70%
Hodnotenie
Hotel Intelier Bonaire
Španielsko Španielsko
ŠpanielskoCosta del AzaharBenicasim ŠpanielskoCosta del AzaharBenicasim

Hotel Intelier Bonaire recenzie 

15 °C
20 °C
2:20 h
cca 5:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Hotel Intelier Bonaire recenzie
Odporúčanie 67 %
Poloha 72 %
Šport a zábava 67 %
Izby 67 %
Strava 72 %
Personál 72 %
Anabel González Máñez
Publikované 01.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Jedlo bolo veľmi dobré vďaka Estele, ktorá je skvelá kuchárka, a Manuele, ktorá je pri stole veľmi milá a priateľská. Izba veľmi čistá a pohodlná. Veľmi pozorný personál recepcie. opakoval by som sa
Elena Petrusenko
Publikované 26.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Krásne miesto, vyhradené parkovanie vedľa, pekný bazén, pomerne veľká izba, veľká kúpeľňa, všetko nové, veľmi čisté, krásny dizajn, pohodlná posteľ, veľmi dobrá reštaurácia na večeru, raňajky tiež, všetko dobré a čerstvé. Absolútne sa vracia
Lars Haartje
Publikované 23.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Ak očakávate pokojný hotel, mali by ste si rezervovať niekde inde! Bohužiaľ je na rodičoch, čo deti smú robiť!!!!!! Na chodbách jazdia napr.
Nieves
Publikované 22.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Sklamanie. Za dve noci, ktoré sme strávili v hoteli Bonaire Benicassim, sme museli 4-krát zmeniť izbu. Nič nefungovalo, v izbe nebola posteľ ani kúrenie, dvere na terase boli zablokované a nedali sa otvoriť a aby toho nebolo málo, spali sme so stoličkou, ktorá blokovala dvere izby, pretože zámok musel byť vynulovaný nezatvorili správne. Na druhý deň nášho pobytu sme išli dole na raňajky o 9:30. (plán 7:30-10 hod.) a na prípitok už nezostal chlieb, ako nás informovala čašníčka z jedálne. Stručne povedané, počas prvej noci sme prešli z jedného konca veľmi dlhej chodby na druhý, z jednej izby do druhej (až 3 rôznych) a vykonávali zmeny bez pomoci personálu, pretože v hoteli bola iba recepčná , zrejme . Nakoniec poslednú noc sme spali v izbe s podmienkami, ktoré sme si dohodli a za ktoré sme zaplatili. Pri odchode sme sa sťažovali priamo manažérovi hotela, ktorý nám s malou empatiou povedal, že jediné, čo nám môže povedať, je, že ho to mrzí. Tí z nás, ktorí veľa cestujú, vedia, aký by mal byť 4* hotel a tento, samozrejme, k tejto kategórii ani zďaleka nepatrí. Dúfam, že zodpovední za sieť Interlier a samotný hotel si všimnú a opravia všetky nedostatky. Nezaškodilo by ani to, keby ma „odškodnili“ vrátením aspoň sumy za prvú noc pobytu.