TERMÍN POBYTU: 19.06.2025
PRIDANÉ: 03.09.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Recenziu začnem poukázaním na to, že sme odišli deň pred koncom dovolenky, nakoľko sme boli naozaj vyčerpaní z izby a ponúkaných služieb, izby, ktorá bola určite získaná z nejakej izby používanej na iné využitie, na rozdiel od všetkých iné, ktoré mali drevené dvere a nachádzali sa v rôznych častiach konštrukcie, naše mali hlavné okno, ktoré sa pozeralo priamo do banketovej miestnosti (našťastie tam nebola žiadna akcia), veľmi, veľmi vlhké prostredie, aj keď sme boli v auguste, kúpeľňa nemala okno ani ventilátor, požiadali sme o trezor vzhľadom na neprítomnosť (štandardne by ho mal mať 4*) v pondelok, keď sme dorazili, nainštalovali ho nasledujúcu sobotu, úplná absencia všetkých služieb, ktoré by mala mať 4 hviezdička štandard, absencia telefónu, ako vidno z miesta očakávaných a garantovaných služieb našej izby, mnohé sú falošné 1) po 6 dňoch nie je požadovaný a inštalovaný žiadny trezor 2) žiadny pracovný stôl 3) žiadna moskytiéra 4) žiadny satelit kanály 5) kávovar žiadna káva 6) žiadna rýchlovarná kanvica, vyžiadané a dodané po 3 dňoch. veľmi hrubé upratovanie, ale nie vinou zamestnanca, ktorý v skutočnosti robí príliš veľa toho, že je sám, ale kvôli úplne chýbajúcemu manažmentu, výmena posteľnej bielizne raz týždenne nezodpovedá 4*, izba zariadená recyklovaným nábytkom, posteľ absurdného nepohodlia a šikmý matrac. štruktúra všeobecne zle udržiavaná. Odpoveď majiteľa na rezerváciu ma rozosmeje, pretože si dokonca myslí, že recenzia sa týka nevrátenia peňazí, o ktoré sa ani nepožadovalo, jedna rada je zvýšiť ceny, ak si myslíte, že je to vhodné, ale ponúkať služby, ktoré zákazníci očakávajú zo 4-hviezdičkového hotela a hlavne tie, ktorými sa chválite pri rezervácii. ak sa vám to nepodarí, uberte pár hviezdičiek a potom na základe skúseností uvidíte, že všetky hodnotenia budú 5 hviezdičiek a všetky super pozitívne, no momentálne iba klamete zákazníkov. maj sa dobre!!!
Prečítať celú recenziu »