Bulharsko Bulharsko
BulharskoZlaté pieskyZlaté piesky BulharskoZlaté pieskyZlaté piesky

Berlin Golden Beach Hotel recenzie 

17 °C
21 °C
1:20 h
cca 0:30 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Berlin Golden Beach Hotel recenzie
Odporúčanie 44 %
Poloha 78 %
Šport a zábava 55 %
Izby 63 %
Strava 60 %
Personál 68 %
Ioan Petraru
Publikované 14.10.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Bol som ubytovaný u súkromnej osoby z Berlin Golden Beach, na 7 dní. Po 3 dňoch a niekoľkých diskusiách sa mi podarilo presvedčiť hostiteľa, aby nám vymenil uteráky a vyniesol smeti, pričom nám spočiatku povedal, že za tieto služby sa bude musieť zaplatiť. Nezdá sa mi normálne zostať s odpadkami v izbe 7 dní! Ďalším mínusom je parkovanie, 30 leva na deň, podľa mňa je to prehnaná cena.
Sandro Voigtlaender
Publikované 28.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Jedlo bolo také, izbová služba nebola taká skvelá. Poloha bola špičková.
Michał Bochenek
Publikované 25.09.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Moja žena a ja a naše dve deti sme zostali osem dní v auguste 2024. Pláž bola veľmi blízko hotela, takže ak sme niečo potrebovali, vzali sme deti do hotela. Jedlo bolo chutné; ak niekto niečo rozlial, okamžite sa to upratalo. Reštaurácia, lobby a bary boli v poriadku, bez akýchkoľvek sťažností. Personál bol usmievavý a ochotný. Môžem úprimne povedať, že sme mali skvelý čas na možnosť all-inclusive. Aby to bolo trochu pochmúrnejšie, tu sú dve veci: 1. Keď je plno, jedlo sa rozdelí na dve skupiny (čo mi neprekáža), ale problém nastáva, keď máte prehliadku o 8:30 a raňajky od 8:45. a dať si vymeniť náramky a potom sa vrátiť po prehliadke pre tie, ktoré sme mali predtým – z ničoho urobili veľkú vec... 2. Upratovanie – posteľná bielizeň sa mala meniť každé tri dni, ale nebola vymenená ani raz (ako je uvedené v hotelovej brožúre). Prvýkrát nebola izba vyčistená a upratovačky trvali na tom, aby sme nechali na recepcii našu vstupnú kartu od izby, ktorú nemali, takže sa izby nedotkli. (Zdalo sa mi to divné, keďže viem, že vždy majú vstupné karty do všetkých izieb.) Druhýkrát sme sa pokúsili vziať našu kartu na recepciu, ale odmietli s tým, že upratovačky ju majú a otvoria ju. Miestnosť bola skutočne vyčistená, ale veľká vrstva prachu na stole, stoloch, šatníku a lampách zostala nedotknutá.
Alexandra Aldea
Publikované 21.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Po pobyte na 6 dní a 5 nocí to pre jedného neodporúčam, išla som s mojou 8 ročnou dcérou, čo znamená, že ako dieťa si nezvykne na jedlo, ktoré bolo 5 zo 6 dní rovnaké, len usporiadanie produktov bolo každý deň iné a o 2 dni sme dostali mušle, all inclusive so sirupmi a sódou od koly, po 6 dní na izbe alebo na izbe, nemôžem povedať, že nie. vymenil kus bielizne! neodporúčam to. Odporúča sa ako 4-hviezdičkový hotel, ale úprimne po našich skúsenostiach tam len za to, že je blízko pláže, by si zaslúžil 2 hviezdičky. Dúfam, že si predtým, ako vyrazíte, prečítate recenzie. Aspoň sme s týmto umiestnením nerezonovali a boli sme úplne a úplne sklamaní.
Bogdan Manolescu
Publikované 21.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Najhoršia skúsenosť!!! Izby so starým špinavým nábytkom! Nechutné vankúše! Neopísateľný trapas! Veľmi málo jedla v porovnaní s tým, čo je znázornené na obrázku, a rozdiel v minulých rokoch! Prenikavá vôňa v kúpeľni a na pláži v D-body!
