Chorvátsko Chorvátsko
ChorvátskoJužná DalmáciaDubrovník ChorvátskoJužná DalmáciaDubrovník

Rixos Premium Dubrovnik recenzie 

17 °C
21 °C
0 m
0:40 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Rixos Premium Dubrovnik recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Šport a zábava 100 %
Izby 100 %
Strava 100 %
Personál 100 %
Brian Larson
Publikované 29.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Overall nice stay, but if you consider the price you're paying you may not see it reflected as a rated 5 Star. It's definitely more along a 3.5 to 4 star. Cons: Drinks are not top tier and bar tenders messed up two basic drinks I ahd ( Old Fashioned and Moscow Mule). Lots of current construction noise down by thr pool which is irritating especially cause you cant relax out there with all the noise. Lastly the room isnt what youd expect for a Proclaimed 5 star room. Its very nice but our jet tub had issues, and had a really janky shower hose to fill it up (took forever) Pros: Obviously the view is 5 star. The Food is a 4 (I've had much better but its not bad). The staff was incredibly friendly, helpful and accommodating. I definitely will say they tried their best to ensure I had a good stay.
dpsend1
Publikované 28.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Hrozný zážitok z vyzdvihnutia auta. Spýtal sa na cestu do Sixtu vpredu. Hovoril po chorvátsky, veľká chyba. Zdanlivo najstarší a najdrsnejšie vyzerajúci chlap z tých troch v piatok 23. mája o 9:00 si myslel, že je smiešne povedať mi, že som na nesprávnom mieste a ukazujem preč, potom mi po niekoľkých sekundách povedal, že žartuje. Aký idiot mi zničil deň, poradí mojim priateľom v USA, aby sa tomuto hotelu vyhli. Aktualizácia: Osoba bola jedným z troch zamestnancov hotela, ktorí vítali hostí vpredu, všetci traja boli oblečení v uniforme.
gina rim
Publikované 28.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
S manželom sme boli dva týždne v Chorvátsku a rozhodli sme sa zostať v tomto hoteli posledných pár dní našej cesty, aby sme oslávili naše výročie. Do tohto hotela sme vkladali veľké nádeje, ale boli sme veľmi sklamaní. Pri registrácii nebola recepcia vôbec vítaná a snobská. Prišli sme asi o 2 hodiny skôr ako check-in a bolo nám povedané, že ak budeme chcieť našu izbu skôr, budeme musieť zaplatiť ďalších 50 eur. Počas našich 2 týždňov v Chorvátsku nám všetky ostatné hotely láskavo dovolili zaregistrovať sa skôr bez príplatku - niektoré nám dokonca umožnili prihlásiť sa o 4-5 hodín skôr. Rozhodli sme sa počkať a preskúmať hotel. Hneď sme si všimli, aký je hotel zastaraný a špinavý. Kúpeľňa vo vstupnej hale zapáchala ako splašky a jedna toaleta neustále tiekla. Priestory na sedenie s výhľadom na more mali v sebe veľa škvŕn. Boli tam olivové semienka, ktoré ľudia vypľúvali pod stoly. Okolie bolo prašné, rovnako ako biliardové stoly (všimnite si, že sú tam 3 biliardové stoly, ale iba 1 biliardová palica). Hotelový bar bol mimoriadne drahý (30 eur za hamburger je nehorázne!) Vonkajší bazén je krásny - pravdepodobne jediná pekná vec na tomto hoteli. Prešli sme sa pred hotelom a videli sme mŕtveho vtáka, ktorý práve plával vo vodách fontán pred hotelom (ktorý tam bol aj v deň, keď sme odchádzali - dúfajme, že ho vyčistia, keď uvidia túto recenziu). Zostali sme v izbe s výhľadom na more. Výhľady sú úžasné - jediná pekná vec na tomto hoteli. Pred susedmi však nemáte žiadne súkromie. Budova je navrhnutá tak, že vidíte všetky balkóny vedľa vás, pod vami a vyššie poschodia vás vidia - naši susedia môžu doslova nahliadnuť do našej izby zo svojho balkóna. Izby nie sú ani zvukotesné. Môžete počuť rozhovory od vedľa, chodby, hudbu z chodby - dokonca som počul, ako pri prechode cez chodbu tečú sprchy. Posteľ a vankúše boli mimoriadne nepohodlné - matrac bol taký starý a mäkký, že by ste sa do neho len zaborili, zatiaľ čo vankúše boli také staré, že by sa úplne srovnali, len čo by ste položili hlavu, bez ohľadu na to, koľkokrát ich načechrujete. Mal som obrovské bolesti chrbta až do bodu, kedy som mal problém sedieť, stáť, ležať od bolesti nervov. Jediný spôsob, ako môžem spať, bolo ľahnúť si priamo do stredu postele, kde sa stretávajú dva matrace (manželská posteľ). Izba bola tiež zastaraná a zaprášená, takže sme museli mať balkónové dvere stále otvorené, aby sme ich vyvetrali. Požiadali sme o upratovanie, ale nič neprášili ani nečistili, takže sme sa neobťažovali požiadať o upratovanie po zvyšok nášho pobytu. Čerešničkou navrchu bolo, že som dostal strašnú vyrážku po celom tele z používania telového umývania v miestnosti. Spomenul som to všetko personálu hotela a všetko, čo povedali, je mi ľúto, ale neurobili nič na vyriešenie problémov. Jediným dôvodom mojich 2 hviezdičiek je tyrkysová bufetová reštaurácia. Raňajky boli každý deň rovnaké, ale trvalo slušné. Raz sme mali večeru (istanbulská noc) a jedlo bolo dobré, najmä jahňacie kebaby a jahňacie stehno. Personál v reštaurácii bol skvelý a pozorný. Hotel bol asi 20 - 25 minút do starého mesta pešo, ale zakaždým sme si museli vziať taxíky kvôli bolestiam chrbta. Mimochodom, asi 5 minút chôdze od hotela je miestny obchod, kde si môžete nabrať vodu atď. Hotel poskytol vodu v sklenenej fľaši, ktorú môžete naplniť v našej izbe, ale ja som sa rozhodol pre vodu z obchodu. Keďže samotný hotel je veľmi špinavý, zaujímalo by ma, či dôkladne čistia tieto fľaše s vodou. Na záver by som tento hotel považoval za 3-hviezdičkový hotel, ktorý predstiera, že je 5-hviezdičkový. V podstate platíte len za výhľad na more. Hotel nutne potrebuje kompletnú rekonštrukciu. Určite neodporúčam tento hotel tak, ako je momentálne. Urobte si láskavosť, ušetrite peniaze a choďte inam.
