V tomto hoteli sme boli druhýkrát, recepciu je potrebné trochu prepracovať, záleží na zaneprázdnenosti recepčných, určite tok ľudí je naozaj veľa...zvláštna pochvala pre Cristinu, ktorá je vždy dostupná a usmiata, aj keď prejdete pred pracoviskami a pozdravíte, nie všetci vám to oplatia, ona áno, Doina je tiež veľmi dobrá v jedálni, je tam príliš veľké množstvo veľmi náročných zákazníkov, ale vždy je s úsmev a veľmi pozorný, zvyšok personálu sa snaží byť taký, ale pravdepodobne je veľmi stresovaný množstvom práce a harmonogramov, VŠETKY spoločnosti by mali pochopiť, že ak sa správajú k tým, ktorí pracujú dobre, zákazník je následne lepšie vítaný.
Všetky dámy v izbách boli tiež veľmi dobré.
Naše super BRAVO patrí legendárnemu kutilovi Francovi, dobrému a serióznemu profesionálovi.
Izby sú veľmi krásne, aj keď sú staré, kúpeľne sú zrekonštruované a príjemné vo veľmi krásnych a priestranných izbách, koberec MUSÍ byť ABSOLÚTNE odstránený!!!
Krásne a priestranné bazény, bar by bol potrebný aj dole v SPA.
.....aj keď existuje interné číslo, na ktoré sa dá zavolať a prípadne si objednať čo chcete,
dalsia absurdna vec, je pravda, ze hotel bol velmi plny, ale treba parkovat hned pred vchodom, v prvom rade je fakt zle nevidiet vchod do hotela, ale mali sme naozaj tazke prechadzanie cez auta s nasimi. kufre na prístup k nemu.
Výborné a pestré obedy a večere, bufet tiež výborný, škoda, že ak prídete po prejdení okolo "Hunov"....často nehlásia, čo skončí,
4. poschodie na raňajky je naozaj žalostné, čo sa týka priestoru a rozmanitosti výberu, nevzhľadné údeniny a nejedlé briošky... ušetríte pár koláčov, zvyšok je všetko zabalené v 4-hviezdičkovom hoteli, očakávate viac, dokonca aj tam to isté platí pre dobré zaobchádzanie so zamestnancami zo strany spoločnosti, ale aj zo strany zákazníkov, aby boli lepšie obsluhované.
Dovoľte mi dať skromnú radu, nedopĺňajte to, čo chýba, kým sú hostia ešte pri stole, je naozaj veľmi smutné vidieť krabice so všetkými zásobami umiestnené v regáloch, kde sú produkty ako brioška a jogurt vykonať výmenu, najmä nahradenie ovocných „džúsov“, ak ich možno ako také definovať, pozri výmenu týchto nádob alebo nie, ako napríklad v určitom čase zabrániť zákazníkom v prístupe na vonkajšiu verandu tým, že im zavoláte späť a zablokujete vchod so stoličkami umiestnenými ako bariéra.
Opakujem, ak je spoločnosť pozorná k svojim zamestnancom, tí, ktorí pracujú, nerobia tieto malé chyby a majú viac trpezlivosti s hosťami a so všetkými úlohami, ktoré musia vykonať.