Málokedy sa na niečo sťažujem, ak to nejde veľmi dobre, a nemám záujem, aby ma čakali na nohách, keď mám ako platiaci zákazník pocit, že sa ku mne správajú povýšenecky a málo ohľaduplne.
Predpoklad: hotel je na výbornom mieste, blízko centra a promenády na nábreží, izby sú pekné, aj keď je nábytok starý, kúpeľňa malá, ale čistá, raňajky pestré, SPA pekné.
Teraz vám vysvetlím, čo sa nám stalo (boli sme dvaja)
Chcel som si rezervovať na valentínsky víkend na Sardínii, pričom som sa rozhodol hľadať hotel, ktorý má SPA s hydromasážou, aj keď to bolo ďaleko od môjho bydliska (blízko Cagliari), takže som bol ochotný cestovať len preto, aby som mal SPA s hydromasážou.
Našiel som teda tento hotel a rozhodol som sa zarezervovať si víkend v Alghere a precestovať 300 km (celková spiatočka 600 km) a rezervovať si vyhrievaný bazén s hydromasážou na sobotu (1 hodina, 58 EUR zaplatené vopred a nevratné).
Podotýkam, že v bazéne nie je termálna voda, preto nás zaujímala hlavne hydromasáž, pretože ak by som mal zostať len vo vyhrievanej vode bez hydromasáže, tak by som si nerezervoval, hlavne tak ďaleko a za tú cenu by som sa rozhodol pre niečo iné.
V sobotu ideme do bazéna, ktorý je vyhrievaný, ale jacuzzi nefungovala. Bolo tam tlačidlo na zapnutie, skúšali sme to aspoň 4-5 krát, ale tryska sa bohužiaľ nezapla (boli sme aj v iných bazénoch a vieme ako to funguje).
Takže sme strávili 1 hodinu bez jacuzzi. Musím povedať mea culpa: Nešiel som to hneď nahlásiť, lebo som už bol mokrý a nechcel som ísť na recepciu mokrý, tak sme to na druhý deň ráno povedali na recepcii. Odpoveď bola „ostatní zákazníci sa nesťažovali, ale skontrolujeme“
Bol deň odchodu, naraňajkovali sme sa, a keď bol čas odovzdať kľúče, opäť sme požiadali o vysvetlenie a ak by skontroloval fungovanie hydromasáže, dúfali by sme možno v malú zľavu a vrátenie peňazí, namiesto toho bola odpoveď opäť rovnaká ako predtým: „nie, ostatní hostia sa nesťažovali“.
No, sú dve možnosti: buď nemajú voči zákazníkovi žiadnu protihodnotu, alebo je zákazník klamár. V tom momente sme odišli a už na toto miesto určite nikdy nevkročíme, uvedomili sme si, že personál sa o zákazníka nestará, správali sa k nám povýšenecky bez najmenšieho ohľadu, zaplatili sme 58 € za pobyt v horúcej vode, bez základnej služby, pre ktorú sme si vybrali ich SPA a ich hotel, cestujúc 600 km, len aby sme k nim išli. Za normálnych okolností, ak služba nefunguje alebo nie je poskytovaná v plnom rozsahu, je správne uznať chybu a vystaviť vrátenie peňazí alebo poukaz, aj čiastočný, je to otázka serióznosti, najmä v profesii, ktorá by mala z privítania zákazníka urobiť pevný bod a zároveň aj hrdosť na poskytovanie uspokojivých služieb.
Na dokreslenie obrazu pridávam ešte pár postrehov:
1) Personál podávajúci raňajky: aseptický, nulové privítanie, akoby to nestačilo, bol tu pár s 2 deťmi (dospelí, nie deti), ktorí vstali od stola bez masky a manažér nič nepovedal!
2) Keď sme odišli z izby a potom sme sa po pár hodinách vrátili, zistili sme, že upratovačka vypla klimatizáciu, nechali sme ju zapnutú, aby sme mali po návrate trochu pohodlia (ktorý trval pár hodín), keďže vo februári bola zima a jeden z nás má nejaké problémy, ktoré nebudem vysvetľovať, ale ide o to, že ja platím za izbu a súvisiace služby, upratovačka sa toho nesmie dotknúť.
Nikdy viac tu, najmä kvôli sklamaniu SPA služby, sme zaplatili za kompletnú službu, ktorá nám nebola poskytnutá v plnej výške, a bez náhrady.
Prečítať celú recenziu »