TERMÍN POBYTU: 19.06.2025
PRIDANÉ: 18.09.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Zarezervoval som si nadštandardnú izbu, ktorá nebola ako nadštandardná. Falošný strop bol poškodený a chýbal vzduchový kryt, sacie potrubie bolo viditeľné, zlomené a chýbalo. Otrasná kúpeľňa, poškodený nábytok a sprchový kút s dverami obloženými vodným kameňom a neexistujúcimi posuvnými dverami, až sa im zdalo vhodné dať plastový záves. Okolo boxu a na podlahe sprchy plné plesne. Požiadali sme o výmenu izby, osobu, ktorá sa dotkla, zatiaľ čo ja som sa pokojne a diskrétne pýtala pani na recepcii, nevľúdne a arogantne sa prehlásil za najskúsenejšieho a staršieho človeka, vzal mi kľúče z ruky a povedal počkám na dámy, ktoré budú upratovať. Pýtam si od pani kľúče a vraciam sa do izby. Po chvíli sa upratovačky ospravedlňujú, ale očividne to nebol problém s upratovaním, ale neslušnosťou a nedostatočnou údržbou budovy.
Dostávame sa z toho a samotné upratovačky potvrdzujú, že všetky izby sú také... povedal by som až obscénne. Chcel by som upozorniť, že sme platili vopred a celý zostatok bol zaplatený pred odchodom. Rozbité dáždniky na 4. deň po naliehaní vymenili.
Pred odovzdaním kľúčov som vrátil kartu, pretože na bare sa nedá platiť debetnými kartami ani hotovosťou v povinnej minimálnej hodnote 20 €, pričom v prípade, že by som kartu nepoužil, vrátili by mi celú sumu. , bez akýchkoľvek nákladov. Faktom je, že som kartu NIKDY nepoužil, vždy mi ten skúsenejší pán povedal, že som použil 5 € a ostal mi kredit 15 €. Bol som naozaj nahnevaný, pretože si dovolil nazvať ma žobrákom a klamárom, aj keď to nebolo vyslovene povedané. Len preto, že som dáma, nevyhodila som mu peniaze na oči a zase preto, že som dáma, nechala som SVOJICH 20 € personálu reštaurácie.
Mali by to vypnúť.
Prečítať celú recenziu »