Dajte si pozor na rezerváciu izieb alebo akýchkoľvek služieb / zájazdov v tomto „5 hviezdičkovom“ hoteli. Bol to hrozný zážitok, som častým cestovateľom po celom svete a toto je najviac sklamaná „5 hviezdičková“ hotelová služba, akú som kedy videl.
Tu sú naše skúsenosti:
S manželom sme išli do tohto rezortu (máme 30 a 40 rokov) a rezervovali sme si peknú vilu so súkromným ponorným bazénom a tiež sme si rezervovali plavbu po zlatej kaldere s jachtárskou spoločnosťou tohto hotela.
Dajte si pozor, každý zamestnanec sa tam bude usmievať a bude milý a priateľský, ale neposkytujú služby alebo kvalitu, ktorú sľubujú.
Veľmi sklamaná skúsenosť.
Prvá izba, ktorú sme dostali, mala klimatizáciu, ktorá v prvý deň nefungovala a nemohli ju opraviť, takže sme sa museli prebaliť a presťahovať sa do inej izby neskôr v ten deň, mysleli by ste si, že sa tentoraz postarajú o to, aby sa v tej izbe nič nepokazilo, ale nebolo to tak. Ukázalo sa, že v novej izbe bol bidet v kúpeľni úplne rozbitý a umývadlo bolo silne upchaté, navyše kvôli inštalatérskemu problému, ktorý spôsobil, že nová miestnosť neustále PACHLALA.
Nahlásili sme im to a 4 dni sa s tým nič nerobilo.
Už sme sa znova vybalili, takže sme sa rozhodli užiť si naše dni a ignorovať tieto problémy, ako najlepšie vieme, aby nám to nezničilo čas, ale bolo to také sklamanie a urážanie.
Po druhé, naša „zlatá“ plavba po kaldere, ktorú sme si rezervovali cez hotel s ich vlastnou inzerovanou spoločnosťou, bola ďalším sklamaním a hrozným zážitkom. Boli sme poslaní na loď menšiu a odlišnú od fotografií, ktoré nám boli zobrazené A tiež loď nezastavila tam, kde mala zastaviť na plávanie/šnorchlovanie (nezabudnite, že počasie bolo perfektné a videli sme, že desiatky lodí zastavujú – takže neexistuje žiadne ospravedlnenie) a nepovedali nám o tom, vedeli sme to až vtedy, keď sme sa začali vracať do hotela. Takže loď bola iná A výlet / zastávky neboli také, ako som sľúbil, aj keď to bol „drahší“ balík!
Najhoršie na tom je, že keď sme to nahlásili do hotela, oni to zamietli a ich odpoveď bola, že si to overili s loďou a bolo im povedané, že zastavili tam, kde mali a obvinili nás, že sme to možno nevedeli a rozhodli sme sa poprieť pravdu, ktorú sme im povedali, a nič sme s tým neurobili.
Môj manžel a ja nepijeme a neboli sme opití, takže sme si boli plne vedomí toho, čo sa deje, ani nemáme problémy s pamäťou, presne vieme, kde loď zastavila, pretože mala iba jednu zastávku namiesto 2 alebo 3 zastávok a konkrétne sme sa chceli zastaviť v Hot Springs, pri ktorých povedali, že sa zastavia, ale nikdy to neurobili. A vidieť, ako odmietajú našu sťažnosť a snažia sa nás prinútiť spochybňovať našu realitu, je neprijateľné. (PS, ostatní cestujúci na našej lodi boli tiež sklamaní a potvrdili, že sme neurobili sľúbené zastávky a jeden z nich bol aj človek ubytovaný v tom istom hoteli.) Veľmi neprofesionálne a sklamanie.
Naozaj sme chceli zanechať peknú recenziu, aby to bola pre nás príjemná spomienka, ale nedostatok zodpovednosti tohto hotela a nedostatok akýchkoľvek krokov, ktoré by toto právo urobili, to znemožnili. To všetko bolo vyjadrené manažérovi hotela, ktorý povedal, že „berú spätnú väzbu vážne“, ale zjavne nie. Vôbec ich neodporúčame.
Prečítať celú recenziu »