Ninos Grand Beach Hotel & Resort recenzie
Celkový dojem 60 %
Pláž a more 80 %
Izby 80 %
Strava 60 %
Personál 60 %
Anesti Andoni
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhorší zážitok vôbec
catalin nici
Zdroj:
Google - automatický preklad

Výnimočná poloha a výhľad z hotela. Dobrý hotel, čistý, priateľský personál. Nie je to presne 4*, ale niekde okolo 3*+.
Pláž, výhľad a more to vynahrádzajú 🏄.
Všetci zamestnanci sú veľmi priateľskí, ale chcem spomenúť a poďakovať Yannisovi, Dimitrosovi z plážového baru.
Petr Jandus
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ služby ktoré sú písané v hotelových inštrukciách nie sú pravdivé.....len píšem pre tých, ktorí okrem zaplateného All inclusive, by si chceli niečo dať na bare ktorý je písaný do 01h otvorený za peniaze..... radi by sme aj zaplatili za drinky, ale nič také nemožno. Samozrejme chápem, že si zrejme nikto mimo All inclusive nič nedá za peniaze, ale tak nech to neuvádza. Je napísané, že v loby je bar do 01h samozrejme za peniaze, ale keď tam prídete nič také nie je. Avšak rozumiem tomu, že si tam ľudí, ktorí majú All inclusive nič za prachy nedajú, ale prečo je to teda napísané? A ešte ochranka hotela na nás pozerá ako, že opravujeme a že to nie je pravda. Nie sme žiadni ťažkosti a sťažovatelia, je to prvá tecence ktorú som napísal. ....tak s tým len nepočítajte.
Thanassis Karagiorgos
Zdroj:
Google - automatický preklad

Izby čisté, ale s množstvom komárov. Chladnička v miestnosti by mala mať aspoň vodu. Jedlo ľahostajné, ani chutné, ani zlé. Personál veľmi slušný. Plavčíci by nemali meniť vrecia v odpadkových košoch v bazéne (to je ich úloha). WiFi bolo nestabilné, dochádzalo k častým prerušeniam. Klimatizácia v miestnosti nestačila na rovnomerné chladenie priestoru.
catalin nici
Zdroj:
Google - automatický preklad

