TERMÍN POBYTU: 07.06.2025
PRIDANÉ: 23.08.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
DO TOHTO HOTELA VIAC NIKDY NEPRÍDEME!
Je škoda, že musíme dať nízke hodnotenie, ale všetko úsilie väčšiny oddelení hotela neguje oddelenie zodpovedné za návrat hostí z rezortu na letisko v Male.
Dovolenkovali sme od 3. do 16. augusta najprv v plážovej vile a potom vo vile na vode.
Zorganizovalo sa stretnutie na letisku, transfer na ostrov, stretnutie na ostrove a ubytovanie vo vile. Po príchode na ostrov nás čakali zamestnanci hotela, ktorí nám dali mokré, studené uteráky, aby sme si utreli pot a pohostili nás osviežujúcim kokteilom.
Potom nás nasadili do elektrického auta, a čo sa nám veľmi páčilo, bez akejkoľvek byrokracie na recepcii nás odviezli priamo do vily.
Vila na pláži pre dvoch dospelých a dieťa je veľmi priestranná, kúpeľňa je zaujímavá, je tu pekný bazén, prístup na pláž, chýbajúce siete proti komárom vám však neumožňujú spať pri otvorených dverách, musíte zapnúť klimatizáciu. Po niekoľkodňovom spánku s otvorenými dverami sme zažili nepríjemnosti so svrbivými bodnutiami komármi, ale aj uštipnutím niektorého iného hmyzu, ktoré svrbenie sprevádza po príchode domov aj v čase písania recenzie. Jedna záchrana je bývať vo vodnej vile.
All inclusive minibar je príliš rozsiahly. Na každodenné použitie máte k dispozícii 4 fľaše s objemom 0,375 litra. silný alkohol, 3 fľaše tichých vín, 1 fľaša šampanského, 4 fľaše piva a ďalšie nápoje a voda. Na celú dovolenku s takýmto minibarom nemá zmysel brať all inclusive. Ekonomicky dáva zmysel brať prvú časť dovolenky systémom all inclusive a druhú systémom raňajky + večera, ako sme to urobili my.
Je veľmi výhodné, že existuje detský klub, kde rusky hovoriaci zamestnanci pracujú s deťmi. Počas nášho pobytu tam Rangina študovala v tomto klube s naším synom. Bola veľmi zodpovedná a môj syn často žiadal o návštevu detského klubu. Veľká vďaka Rangine za pozornosť, ktorú venovala nášmu synovi. V podstate všetky hodiny v klube sú zadarmo, ale za poplatok sa deti môžu povoziť na tvarohovom koláči alebo banáne. Deti môžu za poplatok liezť aj na lezeckej stene. Detskému klubu a Rangine dávame zvlášť 5 plus.
Funkcie, ktoré potrebujete vedieť, inými slovami, life hacky, je, že je lepšie žiť na tej strane ostrova, kde je bezvetrie. Bývali sme v izbe 134 a 9 dní nášho pobytu to bolo na veternej strane. Fľaše, jadrá, pomarančové šupky, zhnité ananásy a riasy vyplavené na pláži. Aj na tejto strane sa počas našej dovolenky takmer nedalo šnorchlovať, keďže voda bola zakalená. Spásou je bývať na druhej strane ostrova – tam je vždy pokoj a čisto, a preto sme sa k nim na pozvanie dovolenkárov z Vily 198 vybrali šnorchlovať a obdivovať nádherné ryby.
Teraz vám poviem, prečo ma tento hotel sklamal. So všetkou glosou a úsmevom hotelového personálu sa ukázalo, že hotel v skutočnosti nezaujíma, ako sa človek dostane na letisko.
Takže 12. augusta našim susedom z vily 128 zmeškalo lietadlo kvôli tomu, že rezort zanedbal organizáciu transferu z hotela na letisko. Napriek tomu, že pri odchode z hotela zjavne meškali, boli stále poslaní zmeškať svoj let, namiesto toho, aby zostali na ostrove a výsledná situácia meškania bola spôsobená riešením personálu.
Namiesto toho opustili skupinu ľudí na letisku a nechali ich tam s ich problémami. Každý si pri čakaní na nový let musel kúpiť nové letenky a minúť peniaze na ubytovanie.
Rovnaká situácia sa stala aj u našich susedov z domu 133 (198).
Riešením nie je dovolenkovať tak ďaleko od letiska.
Táto situácia sa nám nestala, keďže sme 16. augusta nedostali garancie od hotela o včasnom doručení na letisko a odleteli sme o deň skôr ako bolo plánované. Zamestnanci mi zároveň strčili papierik na podpis, že voči nim nemám žiadne sťažnosti z dôvodu skorého odletu a vyhrážali sa, že ak odmietnem, nenastúpim do lietadla. V dôsledku toho sme odmietli podpísať, pretože potreba letieť skôr bola diktovaná nedostatkom záruk zo strany hotela o včasnom doručení na letisko.
Prečítať celú recenziu »