TERMÍN POBYTU: 07.06.2025
PRIDANÉ: 28.11.2024
PREČÍTANÉ: 0-krát
Už od príchodu bolo jasné, že to nebude tá oddychová dovolenka, v akú sme dúfali. Pri registrácii sme boli informovaní, že bol poskytnutý iba jeden kľúč na izbu, bez možnosti ďalšieho kľúča. Táto politika nebola ideálna a spôsobovala značné nepríjemnosti. Okrem toho inzerované Wi-Fi mimo hlavnej haly prakticky neexistovalo, čo sťažovalo komunikáciu. Tento nedostatok pripojenia v kombinácii s iba jedným kľúčom od miestnosti znamenal, že sme sa často museli navzájom hľadať, aby sme získali prístup do našej izby, čo spôsobovalo neustále problémy a frustráciu.
Samotná izba bola sklamaním a nespĺňala štandardy očakávané od štvorhviezdičkového hotela. Bol stiesnený, s minimálnym úložným priestorom a maličkým šatníkom nepostačujúcim pre troch ľudí. Oblečenie sme boli nútení držať v kufroch, čo bolo ďaleko od ideálu. Napriek tomu sme sa snažili zostať pozitívne naladení, keďže sme chceli väčšinu času tráviť mimo miestnosti.
Náš optimizmus však vďaka prístupu personálu hotela rýchlo vyprchal. Ich hrubosť a neochota boli ohromujúce. Objednanie nápoja sa stalo obávanou úlohou, pričom zamestnanci sa často javili frustrovaní a prepracovaní. V bare bol neustále nedostatok zamestnancov, čo malo za následok dlhé rady a všeobecnú atmosféru nespokojnosti. Kvalita nápojov bola mimoriadne nízka, čo nás nútilo kupovať nealkoholické nápoje z obchodu a používať bar iba na ľad.
Ďalším veľkým problémom bol prístup k pitnej vode. Hotel v noci neposkytoval balenú vodu a keď sme požiadali zamestnancov baru, aby nám naplnili fľaše, odmietli. Druhý večer v hoteli došla neperlivá voda a stále nám odmietal pomôcť, takže sme zostali bez bezpečnej pitnej vody. V krajine, kde voda z vodovodu nie je bezpečná, to bolo absurdné aj neprijateľné.
Situácia sa zhoršila, keď môj syn ochorel. Napriek horúčke môjmu manželovi zamietli povolenie priniesť mu z reštaurácie čaj a croissant. Keď sa nám konečne podarilo priviesť nášho syna do reštaurácie, len pár minút pred oficiálnym ukončením raňajok nás hrubo odmietli
Nedostatok súcitu a porozumenia pre choré dieťa bol skutočne šokujúci. Veľmi ma naštvalo, že môjmu synovi, ktorý sa necítil dobre a potreboval základnú výživu, odmietli službu. Museli sme mu pomôcť pri obliekaní a sami sme sa dostali do reštaurácie. Napriek tomu, že sme prišli pred 10:00, manažér nám zablokoval vstup a tvrdil, že raňajková služba bola zatvorená. Moje zdvorilé vysvetlenie o stave môjho syna sa stretlo s hrubou odpoveďou, citujúc pravidlá hotela. Takéto zaobchádzanie je neospravedlniteľné, najmä keď bola reštaurácia stále napoly plná a ostatní hostia si vychutnávali jedlo.
Medzi ďalšie významné problémy patril nedostatok teplej vody v našej izbe. Napriek nastoleniu tohto problému sa to nikdy nevyriešilo a museli sme sa uchýliť k použitiu verejných spŕch v aquaparku. Informácie o záhradnom bare boli navyše zavádzajúce. Bol inzerovaný ako súčasť balíka all inclusive, ale v skutočnosti sa otvoril dve hodiny po zatvorení akvaparku, takže bol nedostupný, keď sme ho potrebovali.
Prečítať celú recenziu »