Tunisko Tunisko
TuniskoTunisko pevninaHammamet TuniskoTunisko pevninaHammamet

Royal Azur Hotel Thalassa recenzie 

17 °C
24 °C
0 m
2:00 h
cca 1:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Royal Azur Hotel Thalassa recenzie
Odporúčanie 74 %
Poloha 73 %
Šport a zábava 50 %
Izby 83 %
Strava 78 %
Personál 82 %
chiara malagnini
Publikované 05.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Najhorších 5 hviezdičiek vôbec! Nikdy sa sem nevrátime. Kvôli meškaniu letu sme urobili check-in o 4:00. Recepčný vôbec nehovoril základnou angličtinou. Musel som požiadať o vrátenie môjho pasu a on povedal: "Ach, si si istý, že to potrebuješ?" Dal iba 1 kartu, takže sme nemohli nabíjať telefón, ak sme neboli v miestnosti. Izba je veľmi jednoduchá, vankúš je taký nepríjemný a malý, miestnosť nie je dobre čistá a moje prstene zmizli po prvom čistení. Bazény sú pekné, ale personál nie je vítaný, museli sme si sami otvoriť slnečník a plážový uterák mal škvrny alebo sa rozbil ako na nasledujúcom obrázku. V bare pri bazéne nemajú ani džúsy alebo jednoduchý ľadový čaj alebo kávu. Požiadal som o ľadový čaj a po 20 minútach čakania som vošiel dovnútra a spýtal som sa do baru, keď som sa vrátil na pláž, čašník sa ma spýtal, prečo som išiel dovnútra a ja som mu vysvetlil, pretože som bol smädný a viac ako 20 minút bolo veľa času, usmial sa a zasmial sa na mojej tvári prejavom nedostatku rešpektu voči hosťovi. Uprednostňujú obsluhu pred mužom a po žene... Celkovo zážitok nie je na úrovni 5-hviezdičkového hotela.
Filippo Bacciocchi
Publikované 05.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Po púšti je to ideálne miesto na oddych a 5 hviezdičiek
Duducea Adrian
Publikované 03.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Bola to vydarená dovolenka vďaka kamarátom zo skupiny, v ktorej som bol, inak boli podmienky ubytovania 3 až 4 hviezdičky, všetko jedlo pikantné, 4 zo 6 ľudí mali vážne žalúdočné problémy, vracanie a pod., okrem pár základných nápojov bola lepšia cena, hovoríme o podmienkach ALL INCLUSIVE! Nie je tu snack bar na občerstvenie, na pláži ste museli len piť, každý si vás všimol, len ak ste si zahryzli, poháre, taniere neboli riadne vyčistené, z baru som dostal pohár piva so stopami pier, šmykľavý a pod., biliard za poplatok, iné športy alebo aktivity boli len na hárku, nič som nenašiel... len jedna vec prišla na záver oceniť, kolega na záver prišiel oceniť, skupina nejakým spôsobom opraviť obrázok... malo sa to urobiť vopred s každou skupinou turistov, po prvých 2 dňoch pobytu, aby som videl mínusy... Túto recenziu som nechal, aby tí, ktorí sem v budúcnosti pôjdu, vedeli od začiatku vyjadriť svoj názor, ak si zaplatia za 5-hviezdičkovú dovolenku, aj keď sú v banánovej krajine a vôbec to nebolo lacné, očakávam, že namiesto toho dostanem 5-hviezdičkové služby.
Oliviu Mihai Scorei
Publikované 02.05.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Nie je to 5-hviezdičkový hotel! Táto recenzia otvára oči manažérovi! Jedlo je v poriadku, ale riad, poháre sú špinavé, špinavé, neumyté správne! Zostali sme tu na 7 nocí a po 2 dňoch mali 4 z nás žalúdočné problémy! ! ! Takže tu je problém! Tiež Nesscafe v 5* rezorte?! Izby sú v poriadku, nie pre 5 * hotel: nie sú riadne vyčistené a nikdy nevysávané, koberce sú plné odpadu! Časti nábytku sa dali opraviť, natrieť, vymeniť! Na prízemí a v izbe som našiel veľa švábov, mŕtvych aj živých. Bazény sú veľmi pekné, voda je v tomto čase studená, bohužiaľ a v balíčku AI nie je žiadny vyhrievaný bazén! Osobný je priateľský a ako v Afrike, priateľskejší, ak dáte sprepitné! 😀 Takže na záver, ak na umývanie riadu a pohárov používate čistiaci prostriedok, aby ste zabránili kontaminácii od ostatných hostí, sprístupnite v zimnej sezóne vyhrievaný bazén pre AI hostí, ako to robia všetky 5* hotely, riadne udržiavajte izby, čistite ich tak, ako majú byť, môže to byť 5* hotel! Má to potenciál!
