Towers Hotel Stabiae Sorrento Coast recenzie
Odporúčanie 50 %
Poloha 50 %
Izby 92 %
Strava 67 %
Personál 92 %
Carl C
Zdroj:
Google - automatický preklad

Aký úžasný pohľad
Olga Zhdanova
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tento hotel sme si rezervovali vopred, ale z vážnych a úplne objektívnych dôvodov, ktoré sme nemohli ovplyvniť, sme sa nemohli ubytovať v rezervovaných termínoch. Informovali sme hotel vopred a očakávali sme aspoň určitú úroveň porozumenia alebo flexibility. Keď sme sa však o dva týždne neskôr vrátili a spýtali sme sa, či tam môžeme zostať (a dokonca si priplatiť ešte jednu noc), naša žiadosť bola jednoznačne zamietnutá.
Ešte horšie je, že hotel nám ponúkol oveľa vyššiu sadzbu za rovnaký pobyt v porovnaní s tým, čo sme si pôvodne rezervovali na Booking.com. Boli úplne neochotní nám akýmkoľvek spôsobom vyhovieť, čo preukázalo úplný nedostatok zákazníckych služieb a flexibility.
Táto skúsenosť jasne ukázala: hotel nie je orientovaný na zákazníka a určite by sme ho neodporúčali. Vyhnite sa, ak očakávate akúkoľvek formu porozumenia alebo profesionality.
Rezervácia - 522707331
Oľga
Ilia Berezin
Zdroj:
Google - automatický preklad

Predmet: Sťažnosť týkajúca sa nekvalitných služieb a nespravodlivých poplatkov
Zarezervovali sme si hotel cez Booking.com (13767469582006482883 a 522707331), ale bohužiaľ, kvôli komplikáciám na hraniciach Čiernej Hory a Albánska sme zmeškali náš trajekt a boli sme nútení zmeniť trasu a prísť neskôr, ako bolo plánované. Okamžite sme informovali hotel o situácii dva dni pred check-inom a požiadali sme o zrušenie rezervácie, aby sme mohli prerezervovať na iné dátumy. Naša žiadosť však bola zamietnutá a bola účtovaná celá suma.
Potom sme sa rozhodli prísť o týždeň neskôr a dúfali sme, že vyjednáme zľavu vzhľadom na okolnosti a skutočnosť, že sme už zaplatili za dve noci, ktoré sme nemohli využiť. Namiesto zľavy nám bola ponúknutá nová sadzba, ktorá bola ešte vyššia ako tá, ktorá bola v tom čase uvedená na Booking.com.
Táto skúsenosť ukázala úplný nedostatok starostlivosti o zákazníka a porozumenia. Počas stresovej situácie sme sa cítili skôr využívaní ako podporovaní. Účtovanie nevyužitých nocí, odmietnutie preloženia a následné požadovanie ešte vyššej sadzby je neprijateľné. Takto by sa s pohostinstvom nemalo zaobchádzať – pripadalo mi to skôr ako vydieranie ako služba.
Dúfame, že sa prijmú vhodné opatrenia a že s budúcimi hosťami sa bude zaobchádzať s väčšou empatiou.
Ambra Pasqualini
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nádherný výhľad na Vezuv...veľké parkovisko, základné, ale priestranné izby
Iona Underwood
Zdroj:
Google - automatický preklad

Špinavá izba napriek prémiovým poplatkom. Inzerované ako bazén, kúpele a wellness centrum, ale za použitie sa účtuje 20 EUR na osobu a hodinu. Neodporúča sa používať pláž a more vedľa hotela, pretože je počas sezóny „zatvorené“. Celkovo veľmi sklamanie. Majte jasno.
Corrado Calamaro
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pred pár dňami som organizoval stretnutie odborov.
Všetko bolo veľmi krásne, umiestnenie, úchvatný výhľad, okrem osoby, s ktorou som sa, bohužiaľ, musel vysporiadať: STRAŠNÉ! Pani, myslím, že sa volá Adelaide, drzá, hneď ako prídem sa ma pýta, či som si doniesol PC, službu, ktorú som si vyžiadal all inclusive na premietanie diapozitívov!! "Inak musíš zaplatiť, keďže si to nedoniesol!! "- hovorí mi... Je to v podstate ako keď ideš do reštaurácie, a čašník mi povie, či som priniesol príbor.... Bez komentára !
Marco Gargiulo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi pekné a dobre udržiavané, vrátane kúpeľov a vonkajších priestorov. miesto je veľmi odľahlé, no zároveň môže predstavovať pridanú hodnotu na získanie pár chvíľ na izoláciu a dobitie energie