Začnime s pozitívnymi vecami: hotel má skutočne výbornú polohu, jednoznačne ak máte auto, je to pohodlnejšie, aj keď sú ulice večer tmavé. Pláže sú veľmi blízko, 10/15 minút pešo pre najbližších, 15 minút autom aj pre tých najvzdialenejších. Ako alternatíva však existujú autobusy.
Úctivý personál upratovania.
Prejdime k negatívnym veciam. Po prvé, personál z recepcie, vôbec nie flexibilný a ochotný, pokračuje personálom reštaurácie, ktorý sa zdá, že vám robí láskavosť, keď vás obsluhuje.
V prvom prípade sme kontaktovali recepciu, pretože sme dostali, napriek nahláseniu dôležitého termínu, izbu s výhľadom na ROCK. Krásne, však? Kontaktujeme recepciu s požiadavkou na zmenu izieb, keďže je naozaj tma a dusno, dali nám kontakt na rezervácie. 10 minút čakania: iste, upgrade je k dispozícii, pridajte 70 € za noc a my to urobíme za vás!
Je samozrejmé, že práca v hotelierstve od človeka, ktorý to robí, znamená vždy dospieť ku kompromisu, ktorý je dobrý pre hotel, ale predovšetkým pre hosťa. Čo absolútne neboli ochotní urobiť.
Jediným pozitívom bolo, že sme na izbe dostali ovocie a fľašu vína označenú názvom hotela, čo sa páčilo a treba povedať.
V druhom prípade, ako už bolo spomenuté, sa zdalo, že najmä personál baru vám musel urobiť obrovskú láskavosť, len aby prijal vašu objednávku, najmä popoludní.
Premrštené ceny, priemerná kvalita a zriedené koktaily od 13 € a nie menej. Pripadalo mi to ako vtip, pretože bez ohľadu na to, čo som si vzal, neprišlo to menej.
Raz večer, keď sme požiadali o jednoduchú zmrzlinu, nám bar povedal, aby sme šli do reštaurácie na terase. Keď tam ideme, povedia nám, aby sme išli do baru. Povedzme, že nás poslal samotný bar a čašníčka volá svojmu kolegovi, aby pochopil, či sme povedali pravdu a žiada ho o vysvetlenie. Nakoniec pochopí, že je to naozaj kolega, ktorý nás k nim poslal a... zmrzlina habemus!
Prichádzame na raňajky: celá miestnosť rozvoniava klobásou a slaninou. Dobré prvé ráno, však? Pre nás rozhodne nie.
Jedlo bolo plné múch, vecí sa dotýkali všetci hostia, chlieb a koláče si krájali sami a vopred nekrájali kvôli hygiene. Nenávideli sme každé ráno chodiť do vnútra, aby sme dostali jedlo. Našťastie ste mohli jesť vonku a nemuseli ste cítiť nepríjemný zápach po celú dobu raňajok.
Posledná vec, v konečnom dôsledku chyba štruktúry a nie personálu, kilometre cesty, aby sa dostali do miestnosti. Nie je to príliš pohodlné pri absencii výťahov. Vžili sme sa do kože starších ľudí/tehotných žien/malých detí, ktorí musia prejsť 4 chodbami, aby sa dostali do svojej izby. Skrátka nie príliš pohodlné.
Prečítať celú recenziu »