TERMÍN POBYTU: 02.06.2025
PRIDANÉ: 31.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Zarezervoval som Yellow Park Hotel pre svojich svokrovcov, očakávajúc slušný pobyt, ale zmenilo sa to na úplný trapas. S mojím svokrom, svokrou a tetou sa zaobchádzalo zle a bolo zrejmé, že starostlivosť o hostí je tu na poslednom mieste.
Keď som hovoril s manažérom po telefóne, bol som uistený, že dostanú náležité služby, ale to bola lož. Zamestnanci balili nábytok, prikrývali veci do plastov a prestali podávať poriadne raňajky. Bolo to, ako keby sa hotel zatváral priamo okolo nich, aj keď mali ešte pár nocí. Moji svokrovci sa cítili zanedbaní a ich pohodlie bolo úplne ignorované.
Je jasné, že majiteľ sa sústreďuje len na vyžmýkanie každého posledného centu, škrtá tým, že zatvorí hotel pred koncom mesiaca, aby personál nechal odísť okamžite a nie postupne po odchode hostí. Tento chamtivý prístup pociťuje celá skupina hotelov – k hosťom pristupujú skôr ako k problémom, než ako k ľuďom, ktorí si zaplatili za kvalitný pobyt.
Očakával som oveľa lepšie zaobchádzanie a dúfam, že vedenie hotela dôkladne zváži svoje priority. Hostia si zaslúžia rešpekt a pohodlie až do konca svojho pobytu.
Prečítať celú recenziu »