Club Novostar Sol Azur Beach Congress recenzie
Poloha 42 %
Šport a zábava 25 %
Izby 58 %
Strava 33 %
Personál 67 %
Myriam
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi príjemný pobyt s veľmi príjemným a efektívnym ženským personálom. Na druhej strane čašníci a recepční sú nepríjemní a zabudli sa usmievať. Zástupca zákazníckeho servisu hotela je veľmi pozorný.
Catherine SCHMELZER
Zdroj:
Google - automatický preklad

Neodporúčam tento hotel... je lepšie rezervovať si v Bel Azur, ktorý je 4 hviezdičkový +
Mounira Fellous
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zostaňte 15. apríla na 1 noc personál pri príchode veľmi spoločenský ochotný priestranná a čistá izba veľmi pestrý personál reštaurácie tiež ochotný pestrý jedálny lístok pestré raňajky vážne veľmi veľmi spokojný a uvažujete o návrate dobre vykonaný pán RIADH ste veľmi profesionálny manažér dobre pokračujem hodnotím hotel 19/20
La Mère Coupable
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúci týždeň v Hammamete, kde sa vítaný a špičkový personál v hoteli Sol Azur spojil s prepychovými bufetmi, premyslenými exkurziami a wellness sedeniami (odporúčam aquatonický bazén s morskou vodou, ktorý osvieži a zároveň uvoľní). Niečo navyše: bezplatný vstup do dvoch susedných hotelov, ktoré sú súčasťou toho istého hotelového komplexu. Náš pobyt sme si naozaj užili. Zmena prostredia je zaručená a Tunisania sú skutočne ústretoví 👍 Ďakujeme pani Dorsaf z hotela Sol Azur za jej pozornosť a dobré rady 🥰
Марина Асхадуллина
Zdroj:
Google - automatický preklad

Očakávania boli vyššie ako skutočnosť. Nepáčilo sa mi jedlo, žiadna normálna káva, žiadny džús. Neexistuje žiadne územie. Všetky plody sú nakrájané. Odpočívali sme v 3*, tam je jedlo, územie a pláž 🔥.
Nie je tu absolútne nič.
Túto sieť si už nevyberiem.
Julie Julie
Zdroj:
Google - automatický preklad

Schátraný hotel, taktiež schátraná izba s takmer neexistujúcim upratovaním.
Veľmi priemerný bufet.
Žiadna zábava, musíte ísť do druhého hotela na krytý bazén.
Mali by ste vedieť, že v tomto hoteli sa konajú semináre. V piatok večer prišlo 750 ľudí, hluk celú noc, plnia taniere a taniere, aby ich nezjedli. Už nemáte prístup ani do bufetu, pretože je tam toľko ľudí! To je pre turistov neprijateľné!!.
Pláž je špinavá.
Personál recepcie je veľmi nepríjemný, okrem dámy, ktorá robí prebaľovanie.
Reda Kobtane
Zdroj:
Google - automatický preklad

Počas môjho pobytu od 14. do 19. novembra je hotel dobre umiestnený, tichý a čistý, za zmienku stojí niekoľko bodov:
Kvalita jedla bola skutočne nula 00 000, za personál ďakujem generálnemu riaditeľovi Riadhovi Agounovi za privítanie a pani Hane a Imene.
Mínusom je istý recepčný Faouzi, nepríjemný človek, s turizmom to nemá nič spoločné.
ahlem blagui
Zdroj:
Google - automatický preklad

Čistota, priateľskí ľudia
Délan Sami
Zdroj:
Google - automatický preklad

izba bola v poriadku s pekným bočným výhľadom na pláž, rugalrské jedlo aj žena na recepcii, ale starý muž pracuje v bare nie, veľmi zlé služby nie sú profesionálne, ako taký hotel má tento typ pracovníkov, prichádza ľútosť