Vietnam Vietnam
VietnamHo Či Minovo MestoHo Chi Minh city VietnamHo Či Minovo MestoHo Chi Minh city

Happy Life Grand Hotel recenzie 

23 °C
28 °C
11:40 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Happy Life Grand Hotel recenzie
Stina Kvalheim
Publikované 31.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
‼️⚠️‼️⚠️Moja rodina a ja sme sa ubytovali v tomto hoteli 29. decembra a plánovali sme zostať do 1. januára. Keď recepčná skontrolovala našu rezerváciu, jedna z našich izieb bola náhle zrušená a „nevedeli“, čo sa stalo. Dostali sme e-mail o zrušení jednej z izieb deň predtým a poslali sme e-mail späť, aby sme sa uistili, že je všetko v poriadku, a povedali nám, že je. V hoteli povedali, že nemajú potuchy, kto to zrušil a obviňujú to zo systémovej chyby. Ich jediným riešením pre nás ako rodinu, ako získať ďalšiu izbu, bolo rezervovať si ďalšiu izbu cez booking.com, keď pôvodná rezervácia bola rezervovaná cez hotels.com. Neskôr v ten večer sme kontaktovali Hotels.com a zistili sme, že to bol v skutočnosti samotný hotel, ktorý zrušil izbu. Toto bol zďaleka najhorší zážitok z hotela, aký som kedy mal. Služba bola hrozná a personál bol neochotný a odmietavý. Pocit, ktorý vám tento hotel dáva, nie je taký šťastný, ako si myslia. Buďte opatrní, ak uvažujete o tom, že tu zostanete – zdá sa, že existuje veľká šanca, že budete pod rúškom „systémových problémov“. Tento hotel nemôžem nikomu odporučiť. Pri prezeraní recenzií sa zdá, že je viac negatívnych ako pozitívnych skúseností.⚠️⚠️‼️‼️
Anna Kvalheim
Publikované 31.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Neodporúčam nikomu rezervovať si hotel v Happy Life, pretože je to úplný opak toho, čo tvrdia. Dva mesiace vopred sme si rezervovali dve izby cez Hotels.com a dostali sme potvrdzujúci e-mail. Jeden deň pred príchodom sme dostali oznámenie o zrušení, takže sme okamžite kontaktovali hotel, aby sme to skontrolovali. Povedali nám, že rezervácia bola v poriadku. Keď sme však prišli, povedali, že máme len jednu izbu. Tvrdili, že druhá izba bola zrušená, aj keď sme nepodali žiadosť o zrušenie. Dokonca sme u nich deň predtým potvrdili, že je všetko v poriadku. Povedali nám, že musíme urobiť novú rezerváciu cez Booking.com, ktorá stojí viac ako naša pôvodná rezervácia. Nedávalo to zmysel, pretože sme si už rezervovali a potvrdili dve izby. Požiadali sme ich, aby skontrolovali e-mail, ktorý sme poslali deň predtým, ako sme ukázali naše potvrdenie, ale recepčný povedal, že nikdy neposlali potvrdzujúci e-mail, čo bolo veľmi podozrivé. Potom sme požiadali, aby sme sa porozprávali s manažérom a zamestnanec ich išiel získať, ale nikdy sa nevrátil. Keďže sme rezervovali cez Hotels.com, kontaktovali sme ich so žiadosťou o pomoc. Oslovili hotel, ale recepčná povedala, že nevedeli, kto izbu zrušil, a povedali Hotels.com, aby zavolali späť nasledujúci deň. Neskôr, keď sme pokračovali s Hotels.com, potvrdili, že to bol v skutočnosti hotel, ktorý zrušil našu izbu. Zamestnanci nám nehanebne klamali a predstierali, že nevedia, kto je zodpovedný, a zrušili to bez akéhokoľvek dôvodu. (veľmi frustrujúce) Okrem toho nám povedali, že hotel bol plne rezervovaný po 31. decembri, aj keď naša rezervácia bola do 1. januára (Nový rok). Ak prichádzate do Vietnamu, tento hotel neodporúčam. Skončíte tak, že budete strácať hodiny na recepcii hádaním sa s personálom, ktorý nevie nič vysvetliť. Ich systém je hrozný a ich služba je ešte horšia. Zdalo sa, že sa nás pokúšali prinútiť minúť viac peňazí opätovnou rezerváciou cez inú platformu. Nakoniec sme odišli a rezervovali si iný hotel. Toto bol zďaleka najhorší zážitok z registrácie, aký som kedy zažil. Vyhnite sa tomuto hotelu za každú cenu!
Isis
Publikované 30.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
El servei de les habitacions i de la porta eren molt amables (especialment l’Eric, que ens va ajudar a aconseguir taxis bé de preu), però el personal de recepció no és gaire hàbil en oferir solucions. L’hotel està net i molt ben ubicat. Habitacions sense vistes (les nostres), i una mica petites. La piscina està molt bé i l’esmorzar prou bé. Si demaneu habitacions per anar-hi amb criatures, tingueu en compte el nombre de llits de l’oferta. A nosaltres ens van oferir una habitació per a quatre amb un sol llit.
Matt Hooker
Publikované 30.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
They stuffed up our booking and refused to fix it, only notifying us 24 hours before our check in. We ended up arriving in the city with nowhere to stay despite booking this place months in advanced and were flagrantly unapologetic and unhelpful. I hope this review does enough to turn people away so that I can feel some form of vindication for this terrible experience.