TERMÍN POBYTU: 08.06.2025
PRIDANÉ: 15.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Hotel Dilino zrušil moju rezerváciu 3 dni pred mojím príchodom z dôvodu „overbookingu“. Predovšetkým je to veľmi nevhodné, pretože rezervovať si dovolenku na Santorini nie je nič, a tak sa mi našťastie podarilo nájsť iný hotel, v konečnom dôsledku nie oveľa drahší, ale oveľa lepší.
K tomuto zrušeniu došlo po rozhovore s Nikosom, zamestnancom hotela. V skutočnosti mi dal obvyklé správy, aby som zorganizoval check-in a transfer z letiska. Potom mu poviem, že som si už rezervoval taxík, ale on trvá na tom, že ma príde vyzdvihnúť súkromný vodič. Opäť odmietam a diskusia začína byť čudná, hovorí, že som nezaplatila jeho dedovi, že som išla do iného hotela. Uisťujem ho, že nie, a pýtam sa ho, či je s mojou rezerváciou všetko v poriadku, pričom celý večer od neho (hoci správy videl) žiadna odpoveď. Nasledujúce ráno mi dvojjazyčný oznamuje, že moja rezervácia je zrušená. Neviem, či to malo niečo spoločné s tým, že som nechcel vziať transfer s hotelom.
Znova som poslal správu, zavolal do hotela trikrát. Nebolo mi od nich poskytnuté absolútne žiadne vysvetlenie ani pomoc.
Bez ohľadu na to to dôrazne neodporúčam, pretože strápňovať ľudí, ktorí chcú prísť do vášho podniku a riskovať cestu, je z vašej strany naozaj zlé.
Prečítať celú recenziu »