami a víno z kartónového kartónu 🙉🙉 je v päťhviezdičkovom hoteli zakázané.
Rezort je krásne usporiadaný a rýchlo sa dostanete do mesta Kos, kde sme mali vždy chutné jedlo bez akéhokoľvek stresu.
Nemyslím si, že si hotel znova zarezervujem; stále sa majú čo učiť, aby dosiahli 5-hviezdičkové štandardy. Je smutné, že rezort je krásny; mohli z toho vyťažiť viac.
Arnold Szasz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásne miesto pre all inclusive dovolenku, kde si môžete len oddýchnuť a relaxovať. Veľa z čoho vyberať, pokiaľ ide o jedlo a nápoje, a koktaily sú veľkoryso pripravené personálom baru. Určite to odporúčam každému, kto chce navštíviť Kos
inessa gerhardt
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny rezort priamo na pláži, personál je úžasný 👍 Špeciálne poďakovanie recepčnej Natalii, viacjazyčná, kompetentná a ochotná ❤️ Ďakujem aj Tetiane ❤️
Ton
Zdroj:
Google - automatický preklad

Čistý a dobre udržiavaný hotel Trochu izolovaný, aj keď autobusová zastávka na Kos je blízko.
Správna a pestrá kuchyňa.
Nie je to však 5 hviezdička (starnúce plážové ležadlá, sprchové závesy atď.).
Pláž ťažko plávať aj s dobrými topánkami, príliš veľa kameňov.
Hynek Kasl
Zdroj:
Google - automatický preklad

Výhody:
Skvelá poloha, úžasné jedlo, skvelý personál, plne vybavené, pekná pláž, windsurfing hneď vonku, spojenie autobusom do mesta Kos, pocit ako krádež za peniaze.
nevýhody:
Wifi kvapky a nie všade dostupné, tenké steny, môžu poriadne fúkať
Výkričník pre zamestnancov - Doslova každý, s kým sme hovorili, bol veľmi príjemný a ochotný a spríjemnil náš pobyt.
Vlaďka Pixova
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúca kuchyňa, príjemný personál, pekné a vybavené izby ... Veľmi krásny rezort
Steffan Sell
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prepáčte, nie je to 5* hotel. Boli tam v auguste 2024. Čo nie je možné, sú šváby veľkosti kľúča od auta. Aj v 2. a 3. izbe boli šváby. Presťahovali sme sa a dostali sme nový hotel. Tento hotel už nikdy viac. Ruky preč!!!!!