Taliansko Taliansko
TalianskoNeapol a okolieSorrent TalianskoNeapol a okolieSorrent

Grand Hotel Cesare Augusto recenzie 

15 °C
18 °C
0:50 h
cca 0:45 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Grand Hotel Cesare Augusto recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 92 %
Izby 92 %
Strava 83 %
Personál 100 %
Randy Cardon
Publikované 20.03.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Pekné izby a priateľský personál. Skvelá poloha na potulky starým mestom. Raňajky formou bufetu mali veľa rozmanitosti. Happy Hour nemala špeciálne ceny. Nejedli tam žiadne večere.
Andree Nürnberger
Publikované 18.03.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Naša ponuka raňajok bola bohatá. Na talianske pomery bol špičkový výber klobás, syrov a všetkého, čo človek môže potrebovať. Chlieb, rožky a káva boli skvelé. Výťah beží veľmi rýchlo a izby boli tiež celkom v poriadku. Možno trochu hlučné, ale boli tam pohodlné postele. V izbe na vás čaká trezor, zásobený minibar a TV len s talianskymi kanálmi.
ciro corvino
Publikované 16.03.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Zostal som na moje výročie so svojou ženou. Očarujúca štruktúra, veľmi ochotný personál od prvého do posledného, ​​veľmi ochotní chlapci, manažér recepcie Claudio Volpe, v prvom rade urobili náš pobyt ako doma...CIRO ANGELO CORVINO
D. Gabriel B.
Publikované 24.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Veľmi uprataný, čistý, efektívny a pohodlný 4-hviezdičkový hotel. Check-in od 14:00 a parkovanie k dispozícii za poplatok ako extra. Bazén a večera na terase, veľkolepé alebo takmer. Poradil.
P F Serra
Publikované 18.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Veľká izba Pekný hotel Veľmi srdečné privítanie od personálu Na izbe chýba rýchlovarná kanvica
Rick Tonsing
Publikované 17.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
Dvere musíte silno zabuchnúť, aby zapadli
chereise Williams
Publikované 15.10.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Americký turista pozor!! Prišli sme s naším turné do tohto hotela 26. septembra, zostali sme 3 dni. V posledný deň predtým, ako sme odišli bez sprievodcu. Požiadali sme o štítok Nerušiť, ktorý žiadny z hostí z našej prehliadky nedostal vo svojej izbe. Toto je taktika, ktorú používajú, aby ich upratovačka v izbovej službe dostala tipy na upratovanie izieb. Toto bola naša posledná zastávka na našom 11-dňovom turné v Taliansku. Ako viete, počas turné je veľa nákupov vo veľmi špičkových butikoch, najmä v Ríme! Pýtali sme sa pred odchodom v ten deň. Aby naša izba nebola uprataná. Hovoril som s manažérom na recepcii, ktorá ma uistila, že miestnosť nebude čistá. Keď sme sa vrátili, naša izba bola vyčistená a chýbali v nej nejaké položky! Bol ukradnutý klobúk Burberry. V ten deň mám jeden klobúk a zodpovedajúce tenisky! Vzal si to, aby sa prezliekol na večeru. Okamžite sme išli dole na recepciu. Tam, kde sa správali, to nebol veľký problém. Bol to klobúk za 400 dolárov. Osoba na recepcii mi najprv povedala, že manažér je mimo službu a nemôže s tým nič urobiť. Dokonca sa pýtajú, či sme v prvom rade mali alebo nemali položku, o ktorej som povedal, že nám chýba. Ukazujem im fotky, na ktorých mám na sebe ten predmet práve v ten deň. V tomto momente bolo 11:00 v noci, balili sme sa, pretože sme mali skorý let. Sprievodca musel prísť na recepciu kvôli jazykovej bariére. Hotel nám povedal, že jediná vec, ktorú môžem v tom momente urobiť, je odviezť sa 35 minút o 11:00 v noci, aby som išiel sledovať policajnú správu. V tom momente bol môj manžel zúrivý, pretože sme museli odísť do 2 hodín späť domov a nemohli sme ísť neznámym taxíkom tak ďaleko. Spýtali sme sa, prečo bola naša izba dokonca vyčistená, keď sme ich konkrétne požiadali, aby nedávali bodku, čo nás prinútilo myslieť si, že sa na mňa zamerali z tohto tichomorského dôvodu. Kúpili sme veľa ďalších položiek z koženej továrne Louis Vuitton v niekoľkých položkách, ktoré sme poslali priamo domov. Upratovanie bolo jedinou osobou v miestnosti okrem môjho manžela a mňa. A obaja vieme, že to tam bolo, keď sme odchádzali. Zaobchádzali s tým, ako keby na tom nezáležalo. Prinútilo ma to myslieť si, že sú do toho nejako všetci zapletení. Manažér nám nikdy nesľúbil! Takže pozor zamykajte si veci do kufrov. Pretože sa vám ani nesnažia pomôcť v takejto záležitosti, dovolia svojim zamestnancom, aby vás kradli bez následkov!