Výnimočná poloha a výhľad z hotela. Dobrý hotel, čistý, priateľský personál. Nie je to presne 4*, ale niekde okolo 3*+.
Pláž, výhľad a more to vynahrádzajú 🏄.
Endre Pásztor
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tento hotel je veľkým sklamaním. Netuším, ako dostali 4 hviezdičky, skôr 2+. Vybavenie, veľkosť a stav miestnosti sú neuveriteľne lacné a zanedbané. Sprcha je nepoužiteľná, z toalety vyteká šťava po celej kúpeľni, v ktorej môžu deti chodiť bez pozornosti bosé. Rodinná izba je vtip, s mizernou poschodovou posteľou. Zlý, drahý vtip. Jedna vzdušná plocha, cca 12 m2, dvere do kúpeľne/WC sú otočné sklenené, takže nikde nie je žiadne súkromie. Bazén je studený, nevyhrievaný a slaný. Toto miesto neodporúčam nikomu, kto chce vidieť skutočnú tvár Grécka, pretože toto nie je ono. Dovolenka na 7 nocí pre 4 člennú rodinu je rovnaký peniaz ako môžete stráviť 11 nocí v 5* hoteli v Tunisku, za neporovnateľne LEPŠIE podmienky!!! Bola to obrovská chyba prísť sem… Pro Tip: Tunisko Mahdia Palace *****. Máte z toho naozaj dobrý pocit... 11 dní... Nikdy som neodišiel z hotela s takým zlým pocitom, NIKDY TU VIAC!!! A nikomu to neodporúčam!!!
suzan bayatli
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme štyria mladí ľudia, ktorí sa prihlásili do hotela bez toho, aby si uvedomili, že miesto je primárne zamerané na rodiny s deťmi. Po príchode nám, ako aj niekoľkým ďalším hosťom, naúčtovali 70 € za izbu, čo nás prekvapilo, keďže sme o tom neboli vopred informovaní. Keď sme sa ženy na recepcii spýtali, o akú sumu ide, reagovala neprofesionálne a hrubo. Ďalší zamestnanec zasiahol do rozhovoru a myslel si, že je to niečo, čo by sme mali vedieť – a že by sme sa na to nemali pýtať.
Neskôr sme mali problémy v súvislosti s výmenou uterákov. Tu sa tá istá žena pokúsila účtovať 2 € na osobu, aj keď podľa vlastných pravidiel hotela by to malo byť zahrnuté po zaplatení povinnej zálohy 10 €. To tiež spôsobilo zmätok a podráždenie. Bohužiaľ, kvalita jedla a nápojov tiež nesplnila očakávania. Sódovky chutili ako odrody bez cukru a jedlo bolo vyrobené z lacných surovín. Kuracie mäso bolo obzvlášť sklamaním, extrémne suché a bez chuti. Veľmi nepríjemným a znepokojujúcim zážitkom bola interakcia so starším mužom, ktorý mal v hoteli zrejme vedúcu úlohu. Zdalo sa, že sa približuje k mladým ženám a neplnoletým dievčatám, sleduje ich po okolí a okrem iného sa nás priamo pýtal, v ktorej izbe bývame. Boli sme tiež svedkami, ako sa pokúšal zneužiť opité dievča, čo bola situácia, ktorá bola nebezpečná aj hraničná. Akoby toho nebolo dosť, do toho začal zasahovať aj manažér hotela, ktorý nám nedovolil byť na recepcii a rozprávať sa s milou pracovníčkou o druhej ráno. Podľa neho to nebolo dovolené, čo sa zdalo zvláštne aj nevysvetliteľné. Taxikári v hoteli účtujú neprimerané ceny, je lepšie zavolať miestny taxík, ktorý dostanete na recepcii. Napriek všetkým týmto skúsenostiam treba spomenúť, že niektorí zamestnanci vrátane pani v kiosku a niektorí z obslužného tímu sa snažili o vytvorenie priateľskej atmosféry, čo sme ocenili.
Celkovo to bol sklamaný zážitok a už sa nevrátime.
Urszula Trawinska
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pozrite sa radšej na fotenie. Miesto je krásne a dobre udržiavané.
Serhiy Khudanich
Zdroj:
Google - automatický preklad

