Eurostars Queen of Montenegro recenzie
Odporúčanie 60 %
Poloha 80 %
Šport a zábava 83 %
Izby 70 %
Strava 73 %
Personál 83 %
Olena Suzik
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel je veľmi krásny, personál je veľmi ochotný a príjemný, poloha je veľmi dobrá, pláž je blízko, je tu veľa reštaurácií a trhovísk. 3 bazény, sauna, všetko super. Raňajky sú veľmi slabé, nie je na výber vôbec, hlavne zelenina a ovocie. Na izbách sa neupratuje, iba ustelú posteľ a vymenia uteráky, dokonca ani neposkladajú žiadne veci.
Tal Mizrahi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prišli sme do hotela a 20 minút nevideli našu rezerváciu. Po príchode ďalších hostí sa recepčná rozhodla poskytnúť im službu skôr, ako problém vyriešila. Keď sa k nám vrátila, trvalo jej ďalších 45 minút, kým zázračne našla objednávku.
Potom nám dala kľúč od izieb. Rezervovali sme 2 izby (apartmán a štandardnú izbu). Na naše prekvapenie povedala, že do apartmánu nie je výťah a je tam pár schodov. Keď sme vystúpili z výťahu, museli sme bez pomoci vyliezť, nie pár schodov, skôr 30 schodov s 8 kuframi. Keď sme sa dostali do izby, zistili sme, že cesta ešte neskončila, keďže spálne sú na druhom poschodí, ktoré má tiež schodisko s asi 20 schodmi. Toto sa nikde neuvádza. Môj otec je po operácii a ťažko sa mu lezie po schodoch. nikdy by sme si nerezervovali takúto izbu, keby to bolo spomenuté.
Keď sme dorazili do apartmánu, tešili sme sa, že si sadneme na balkón a dostaneme sa do jacuzzi. Prekvapivo na balkóne nesvieti svetlo a vírivka je prázdna a špinavá. Chceli sme zavolať na recepciu ale na izbe nie je telefón 🤦♀️ museli sme zísť dole len aby sme zistili že sa o akciu nemá kto postarať lebo je 21:00. (Je to hotel??)
Na druhý deň ráno prišli veci opraviť, no keď sme sa vrátili na izbu, zistili sme, že vírivku síce vyčistili, ale nefungovala a na balkóne stále nesvieti.
Znova sme zišli na recepciu a opäť je čas 21:00 a nie je s kým hovoriť.
Požiadali sme o rozhovor s manažérom, ale cez víkend nepracuje.
Na druhý deň manažér konečne prišiel, len aby zistil, že v hoteli skutočne býva a nedal sa obťažovať vybavovaním sklamaných zákazníkov. Musel nám povedať, že sa neprestávame sťažovať od chvíle, keď sme dorazili do hotela. Nedajbože sa ospravedlnil za bolesť, ktorú spôsobil piatim ľuďom.
Opäť sme odišli na jednodňový výlet s tým, že keď sa vrátime, vírivka bude fungovať a my môžeme využiť zariadenia, ktoré izba ponúka v posledný deň. Prišli sme do hotela len preto, aby sme zistili, že po celej dĺžke izby viedli káble, takže vírivka fungovala iba v jednom rohu, ale prekvapenie, že voda v nej bola zamrznutá a nedala sa ohriať. Už sme to vzdali znova sa sťažovať...
Zaplatili sme veľa peňazí, aby sme nedostali nič. Počas 3 dní, ktoré sme tam strávili, nebola bežná izba vyčistená a apartmán bol raz vyčistený napoly (nevymenili uteráky ani neumyli / nevysávali podlahu).
Keď sme zavolali z nášho telefónu na recepciu, aby sme požiadali o nové uteráky, odpoveď bola, že nie je upratovanie (20:30...) Ak chcete, môžete prísť dole a vziať si 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽 ♀️🤦🏽♀️
Sme rodina, ktorá veľa cestuje a prespáva na všelijakých miestach... S takouto neúctivou obsluhou sme sa ešte nestretli.
Aj keď sme bývali v lacnom penzióne, zážitky boli 10 000
To je len o izbe..
Keď sa dostanete do jedálne, nájdete špinavé poháre. V posledný deň, keď sme to ukázali človeku, ktorý jedáleň riadil, zostal v šoku. Ak je jedlo hotové (hodinu pred zatvorením), jedlo už nedoplnia.