Grand Hotel Bristol Resort & SPA recenzie
Odporúčanie 50 %
Poloha 83 %
Šport a zábava 17 %
Izby 58 %
Strava 50 %
Personál 58 %
Liz Davis
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny hotel s výhľadom na talianske pobrežie. Kúpele a bazén boli obrovskými predajnými miestami. Bazén je obrovský a má výhľad na oceán. Ich plážový klub je veľmi odľahlý a pokojný! Je to tiež len kúsok do mesta. Reštaurácia mala aj bezlepkové cestoviny a raňajky, čo som ocenil! Vrelo odporúčame zostať tu.
Desy Garibaldi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nádherný hotel!!! Izba a kúpele, fantastické! !
Hotel s vlastnosťami, ktoré ho zaraďujú medzi najlepšie v celom Tigullio!
S priateľom sme nechali srdcia spolu.
Tiziano Tediosi
Zdroj:
Google - automatický preklad

Chodím sem veľmi často pracovne, je to hotel, ktorý milujem pre jeho polohu, výhľad a láskavosť všetkého personálu
Sa. A
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najhorší zákaznícky servis vôbec! Rezervovaný výhľad na more pre dvoch, pretože nebolo možné pridať dieťa. Na webovej stránke hilton ponúkali izbu s posteľou king pre 2 dospelých a jedno dieťa, napriek tomu vytvorili politiku obsadenia 2 osôb, aby si vynútili upgrade alebo poplatok za 4-ročné dieťa. S radosťou upravili rezerváciu, aby inovovali a dostali peniaze, za preradenie do kráľovskej izby na ubytovanie mojej rodiny odmietli pomôcť. Dokonca varovali, že ak Hilton prestúpi do kráľovskej izby s dvoma dospelými a jedným dieťaťom, musím zaplatiť. Pod názvom Hilton Diamond Desk videli, že hotel ponúka 2 dospelých a jedno dieťa za rovnaký počet bodov, takže rezerváciu zrušili dva dni pred dátumom príchodu. Keďže s Hiltonom takáto politika neexistovala. Dostal som svoje body späť z Hiltonu, hotel si účtuje storno pokutu 632 eur. Pomoc hosťom trvala nespočetné množstvo hodín a e-mailov (najmenej 20 hovorov). Pomoc pre hostí bola zúfalá, pretože hotel ani generálny riaditeľ tento problém nevyšetril, iba náhle e-maily od manažéra recepcie. Nechcela ani akceptovať pôvodný problém s ich rezervačným tímom a odpovedala iba tým, že hosť požaduje, aby to bolo bezplatné zrušenie! ! ! (ponúka 2 dospelých a jedno dieťa proti ich vlastnej politike!). Našťastie Gabriel z Asistencie pre hostí International tento problém prešetril. Teraz môžem konečne dostať svoje peniaze späť ako šek z ústredia hilton v amerických dolároch, ktorý by mal prísť medzi jedným alebo dvoma mesiacmi. Všetky tieto bolesti hlavy, čas plytvaný posielaním e-mailov a dôkazov, ľútosť od Hiltonu a stratené peniaze na výmenu šeku na eurá. Ušetrite si všetky bolesti hlavy a vyhnite sa akýmkoľvek hotelom Hilton Franchaise a zostaňte v hoteloch Hilton a nechajte sa liečiť s rešpektom a starostlivosťou.