Pearl Beach by Sansi recenzie
Odporúčanie 33 %
Poloha 47 %
Šport a zábava 30 %
Izby 63 %
Strava 53 %
Personál 67 %
Catherine Vigoureux
Zdroj:
Google - automatický preklad

Schátraný hotel. Nevyčistená pláž plná plastových fliaš. Žiadna telocvičňa alebo TV v rozpore s tým, čo je uvedené. Zamestnanci žiadajú tipy
Éva Masclet
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel a taille humaine, cadre magnifique !
Incroyable ! Vue sur la mer continuellement
Tout le staff est au petit soin, souriant et serviable !
Le buffet est très bon, les cocktails sont très bon
Attention aux marrés prendre des chaussures d’eau pour ce baigner car il y a aussi des oursins mais l’océan est superbe nuances de bleu incroyable.
Merci Nassir notre animateur O Club qui a pris soin de nous et qui nous a fait une balade dans le village à coté
Superbe séjour je vous recommande cette établissement 😀
Artur DZL
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bohužiaľ, tento hotel nesplnil očakávania. Za päť hviezdičiek nebola v poriadku ani služba, ani kvalita. Zamestnanci radšej nečinne postávali, namiesto toho, aby rozmaznávali hostí. Výber jedál veľmi slabý. Nápoje boli v poriadku.
Laura Felske - Kuhn
Zdroj:
Google - automatický preklad

Iná krajina, iné štandardy. Napriek tomu, ak ste si zarezervovali 5* kategóriu, mali by ste ju tiež využiť. V tomto hoteli o tom nemôže byť reč. So „starnutím“ sa ešte dá žiť, no nemalo by sa stať, že dlažobné dosky, schody či obklady bazénov predstavujú na dovolenke zvýšené riziko úrazu. Na zelených plochách je plastový odpad, niektoré izby sú nepoužiteľné, pri bufete mravce a osy, neustále výpadky elektriny, opitý Masaj v bazéne s fľašou od piva v ruke (aj keď podľa nápisu je sklo pri bazéne pre hostí zakázané). Aj keď sme v Afrike, stále tu môže byť určitý poriadok pre turistov (platiacich dodatočnú turistickú daň)/dovolenkárov. (Pobytovú daň je potrebné zaplatiť dodatočne v závislosti od kategórií. Pri 5* 5€ na osobu a noc). Plážový volejbal je možné využívať od mája/júna, kedy je pláž naplnená pieskom. Personál je priateľský a samozrejme sa snaží urobiť všetko pre to, aby kompenzoval tieto systémové deficity. A namiesto toho, aby manažér hotela viedol v bare/reštaurácii diskusie so zamestnancami, ktoré personálu výrazne zhoršili náladu, bolo by oveľa dôležitejšie napustiť bazén čerstvou vodou, vyčistiť plastový odpad a energeticky sa postarať o rekonštrukciu hotelového komplexu. Prvé 3 dni sme sa len sťažovali. Dierované závesy, žiadne uteráky na ruky, žiadna televízia (program k dispozícii), žiadny trezor použiteľný, dvere kúpeľne nie sú uzamykateľné, klimatizácia tak nahlas, ako keby ste spali vedľa naštartovaného motora (zvnútra aj zvonku). Žiadne bočné stolíky na pláži alebo pri bazéne. „Posilňovňa“ by mala byť úplne vyradená z ponuky. „Zariadenia“ sa nedajú použiť. Masáž je úžasná. Bližšie sa na „KÚPELE“ pozrieť nedá. Fotografie hotelov, ktoré ponúkajú všetky cestovné kancelárie na svojich webových stránkach, sú len falošné/fotomontáže. Ani zďaleka, niečo z toho je tu aktuálne zobrazené. Pochopiteľne, lebo inak by sa dal ponúkať len ako 2*-3* hotel. Poskytovatelia (zarezervovali sme si cez LMX, bez sprievodcu na mieste) sú pri riešení tohto problému nedbalí a zámerne klamú. Bohužiaľ nič nové v obchode/priemysle. Napriek tomu sa pýtam, prečo tu bývalí dovolenkári dávajú 5 hviezdičiek, ale hlásia veľa nedostatkov vrátane fotografií? To úplne míňa zmysel recesie a nikomu to nepomôže.
jean-marie krieguer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Päť starnúcich hviezd... skôr tri hviezdičky. Ale pohodlie tam je a predovšetkým malý, veľmi rodinný hotel, veľmi priateľský, pozorný personál, ochotný a vždy usmiaty. Ideálne na odpočinok ďaleko od davov a veľkých preplnených hotelov. Veľkolepé nastavenie. odporucam.