TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 26.08.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Áno, chcete prežiť s rodinou peknú dovolenku len pár dní v celom roku a nahromadiť krásne spomienky, ale bohužiaľ!!
Poďme do hotela Astrid minúta 1 cieľ 1, je naozaj pekné príslovie „Kto sa nevie smiať, nech si neotvára obchod“
Videli sme, že je také ťažké povedať „vítajte“, pochopte, že táto kľúčová veta je veľmi cenná, vážený manažment a personál hotela Astrid.
Takže hovoríme, že prvý dojem je veľmi dôležitý, však, sedadlá sú plné špiny, hrdze a prachu Píšem to v odrážkach.
+ izby sú špinavé
- Kľučky dverí sú zlomené
- Z kúpeľne vyteká voda
-Pod posteľou bola špina, veľa liekov atď.
-Na pohároch, tanieroch atď. boli chlpy.
-izbové pufy sú špinavé
+Počet zamestnancov je nízky a je tu nevyškolený personál
-Priatelia sa nikdy neusmievajú, myslím, že ani oni nie sú šťastní
-Ale ďakujem, splnili nám želania, neviem, možno sú aj trápni
-Jeden z nich bol veľmi mladý, nič nevedel, nevedel si ani otvoriť službu.
-Priateľ bol dobrý, usmieval sa, dúfam, že nedostane tento syndróm nešťastia.
-Myslím, že v hoteli je 4-5 zamestnancov.
+Neadekvátne raňajky (pokazené mlieko, málo druhov a hotové výrobky sa nenahrádzajú)
+Bazén je špinavý, pri bazéne nehrá hudba, myslím, že v hoteli je smútok.
+Výťah bol chybný, budú pokračovať vo svojom ideále ziskového podnikania tým, že nebudú míňať peniaze na opravu výťahu.
+Celková čistota hotela bola tiež veľmi zlá, na schodoch boli pavučiny
+Klamstvo, že internet je chybný, ide dobre, nezjedli sme ho
**Klimatizácia je dobrá, miestnosť je teraz v dobrom stave, čo máme robiť?
V dôsledku toho, vážený majiteľ hotela Astrid, ak čítate tento komentár, mali by ste riešiť tieto naliehavé problémy (váš obchodný manažér by sa mal zmeniť), inak sa, žiaľ, váš hotel v blízkej budúcnosti buď zatvorí, alebo zmení majiteľa.
Tu napísané komentáre sú kritikou podniku Ak si urobíte poznámky, úprimne sa zlepšíte.
Poznámka: Nedávajte klišé odpovede typu „cut-and-paste“ ako „Vaše meno sme nevideli na našom zozname hotelov“ alebo „Videli sme to a vzali sme na vedomie našu chybu, viete, urobte, čo je potrebné alebo nie“. Prajem pekný deň.
Prečítať celú recenziu »