73%
Hodnotenie
Meliá Barcelona Sky
Španielsko Španielsko
ŠpanielskoBarcelona a okolieBarcelona ŠpanielskoBarcelona a okolieBarcelona

Meliá Barcelona Sky recenzie 

14 °C
18 °C
2:00 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Meliá Barcelona Sky recenzie
Mcclintick Reopell
Publikované 03.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Neodporúčam to. Zostal som v mnohých hoteloch v Barcelone a úprimne povedané, odporučil by som ktorýkoľvek iný ako tento. Mali sme v úmysle si ráno oddýchnuť, ale nedalo sa, lebo o deviatej ráno nám svietilo slnko do tvárí. Neexistoval žiadny zatemňovací záves alebo roleta, ktorá by blokovala svetlo. (Nechám foto aké sú závesy a ako sú nanič) Sprchové dvere sa tiež úplne nezatvárajú, čo spôsobuje, že voda vyteká a zanecháva kaluž na dne umývadla pri každom sprchovaní. V kúpeľni sú posuvné dvere, ktoré sa nedajú zavrieť, doslova akoby tam dvere neboli, je to veľmi nepohodlné. A ak by to nestačilo, zaplatili sme viac, aby sme mali výhľad na more a nebolo vidieť, aké to bolo špinavé (nechám aj fotku) Chceli sme zažiť romantický zážitok a bolo to naopak, odchádzali sme veľmi sklamaní.
Eva Esteve Scarxell
Publikované 03.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Poskytli mi zážitok „kúpeľného popoludnia“ v zariadeniach uvedeného hotela. Skoro by bolo lepšie, keby ma navštívili v hoteli Kruger v Tibidabo. Bez úmyslu uraziť osobu, ktorá mala podrobnosti, pretože nevedela, do akej skúšky vstúpime. Náš termín bol o 19:00, v čase, keď sme dorazili, nebol žiadny recepčný. Keď nás konečne po tom, čo nás museli zavolať, prídu obslúžiť s maximálnym nezáujmom, ukážu nám domnelé kúpele... vírivá vaňa, v ktorej umývam psa, naberá väčší rozmer. Ale na konci dňa sú zariadenia najmenej dôležité, keď je to služba, ktorá je nápadná svojou absenciou. Potom, čo som požiadal o župan a povedal mi, že ho chlapec prinesie „teraz“, župan nikdy neprišiel. Nakoniec, keď sa môj manžel dosprchoval, zhasli svetlo a nechali ma v tme, pretože „už zatvárali“ a recepčná v kúpeľoch mala tú drzosť opýtať sa ma „či som si ten zážitok užila“, keď mu povedala, že som nespokojná. s jeho odpoveďou bolo "a čo chceš, aby som mu urobil?" Ani sa nebudem sťažovať svojim šéfom, že ich to nezaujíma a nič neurobia.“ Myslím, že k tejto veci nie je potrebné nič viac komentovať.
Imran Zafar
Publikované 01.01.2025 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Zákazník je ako kráľ/kráľovná, princ/princezná, vždy zákazníka radšej privítam a rešpektujem a správam sa k nemu podľa jeho požiadaviek a poskytnem produkt, ktorý žiadny zákazník nevráti bez toho, aby splnil jeho aktuálne potreby. Klient je ako kráľ/kráľovná, princ/princezná, vždy uprednostním klientov privítať a rešpektovať a jednať s ním podľa požiadaviek a poskytnúť ako produkt, ku ktorému sa žiadny klient nevráti bez splnenia jeho aktuálnych potrieb.