TERMÍN POBYTU: 09.06.2025
PRIDANÉ: 09.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Nebola to dobrá skúsenosť. Zákazník tu nie je dôležitý. Boli sme svedkami toho, ako jeden z personálu bil psa pred hosťami a vyhadzoval odpadky z ich vlastného pozemku vedľa. Stalo sa to dva dni po sebe, takže druhý deň som to natočil na video. Keď sme sa na to pýtali, a požiare plné plastov v tej istej nehnuteľnosti cez plot - obvinili komunitu. V skutočnosti si tam tie odpadky dávajú sami. Naša izba sa naplnila plastovým dymom z požiarov cez klimatizáciu a oheň v hlavnom vchode zahalil nehnuteľnosť hustým dymom.
Fumigácia bola vykonaná o 17:00 počas najrušnejšieho času pre hostí v okolí bazéna. zdalo sa, že mali veľmi malé povedomie o svojich zákazníkoch.
umiestnenie a bazén boli v poriadku a našťastie nedostatok zákazníckych služieb trochu zlepšil jeden mladý muž, ktorý trénoval, Suriya. bol pozorný a nápomocný.
Túto spätnú väzbu sme poskytli priamo na recepcii (odpoveď sme poslali ďalej) a poslali sme e-mail spoločnosti spravujúcej rezort Bali-Resort.com bez odpovede. Tieto izby (zarezervovali sme si apartmán) boli drahé a mali strašnú hodnotu za peniaze.
„Minibar“ je len prázdna chladnička, napriek tomu, že je v príručke k izbe opísaný ako plný občerstvenia. Spýtali sme sa na to a bolo nám povedané, že to bolo tak, ako to malo byť. Preto je falošne inzerovaný. Káva na izbe je Nescafé, keď je v okolí veľa slušnej kávy. Pozornosť venovaná detailom tu vážne chýbala a nestojí za peniaze.
Prečítať celú recenziu »