Rama Phala Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 70 %
Poloha 82 %
Šport a zábava 74 %
Izby 82 %
Strava 73 %
Personál 77 %
Andrea N.
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý hotel, mali sme naozaj pekný dom na 2 poschodiach, veľmi dobre zariadený. Veľmi čistý a priateľský tím. Urobili sme chybu pri rezervácii, nesprávny dátum. Tím nám pomohol, aby sme dostali náhradu. Pekný bazén a raňajková miestnosť.
Katja Müller
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi živé miesto, hotelový komplex veľmi atraktívny a dobre udržiavaný. Izby boli veľmi príjemné. Tu sme začali našu dovolenku a cítili sme sa veľmi pohodlne. Masáž s Desi bola veľmi relaxačná a upokojujúca. Bol to veľmi úspešný začiatok prázdnin.
Julian Te fe
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ, môj pobyt v hoteli v Ubub v Indonézii, ktorý poskytoval Marco Polo Young Travel, bol všetko, len nie uspokojivý.
Na prvý pohľad miestnosť pôsobila primerane prijateľným dojmom. No pri bližšom skúmaní sa ukázalo, že pod posteľami, ako aj samotné postele a všetky ich súčasti, sú mimoriadne špinavé. Len vďaka pozornému personálu hotela boli postele kompletne vyčistené, prerobené a vymenené, aby sa zabezpečil primerane pohodlný spánok.
Vďaka otvorenému dizajnu kúpeľne a sušiarne bolo takmer nemožné vychutnať si pobyt bez domácich zvierat, čo bolo pre mňa obzvlášť sklamaním. Ako bývalý technik klimatizácie som pozoroval, že delené klimatizačné jednotky boli zle udržiavané alebo sa neudržiavali vôbec. Valčeky klimatizácie boli zreteľne plesnivé, čo bolo poznať na nepríjemnom zápachu v miestnosti. Okrem toho sa zdalo, že odtok klimatizácie je chybný, čo znamená, že voda obsahujúca plesne sa opakovane šíri po miestnosti a na našej bielizni.
Pozitívom je príjemný personál, ktorý sa vždy snažil urobiť správnu vec a uspokojiť hostí. Jej záväzok bol svetlým bodom v inak sklamanom pobyte.
Stručne povedané, náš pobyt v hoteli bol všetko, len nie príjemný. Zdá sa, že Marco Polo Young Travel si tento hotel nevybral zodpovedne. Napriek dobrej centrálnej polohe by sme tu znova nezostali a nemôžeme odporučiť tento hotel.
Táto recenzia je založená na mojej osobnej skúsenosti a má slúžiť ako návod pre budúcich hostí.
Dennis Tefett
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ, náš pobyt v tomto hoteli na Bali bol veľkým sklamaním, aj keď nás spočiatku srdečne privítali. Pohostinnosť Balijčanov je skutočne pôsobivá – teplo, vďaka ktorému bude aj zlý pobyt o niečo znesiteľnejší.
Tieto pozitívne dojmy však rýchlo vystriedali neuspokojivý celkový obraz. Keď sme sa nasťahovali do našej izby, všimli sme si výrazné hygienické nedostatky: posteľ bola veľmi špinavá a našli sme nechcené zvieratá, druh stonožky.
Po kontaktovaní nášho zástupcu pre cestovanie z Marco Polo Young Travel a hotela boli prijaté opatrenia, ako napríklad čistenie postelí. Napriek tomu zostala posteľná bielizeň nepríjemne vlhká a dojem nečistoty zostal.
Hotelová akustická izolácia tiež nesplnila požiadavky. Hluk z okolia bazéna bez prekážok prenikal cez steny a rozhovory zo susedných miestností boli jasne počuteľné, čo výrazne rušilo náš spánok.
Ďalším problémom bola pokazená klimatizácia, ktorá nám fúkala vodu do otvoreného kufra, takže sme si museli dať všetko prať vo vedľajšom hoteli. Navyše, okolie bazéna nebolo čisté, čo ešte viac spochybňovalo hygienu.
Zatiaľ čo raňajky boli prijateľné, všetky negatívne aspekty zatienili celý náš pobyt. Celkovo sa nám v tomto hoteli nepodarilo nájsť príjemný odpočinok. Z dôvodu vážnych hygienických a organizačných nedostatkov ho musíme dôrazne neodporúčať.