TERMÍN POBYTU: 07.06.2025
PRIDANÉ: 28.10.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Mali sme veľmi príjemný pobyt v Bielych skalách. Vychádzajúc z pozitívnych poznámok, štruktúra a izby sú prakticky nové, najmä suita bola veľká a vybavená všetkým komfortom, prostredie je príjemné a relaxačné, nádherný výhľad a strategická poloha (blízko letiska, krásna pláž pod hotelom a neďaleko, centrum Lassi s obchodmi a reštauráciami pár minút chôdze, Argostoli 5 minút autom). Súkromná hotelová pláž je malá, ale veľmi pekná. Reštaurácia Lungomare pozoruhodná svojim výhľadom na more, vynikajúcimi službami a jedlom. Denné upratovanie izieb a veľmi pohodlná dodávka plážových osušiek. Pestré a dobré raňajky od 7:30 do 10:30. Poďme teraz k veciam, ktoré by sa podľa nášho názoru mali zlepšiť:
1) Súkromná pláž má okolo 25 slnečníkov a teda priestor pre približne 50 osôb, čo je oveľa menej ako kapacita hotela so 160 izbami. To často vedie k nekalej konkurencii medzi zákazníkmi, ktorí dokonca zachádzajú tak ďaleko, že noc predtým obsadia lehátka vlastnými plážovými osuškami, aby mali na druhý deň ráno garantované miesto. Namiesto toho, aby hotel nabádal zákazníkov, aby sami odstránili uteráky iných ľudí z neoprávnene obsadených lehátok (čo sme urobili pri viac ako jednej príležitosti), by sa mal ujať tohto problému a prijať riešenia, aby sa zabezpečilo správne používanie pláže a zabránilo sa neoprávnenému praktík. Bar pri bazéne ponúka služby aj na pláži a na požiadanie vám prinesie jedlo a nápoje. Zbytky, fľaše a prázdne poháre (plastové alebo sklenené) však potom nikto nepríde pozbierať a všetko ponecháva na občiansky zmysel zákazníkov, ktorý bohužiaľ často úplne chýba. Výsledkom bolo, že pláž bola takmer vždy špinavá, najmä na konci dňa, poháre, slamky a iný plastový alebo sklenený odpad zostali dokonca aj v piesku blízko pobrežia, čím hrozilo, že skončia v mori, keď sa zvýši príliv. . Otváracie hodiny baru pri bazéne sú dosť neobvyklé, zatvára sa o 18:00 - čo je presne čas na aperitív.
2) Hotel má neúmerný počet schodov, ktoré sťažujú pohyb vo vnútri, najmä pre tých z nás, ktorí majú malé dieťa, a preto sa často potrebujú pohybovať s kočíkom a vo všeobecnosti pre ľudí so zníženou pohyblivosťou. Hotel by mal byť vybavený rampami a vo všeobecnosti uľahčovať mobilitu v rámci neho. Prechod pre chodcov, aby ste sa dostali k hotelu z parkoviska bez prechodov pre chodcov a/alebo obmedzovačov rýchlosti. Vchod do hotela sa nachádza medzi dvoma zákrutami, čo má za následok zlú viditeľnosť a autá často prichádzajú vysokou rýchlosťou, čo nevyhnutne predstavuje nebezpečenstvo pre zákazníkov, ktorí musia prejsť cez cestu (a nie vždy to dokážu rýchlo). Nedostatok chodníka a pouličného osvetlenia na dosiahnutie Lassi pešo (niekoľkokrát sme to urobili s baterkami na mobilné telefóny, ale neodporúčal by som to, pretože je to nebezpečné).
3) Raňajky boli pestré a celkom dobré, ale nie skvelé. Dosť biedne zákusky, ovocie 2 týždne vždy to isté, zákazníkom nebola k dispozícii izbová teplota ani horúce mlieko. Nepozorný personál jedálne. Každé ráno je nezvyčajné čakanie na teplé mlieko a detskú stoličku pre dievčatko (stačilo by sprístupniť vysoké stoličky zákazníkom). Veľmi zlá večera formou bufetu pre štvorhviezdičkový hotel (35 eur každý bez nápojov).
4) Denné upratovanie izieb je viac než vítaná služba, ale malo by sa vykonať v dopoludňajších hodinách. Naopak, upratovanie sa často robilo v skorých popoludňajších hodinách, práve vtedy, keď sme potrebovali súkromie, aby sa malá vyspala. Napriek dvom hláseniam na recepcii sa problém nevyriešil. Denná výmena uterákov je nadmerná a nie je ekologicky udržateľná.
Prečítať celú recenziu »