Mercure Istanbul Bomonti recenzie
Odporúčanie 43 %
Poloha 62 %
Šport a zábava 17 %
Izby 57 %
Strava 63 %
Personál 58 %
GAMZE ÇAKIR
Zdroj:
Google - automatický preklad

Náš firemný hosť sa ubytoval v hoteli a zobral 3-dňovú platbu vopred, ale vzhľadom na špeciálnu situáciu, keď musel opustiť hotel po 1 noci pobytu, sa hovorí, že refundácia za 2 preplatené noci bude vyrobené o 1 mesiac neskôr. Prečo je suma vyplatená prostredníctvom EBP o 1 mesiac neskôr? Taktiež boli prijaté platby v eurách Aká bude moja strata voči spoločnosti podľa hodnoty eura po 1 mesiaci? Určite neodporúčame, kto chce zostať, mal by sa zamyslieť!! Prístup, ktorý je neprofesionálny a má ďaleko od spokojnosti zákazníka... zamyslite sa ešte raz!!!
Indri Yanto Nugroho
Zdroj:
Google - automatický preklad

Služba bola vo všeobecnosti dobrá, ale existovalo niekoľko oblastí, kde by sa dala zlepšiť, ako napríklad izbová služba, predbežná registrácia a personál v reštauráciách. Niektorí zamestnanci boli veľmi nápomocní, no iní sa zdali byť ľahostajní. Poloha hotela je hlavným plusom, pretože sa nachádza v blízkosti verejnej dopravy a v pokojnej oblasti.
Bohužiaľ, mal som problémy s pripojením Wi-Fi a moje žiadosti o náhradný kľúč boli často ignorované. Mal som tu pekný pobyt a možno sa vrátim, ale je tu niekoľko vecí, o ktorých by som premýšľal
Coding & Software
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostal som na mnohých miestach. Nikdy som nevidel taký odporný hotel. Moja izbová karta neotvorila dvere trikrát, zakaždým som zišiel dole a odišiel a nakoniec otvorili dvere mojou hlavnou kartou. Povedal som: 'Som unavený, nechaj ma ísť dnu a osprchovať sa.' Nedávajte svoje peniaze a buďte zahanbení.