Hotel Berghang
Taliansko Taliansko
TalianskoTalianske AlpySteinegg TalianskoTalianske AlpySteinegg

Hotel Berghang recenzie 

14 °C
19 °C
1:30 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hotel Berghang recenzie
khaleel alaly
Publikované 13.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Eftekhar je najlepší chlap v hoteli 👍🏻
Otto Kalab
Publikované 07.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Strávili sme Silvestra 2024 v tomto malom, ale peknom rodinnom hoteli. TOP kuchyňa, milý personál. Môžete povedať, že chémia medzi zamestnancami a hostiteľmi je správna. Mimoriadne priateľský senior manažér nám každý deň poskytoval špeciálne tipy na výlety. Dovolenku sme si naozaj užili. Veľká vďaka celému tímu
Philipp Tomasini
Publikované 07.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Skvelé jedlo, tiež vegánske možnosti a menu!
Diego Furlan
Publikované 07.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
výborný hotel, super večere a veľmi priateľský a milý personál vrelo odporúčam
Evelyn Bagozzi
Publikované 06.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Začnem tým, že zvyčajne nedávam negatívne recenzie, ale toto je super zaslúžené. Zarezervoval som si malú dovolenku v tomto hoteli od 3. januára do Zjavenia Pána. Išla som do zariadenia s manželom, ktorý je alergický na lepok. Okamžite som to nahlásil pri rezervácii a boli sme informovaní, že nebol žiadny problém z dôvodu akýchkoľvek alergií a intolerancií. Celkovo je hotel pekný, naša izba je veľká a čistá. Wellness centrum, ak sa to tak dá nazvať, je maličké a na prechod z jednej oblasti do druhej musíte ísť von a vzhľadom na nízke teploty tohto obdobia to nie je práve ideálne. Viac podrobností by som uviedol na webovej stránke hotela. Prejdime však ku kuchyni vychvaľovanej ako silná stránka. Chody neboli vyslovene podľa môjho gusta, ale ak to necháme bokom, najdôležitejšie bolo byť pri ich príprave opatrný vzhľadom na celiakiu môjho manžela. Morálka: cítil sa zle po večeri aj po raňajkách na druhý deň. Keďže sme nechceli riskovať otravu lepkom, išli sme na recepciu zaplatiť účet a predviesť náš odchod. Majiteľovi sme problém vysvetlili, niekoľkokrát sme mu vysvetlili, že nejde o rozmar, ale o zdravotný problém v dôsledku nejakého znečistenia z kuchyne. V istom momente dokonca zasiahla majiteľova svokra a označila nás za klamárov; hovoriac, že ​​kuchyňa bola pri príprave riadu veľmi opatrná; že to absolútne nebola ich chyba a že môj manžel mal žalúdočnú chrípku!! Dobre zabudnime!!! Morálka príbehu: chceli nám účtovať poplatok za celkový pobyt, čo bolo úplne nesprávne. Nakoniec, keďže sme si už pokazili dovolenku a nechceli sme príliš predlžovať diskusiu, zaplatili sme aj druhú noc (nepoužitú). Majiteľ má evidentne väčší záujem vložiť do pokladne trochu peňazí navyše ako o blaho hostí. Ďalej opakujem: bol to problém vytvorený kuchyňou, nie naším rozmarom. Nabudúce buďte úprimní a napíšte na stránku, že ničomu nerozumiete o kontaminácii a že pobyt hostí s alergiami a intoleranciami je na ich vlastné riziko. Je smutné vidieť, ako pri zdravotných problémoch zo strany majiteľa chýbala empatia, ale podnikanie zostáva vždy v popredí. Byť si občas o niečo menej blahoželať a okúpať sa v pokore by nebolo zlé... Ďakujem, už nikdy viac!!