Michał Kozal
Publikované 20.08.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Toto je náš tretí pobyt v Bulharsku v rade (2 x ZP, 1 x Sozopol) a tento hotel je bohužiaľ najhorší. Začnime plusmi, ktoré neprevažujú nad mínusmi: - poloha na konci Zlatých pieskov, takže o niečo tichšie ako v centre (dostanete sa tam lanovkou za 6 leva/osoba, alebo pešo cca 20 minút) - veľmi blízko pláže - milá a efektívna obsluha (niekedy až príliš, najmä v reštaurácii ;)) Sláva barmanom (usmievavá, veľmi pozitívna), ktorí sa snažia, ale je ich málo, a preto napríklad čistota lobby baru zostáva len málo. Zároveň odkaz pre hotelových hostí: Myslím, že nikto nebude sklamaný, ak po poháriku, káve a pod. odnesie poháre späť do baru a jednorazovky vyhodí do koša... - jeden z bazénov je tichý, na okolie dohliada plavčík (zákaz skákania, hádzania loptičiek a pod.) PROTI: - všadeprítomné rezervácie lehátok (na pláži aj pri bazénoch) Ak radi spíte Do 8.00 h, asi nie je čo robiť a žiaľ, väčšinou sa ľudia opaľujú len na uterákoch... Na pláži nie je dostatok lehátok, keďže voľného miesta by bolo stále dosť. - Jedlo bolo priemerné a veľmi často studené. Nehladovali sme, ale chýbalo nám to špeciálne niečo. Najlepšie boli polievky a pečené zemiaky. Dezerty boli chudobné. - Malý výber nápojov (pre deti aj dospelých). Bulharský alkohol, bohužiaľ veľmi low-end. - Na cca 150 izieb sa občas zasekli dva výťahy pre 4-5 osôb (budova B), takže prechádzky hore dole boli časté (5. poschodie). - Zábava. Animačný tím sa snažil zo všetkých síl, no hotel im neposkytol potrebnú infraštruktúru. Napríklad vodné pólo by bolo oveľa lepšie, keby hráči namiesto napísaných prezývok na tvári nosili jednorazové šiltovky atď. Stručne povedané, tento hotel by som nikomu neodporúčal a myslím si, že o rok budeme musieť zmeniť smer. A ešte nejaké plusy: - jedlá rozdelené do dvoch skupín - milé hostesky otvárajúce dvere do reštaurácie (čo sa mi zároveň nepáčilo, ale asi to malo niečo spoločné s rozdelením do skupín) - rýchly (asi 1 hodinu) a bezproblémový transfer v oboch smeroch
Milos Svoboda
Publikované 24.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Izby dostačujúce a poloha super a lepšie ako v ruchu centra. Jediný problém je klasicky s lehátkami ako pri bazéne tak na pláži. Raná letka obsadzovačov najlepších miest pri bazéne nie je nijako kontrolovaná ako v iných rezortoch. Našťastie už pri ležadlách na pláži je na každom dáždniku ceduľa že po 45 minútach budú uteráky odstránené. Super aspoň niečo v hýbe k lepšej dovolenke pre všetkých. Ono zabrať dve lehátka na pláži na deň a dve lehátka od rána pri bazéne na popoludnie nie je nič moc a keď naozaj vidíte pri bazéne uterák priviazaný k lehátku celý deň bez povšimnutia je to veľa na zamyslenie pre personál hotela.
Zyma
Publikované 23.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Dojmy z berlínskeho hotela, veľmi zlé. Nestojí to za 4⭐️ je to za 2⭐️ izba je v starom sovietskom štýle, nie je tam veľa miesta, Kúpeľňa nie je vyčistená, voda v sprche nie je správne nainštalovaná, klimatizácia nefunguje správne a najväčším problémom je bazén, je tam málo miesta, všetko je zabraté, napriek tomu je zakázané obsadzovať lehátka, to isté na pláži, ľudia si len dajú uterák a idú si za svojou prácou, nie na pláž alebo k moru, ale na obed alebo do izby. Keď s týmto problémom kontaktujú administratívu, pokrčia plecami a povedia, urobte niečo sami. V budove D nešiel výťah 2 dni, potom druhý výťah pol dňa nešiel vôbec.
Stefan Manea
Publikované 17.07.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Služby boli veľmi dobré. Personál je veľmi priateľský a úctivý. Izby sú vždy pekné a čisté. Hlavnou nevýhodou je pláž, ktorá nemá dostatok ležadiel. Musíte vstávať o siedmej ráno, aby ste si nejaké stihli, inak nebudete mať kde prespať. Tiež ľudia majú tendenciu „ukradnúť“ ležadlo, na ktorom ste sedeli, keď odchádzate jesť.