Odpočíval s dievčaťom na konci júla 2025.
Vo všeobecnosti hotel spôsobil viac podráždenia ako potešenia. Namiesto sľubovaného 4-hviezdičkového levelu to boli maximálne 2 a to len za výhľad z okna.
🔌 Často zhasínalo svetlo, celé hodiny nebola voda. Po mori ste úplne mokrí, v soli a nemôžete sa ani umyť, ani len nabrať vodu.
🍴 Jedlo je podpriemerné. Každý deň tie isté jedlá, bez chuti. Prakticky nie je na výber.
💬 Najväčším šokom bola situácia s krádežou. Žena na recepcii povedala, že pristihla upratovačku, ako sa jej prehrabáva v taške. Recepčná odpovedala: "Zmizlo niečo? Nie? Žiadny problém." Toto je nenormálne. A zároveň je tam aj napísané, že hotel nezodpovedá za chýbajúce veci.
🔒 Ďalšou absurditou je, že hostia z iného hotela, ktorý sa nachádza vzadu, majú prístup ku všetkému vybaveniu nášho hotela, no my nemôžeme ísť do toho ich. Toto je prinajmenšom zvláštne.
😒 Personál si dovolí hrubosť a vyberavý prístup. Moja priateľka dostala poznámku, že išla na izbu v plavkách, hoci niektorí hostia jedli pokojne v plavkách priamo v jedálni. Pravidlá platia selektívne – kto môže, kto nemôže.
💸 A na záver - zaplatený poplatok, na ktorý nikto vopred neupozornil. Jednoducho to postavili pred skutočnosť.
❌ Záver: Neodporúčam to nikomu. Ak by som mohol, vrátil by som peniaze. Toto nie je 4-hviezdičková služba. Toto je hotel, ktorý šetrí na všetkom - vrátane úcty k svojim hosťom.
Ioannis Varvoutis
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jedlo bolo úžasné s obrovskou rozmanitosťou, veľmi dobré služby, voda je morská voda a krištáľovo čistá, je tiež vedľa vynikajúcej pláže
שון סבן
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel Nafila!
Ayala Torres sa snaží byť štvorhviezdičkovým hotelom, ktorý sa takto predáva, no od štyroch hviezdičiek je vzdialený svetelné roky.
Hotel má najmenej kvalitné vybavenie, strava je primeraná, ale suroviny na všetko sú veľmi lacné, chladnička nechladí a rúra nevetra, upratovanie tu nie je každý deň alebo takmer vôbec, treba sa konkrétne opýtať, či to chcete a pri malých deťoch to niekedy nie je len maškrta/chcete, ale priam nutnosť.
Zamestnanci vynaložia umelé úsilie, aby pomohli, ale v skutočnosti len málokto pomôže a skutočne niečo zmení.
Ostatné reštaurácie v hotelovej hale stoja 35 eur na osobu a jedlo je presne to isté jedlo z jedálne!
Hotel je vzdialený! More nie je ideálne na kúpanie kvôli kameňom a burine!
V náš posledný deň bol bazén zatvorený a keď som fotil, prišiel za mnou jeden z marketingových manažérov a povedal, že fotenie by len spôsobilo problémy.
Samozrejme, toto bolo prvýkrát, čo som s ňou hovoril.
V jedálni nie je klimatizácia, iba prenosné klimatizácie, v kúpeľni páchne odpadová voda, chýbajú deky - len plachty, deky treba požiadať, výmena plážovej osušky stojí 2 eurá!
Samozrejmosťou sú dane 10 eur na osobu, ktoré nie sú vopred nikde uvedené.
Hotel nie je vôbec prístupný. Dali nás do miestnosti bez výťahu. Boli sme s detským kočíkom, ale v hoteli je to naozaj veľmi ťažké zvládnuť s kočíkom, pretože všetko je neprístupné po schodoch!
Sprchová batéria sa nedá pohnúť a ak ju zapnete silným prúdom, prská a nezachytáva sa na určené zariadenie.
A keď sme prišli, určite to nebolo čisté. Obrázok umývadla z prvého dňa - holenie, ktoré nie je naše.
V prílohe sú obrázky úrovne plesní v sprche.
Hotel je skrátka katastrofa, katastrofa, katastrofa!
Nenechajte sa zlákať akciami Ayala Tours na gréckej riviére, všetky videá sú z krásnej Pargy, hodinu jazdy od pustého Perpezu či Korfu.
Naozaj, nenechajte sa zlákať..
Mia
Zdroj:
Google - automatický preklad

Naša izba páchla cigaretovým dymom. Malý, málo miesta na veci, všetko lacné, fén ledva funguje, mužom určite stačí. Upratovanie takmer žiadne, pozametajú podlahu od piesku a raz za pár dní nejako vymenia posteľ, uteráky nevymenili vôbec, išli sme na recepciu a požiadali o výmenu, pár pridali. Kuchyňa je chutná. Raňajky bez normálnych croissantov a bez šťavy. Fronty počas špičiek sú hrozné. Ak si personál nevie poradiť, nie je priestor, prečo ubytujú toľko ľudí? Služba prakticky neexistuje. Voda len z automatov z papierových pohárov. Chemické koktaily z rovnakých pohárov. Len 3 detské stoličky v hroznom stave. Vstup do mora je kamienkový, pre deti je to náročné, kamene sú veľké. V blízkosti bazénov nie je takmer žiadne miesto, treba to vziať o 8:00.
Vo všeobecnosti to nie je zlé, možno za túto cenu je to normálne, ale šetrí sa na všetkom.
Milošević Predrag
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúci hotel v súlade so 4 hviezdičkami. Vstup do mora je náročný kvôli skalám, no potápanie okolo nich je fantastické kvôli veľkému množstvu rýb.
Vivien Domokos
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ninos je skutočne klenotom v tomto malom meste Kanali. Zostali sme tu 1 týždeň s mojím miláčikom a dostali sme to, v čo sme dúfali. Pláž je jednoducho úžasná, nie veľa ľudí, žiadny dav, na pláži si môžete skutočne oddýchnuť a ochladiť. Ak si zvolíte all inclusive, môžete jesť a piť doslova celý deň. Jedlo a nápoje sú na mieste, chutné, dobre vyzerajúce a obrovský výber, takže každý si nájde to, čo chce. Samotný hotel je absolútne krásny, čistý, moderný a má skvelý dizajn. O členoch personálu môžem povedať len pozitívne veci. Všetci sú super milí, milí a maximálne nápomocní! Ak máte nejaký problém, okamžite ho vyriešia, ale ak si chcete len pokecať, sú otvorení aj tomu. Keď už hovoríme o zamestnancoch, špeciálne poďakovanie patrí Michalisovi, ktorý nám naozaj spravil 10x lepšiu dovolenku, bez neho by to nebolo ono! Je to naozaj nezabudnuteľná dovolenka, ktorú sme tu prežili, vrelo odporúčam každému❤️
Annika Persson
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ďakujem Ninos
Nádherná dovolenka. Fantastické jedlo, príjemný personál, čisté a pekné, skvelé bazény a nádherné počasie. Tenis, ping pong, basketbal, ihriská a mnoho ďalšieho pre deti.
Gry Melbøe
Zdroj:
Google - automatický preklad