dpsend1
Publikované 26.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Hrozný zážitok z vyzdvihnutia auta. Spýtal sa na cestu do Sixtu vpredu. Hovoril po chorvátsky, veľká chyba. Zdanlivo najstarší a najdrsnejšie vyzerajúci chlap z tých troch v piatok 23. mája o 9:00 si myslel, že je smiešne povedať mi, že som na nesprávnom mieste a ukazujem preč, potom mi po niekoľkých sekundách povedal, že žartuje. Aký idiot mi zničil deň, poradí mojim priateľom v USA, aby sa tomuto hotelu vyhli.
Snjezana Cirkovic
Publikované 24.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Od chvíle, keď sme dorazili do Rixos Premium Dubrovník, nás zmietli úchvatné výhľady, prvotriedne služby a luxusná atmosféra. Tento hotel je skutočným klenotom na pobreží Jadranského mora. A poloha hotela je priam ideálna, dosť blízko na to, aby ste mohli preskúmať Staré Mesto, no zároveň dosť ďaleko na to, aby ste mali pocit, že sa vzďaľujete davom. Check-in bol hladký a príjemný, privítali nás pohárom šampanského a o naše tašky bolo okamžite postarané. Bol to taký skvelý prvý dojem, ktorý udával tón všetkému, čo nasledovalo. Naša izba bola priestranná, krásne navrhnutá a bezchybne čistá. Obzvlášť sa nám páčila vírivka na izbe, pripadalo mi to ako luxus mať takýto druh relaxu priamo vo vlastnej kúpeľni. Balkón bol ďalším vrcholom s absolútne úchvatným výhľadom na more. Vstávať a pozerať sa na ten výhľad každé ráno bolo niečo, na čo nikdy nezabudneme. Každý jeden zamestnanec, s ktorým sme sa počas nášho pobytu stretli, bol milý, profesionálny a skutočne mu záležalo na tom, aby bol náš zážitok výnimočný. Raňajky boli ďalším vrcholom, zďaleka najlepšie hotelové raňajky, aké som kedy mal. Pre každého bolo niečo, od čerstvého ovocia po miestne špeciality a dokonca aj šampanské, ak máte chuť oslavovať. Kúpele boli rovnako pôsobivé, moderné, pokojné a ideálne miesto na oddych. Ďalším vrcholom, vďaka ktorému tento hotel skutočne vyniká, je umenie. Hotel je plný krásneho umenia, ktoré dodáva priestoru toľko charakteru a duše. Nie je to len dekorácia, prináša to zmysel pre kultúru a kreativitu, ktorý naozaj cítite, keď sa pohybujete v hoteli. V Rixose nezostávate len tak, cítite sa ním inšpirovaní. Ďakujeme celému tímu za nezabudnuteľný pobyt, určite sa vrátime.
SeonAh Lee
Publikované 20.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Aj keď je hotel dobre umiestnený a má potenciál, služba bohužiaľ nesplnila očakávania 5-hviezdičkového zariadenia. Mali sme problém s upratovaním – napriek viacerým správam WhatsApp požadujúcim umytie tela trvalo veľmi dlho, kým prišli. Oneskorenie bolo obzvlášť frustrujúce, pretože som bol uprostred sprchy a jediné dostupné položky boli dva šampóny. Aj keď mi bolo povedané, že tovar bude doručený v krátkom čase, bez riadneho vysvetlenia to trvalo oveľa dlhšie, ako sa očakávalo. Ešte väčšie sklamanie bolo, že keď personál konečne prišiel, počul som nadávku v nemčine, keď sa položka vymieňala. Ako človek, ktorý hovorí a rozumie nemecky, som to považoval za veľmi nevhodné a neprofesionálne, najmä v prostredí 5-hviezdičkového hotela. Napokon, nikdy som nedostal odpoveď na moju poslednú správu, čo bolo odmietavé a prispelo k celkovej nespokojnosti.