Dušan Dovhun
Publikované 26.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Super dovolenka v Bulharsku.zlatė piesku.
breer1000
Publikované 25.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Rozhodne nie. Môže to byť 2,5-hviezdičkový hotel, ale určite nie 4-hviezdičkový.
Milana
Publikované 25.06.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Skvelý hotel v 1. rade
Alexandru Grigorescu
Publikované 21.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
40 %
Izby boli v poriadku, posteľná bielizeň nebola skutočne čistá, ale samotná izba bola priestranná a výhľad na more bol roztomilý. Najhoršia časť tejto skúsenosti bola JEDLO. Za 3 dni, ktoré som tam strávil, som takmer vyhladol: kura nebolo dostatočne urobené (bolo ružové), všetko bolo úplne bez chuti: niektoré z najhorších vecí, ktoré som v živote jedol: chlpy v jedle, mastné taniere a úplne otrasná chuť. Parkovanie bolo platené, ďalšie mínus. Pokiaľ ide o umiestnenie, je to celkom slušné, pretože je to priamo pri hlavnom bulvári.
Rebeqqaa 22
Publikované 20.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Veľká noc 2025! Dobrý deň! Je to prvýkrát, čo zanechávam recenziu na hotel a je mi ľúto, že je negatívna. Je to pravdepodobne 7. Veľká noc, ktorú trávim v Bulharsku a 3. na zlatých pieskoch. Ani neviem, kde začať. Sklamaný som bol aj z vestibulu, kde sú len rozbité sedačky a sedačky ako v metre. V budove B je iba jeden výťah, ktorý je pravdepodobne starší ako ja a nie je dostatočne priestranný pre počet ľudí, ktorí sme =). Ohľadom izby nesúhlasím s myšlienkou, že nám chceli dať horšiu izbu, ako mala byť (treba sa sťažovať 3x, aby mohli povedať, že sa zrazu objavila voľná izba) Za 4 hviezdičky za rovnakú cenu tu majú všetky hotely aspoň vrecko na kávu/čaj a hrnček; všetky hotely okrem tohto. Nábytok je veľmi starý. Deka je žltá a obliečka nemá ani veľkosť postele/vankúša. Kúpeľňu sa bojím komentovať. Čo sa týka baru, je to prvýkrát, čo sa mi na ALL INCLUSIVE na Veľkú noc stalo, že si z baru nesmiem objednávať nič do 10:00 a po 22:00, a čo je ešte horšie, je to prvýkrát, čo na ALL INCLUSIVE 4 STAR nemám kde zobrať vodu, ak mi dôjde po 10:00. Čo sa týka "reštaurácie", absolútne žiadny dávkovač šťavy nemá príchuť. Je to len farba umiestnená nad zákonom stanovenou vodou a najhoršie na tom je 10x menej stolov ako ubytovaných ľudí (rovnako ako predstava s výťahom, kde ste museli čakať v rade asi 6 minút, kým sa usadili a prejdete sa po všetkých poschodiach + chýbajúca možnosť zavrieť dvere) a súvisí s čistotou, okrem toho, čo som povedal o posteli, mal som na izbe "kamaráta" a na balkóne s 3 dosť starými nohami. Za koľko peňazí si hotel pýta, je absurdné, že nemali kde vymeniť ani zažltnuté, takmer hnedé vypínače. Vlastne nehovorím, že v celej izbe sú 2 zásuvky a pri posteli žiadna. A posledný bod týkajúci sa Recepcie, tance márne argumentujú, že reklamácie treba podávať, vzhľadom na to, že v čase vyžiadania nám bolo povedané, že taká sekcia neexistuje a že je lepšie ju podať „online“, hoci nám nepovedali kde. To je všetko, čo som chcel povedať. Opakujem, nie je to ani prvá dovolenka v tejto krajine, ani prvá dovolenka v tomto rezorte a určite to nie je prvá 4-hviezdičková dovolenka s prideleným rozpočtom. Hotel si zaslúži maximálne 2 hviezdičky s pôžitkom a jednoznačne 2x nižšiu cenu za nimi ponúkaných podmienok.
KOLA
Publikované 05.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Všetko je dobré okrem internetu, slabý príjem na izbách a veľmi často padá