Úžasné jedlo a naozaj milí ľudia, ktorí tu pracujú. Ak potrebujete uzdravenie, toto je miesto pre vás. Mohli byť mäkšie postele, ale toto miesto je fantastické. Odporúčam na 100%, vrátime sa. Ak cestujete sami, je to tiež perfektné.
Vangelis Vrachliotis (Lenexa)
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúci zážitok, ktorý nás núti povedať, že sa už nikdy nevrátime do Ninos Grand Hotel Preveza, vynikajúca poloha na fantastickej pláži s personálom, ktorý je vždy pripravený na čokoľvek, o čo požiadate, plná telocvičňa so všetkým vybavením, izby na vysokej úrovni s čistotou ako hlavným prvkom!
Brittis Wibron
Zdroj:
Google - automatický preklad

Personál je milý, ukecaný a zábavný. Ale vzhľadom na to, že je to All Inclusive hotel, nedostane viac ako tri⭐️⭐️⭐️ za jedlo. Porovnávam to s inými all inclusive hotelmi, v ktorých som býval, štandard bol oveľa lepší vzhľadom na to, že tento hotel má ⭐️⭐️⭐️⭐️.
st ven
Zdroj:
Google - automatický preklad

Naše skúsenosti z nášho pobytu v danom hoteli boli mimoriadne sklamaním.
Navštívili sme ho ako rodina počas veľkonočných sviatkov 2025 so skupinou.
V 4-lôžkovej izbe, v ktorej sme bývali, zatekala vodovodná armatúra v kúpeľni – hoci nedávno zrekonštruovaná – s výsledkom, že sme sa 4 dni špliechali vo vode pochybného pôvodu.
Inštalatéri, ktorí to prišli opraviť, nezmohli nič.
Na posteliach detí neboli obliečky, zabudli(!) ich dať.
Po našom silnom proteste na recepcii jednotky bola jeho odpoveď „vráťte vám peniaze a odíďte“.
Jedlom na Veľkonočnú nedeľu bola jahňacina(?) uvarená s výhovorkou „nám sa prepekalo“, kým na Veľkonočnú sobotu nebolo v jedálni miesto na sedenie, pretože tam bolo veľa cestovných kancelárií a veľa ľudí.
Jedlo na rovnakej nedostatočnej úrovni, pýta sa čašníkov na informácie o podávaných položkách a dostáva odpoveď: "Neviem, čo to je."
Hotel bol tiež preplnený a všetkých - najmä starších ľudí - obsluhoval malý výťah, čo malo za následok obrovské rady, čakanie a podráždenie.
Cestovný ruch a poskytovanie služieb v štvorhviezdičkovom celku si vyžaduje serióznosť, rešpekt ku klientovi a znalosť problematiky.
Stratili sme čas a peniaze. Záverečné ospravedlnenie, ktoré sme dostali od jednotky a agentúry, bolo nedostatočné.
Jedinečné plus a len pre túto jednu hviezdu: vynikajúca poloha jednotky.
Aris Aris
Zdroj:
Google - automatický preklad

veľmi pekný zážitok, česť im za námahu a všetko. a v osobnej stravovacej miestnosti som bol spokojný 1 noc gratulujem