Elina
Publikované 16.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Zriedka zanechávam recenzie, ale tento pobyt bol takým sklamaním, že sa cítim povinný varovať ostatných. Zákaznícky servis v tomto hoteli bol úplne hrozný. Personál bol hrubý, neochotný a dal veľmi jasne najavo, že sa o hostí nestarajú. Zakaždým, keď sme mali otázku alebo sme potrebovali pomoc, stretli sme sa s prevrátením očí a postojom. Cítili sme sa, akoby sme boli skôr príťažou ako platiacimi zákazníkmi. Jedlo bolo rovnako sklamaním. Boli to presne tie isté nevýrazné, nekvalitné jedlá každý jeden deň. Žiadna rozmanitosť, žiadna chuť a zjavne žiadne úsilie. Na druhý deň sme sa už obávali jedla. Očakávali by ste lepšie dokonca aj od lacného hotela, nieto od hotela, ktorý tvrdí, že ponúka slušný zážitok. Navyše to, ako sa k nám počas nášho pobytu správali, bolo neuveriteľne zlé. Absolútne chýbala pohostinnosť, žiadny ohľad na pohodlie hostí a úprimne povedané, cítili sme sa nerešpektovaní. Je šokujúce, ako málo im záleží na prevádzke príjemného zariadenia.
Moez Ben Abdallah
Publikované 15.04.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Suita bola krásna, na druhej strane čistota izby zanecháva niečo na želanie, hotel je obrovský, bazény sú nádherné, výhľad je nádherný. Personál je milý. Pre mňa v porovnaní s inými 5* hotelmi, ktoré som navštívil, nie je Royal Azur super. Bohužiaľ som trochu sklamaný
azza kamoun
Publikované 01.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
V tomto hoteli sme mali úžasný rodinný pobyt! Celé miesto bolo nepoškvrnené a odrážalo vynikajúce štandardy čistoty. Jedlo bolo rozmanité a chutné, vyhovovalo každému vkusu a preferenciám. Našli sme všetko, čo sme potrebovali, od skvelého vybavenia až po fantastické služby. Kúpele boli skutočne vrcholom - nepochybne to najlepšie, čo som kedy zažil, ponúkajúce čistý relax. Celková atmosféra je pokojná a pokojná, vďaka čomu je ideálna pre rodinnú dovolenku. Vrelo odporúčame!
Kamoun Mohamed Aziz
Publikované 01.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Skvelý hotel! Jeden z najlepších v Hammamete a možno aj v krajine! Servis a atmosféra: Hotel má vynikajúce postavenie a ponúka luxusný a pohodlný zážitok. jedlo: Bufet je výnimočným prvkom. Počas troch nocí sme si užili tri úplne odlišné menu, ktoré predvádzali neuveriteľnú rozmanitosť a kvalitu. Výber siahal od tuniskej po francúzsku, taliansku, európsku a ázijskú kuchyňu. Čerstvosť surovín, ako sú morské plody a zelenina, bola pôsobivá a dezerty boli úplne božské. Bazény: Bazény sú ohromujúce! Zvlášť pozoruhodný je bazén s nekonečným okrajom, ktorý ponúka pokojnú a relaxačnú atmosféru. Kúpele: Kúpele sú jedny z najväčších, aké som kedy videl. S úchvatným výhľadom, vyhrievaným bazénom s morskou vodou a vírivkou nie je tento zážitok ničím výnimočným. Tento hotel musíte navštíviť! Ideálne pre tých, ktorí si chcú užiť luxus, neuveriteľné jedlo a špičkové vybavenie. Chcel by som sa zo srdca poďakovať pánovi Akroutovi, generálnemu riaditeľovi, za jeho výnimočné vedenie a pohostinnosť, vďaka ktorým bol náš pobyt nezabudnuteľný. Osobitné uznanie patrí vrátnikovi Chokrimu, ktorého láskavosť a pomoc boli skutočne ocenené. Vaše odhodlanie zabezpečiť spokojnosť hostí odráža vysoké štandardy hotela Royal Azure Hammamet Thalasso. Ďakujeme, že ste urobili náš zážitok tak úžasným!
Ivan
PobytJún 2012 Pridané13.08.2012 688x
91 %
Sumárne môžem povedať že sme prežili veľmi peknú dovolenku a pozreli si ako žije iná kultúra vyznačujúca sa inými hodnotami života. Dovolenku si každý spraví takú akú je chce mať a nemôžu ho odradiť ani odlišnosti od europskych zvykov. Pokiaľ však nastali tak nám vždy ochotne a priamo pomohla delegátka Janka a nie len nám ale aj iným dovolenkárom s takmer 24 hodinovou dostupnosťou. Touto cestou by som rád vyzdvihol prácu všetkých delegátov ktorí sa snažia zabezpečiť pre dovolenkárov ich niekedy prehnané požiadavky. Ešte raz vďaka za príjemnú dovolenku. ká (nechcem útočiť na Bratislavu,to v žiadnom prípade nie.Toto je vec CK).Až na tieto negatívne skúsenosti ďakujem za peknú dovolenku. Čítať celú recenziu