72%
Hodnotenie
Pestana Gramacho Residences
Portugalsko Portugalsko
PortugalskoAlgarveCarvoeiro PortugalskoAlgarveCarvoeiro

Pestana Gramacho Residences recenzie 

16 °C
20 °C
0 m
3:10 h
cca 1:00 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Pestana Gramacho Residences recenzie
Poloha 50 %
Izby 100 %
Strava 67 %
Personál 83 %
Noemie Munro
Publikované 28.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
80 %
krásny hotel so skvelou estetikou, komfortom a priateľským personálom. Úprimne povedané, jeden z najpríjemnejších hotelov, v ktorom som bol, s veľmi efektívnou recepciou a kyvadlovým autobusom. Bohužiaľ som bol sklamaný, keď som zistil, že moja sprcha nebola pred príchodom riadne vyčistená, stena bola pokrytá vlasmi predchádzajúcich hostí.
Javier Rodriguez Martin
Publikované 20.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
100 %
Vynikajúci hotel. Zostali sme v septembri 2020. Veľmi priestranné a čisté izby. Bývali sme v mezonetovom byte a izby aj obývacia izba sú dosť priestranné. Hotel je celkom čistý a veľmi dobre udržiavaný. Kuchyňa je veľmi dobre vybavená, s množstvom riadu a bazén je veľmi tichý, ideálny na relaxáciu. Jedinou nevýhodou je, že na obchádzanie potrebujete auto. Ale určite by som si znova vybral tento hotel pre môj návrat do Algarve.
Alias macro
Publikované 17.12.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
20 %
Dňa 17.11.2024 som si cez booking.com rezervoval hotel Pestana na pobyt od 18.11.2024 do 21.11.2024, celkovo tri noci. Na webe booking.com požiadali o informácie o mojej kreditnej karte, ale nebudú mi účtovať poplatky. a musím zaplatiť na mieste na recepcii. Dňa 18.11.2024 okolo 18:00 miestneho času sme s manželkou dorazili do hotela a prihlásili sme sa na recepcii. Mladý muž povedal, že si pamätá moje meno a moju žiadosť cez booking.com. Skontroloval svoj systém a potom mi povedal: "Je to divné, vaša rezervácia bola nejako zrušená, ale nebojte sa, môžem ho okamžite obnoviť." Potom som zaplatil plnú sumu za 3 noci pobytu na mieste. Zostali sme tam na 3 noci. Dňa 22.11.2024 som dostal e-mail z booking.com "Vážený XXXXXX, Rezidencia Pestana Gramacho nás upozornila, že ste sa v pondelok 18. novembra 2024 nezaregistrovali a označili svoju rezerváciu ako nepríde. V súlade s vašimi pravidlami rezervácie vám bude účtovaný poplatok  XXXX,XX € za nedostavenie sa na pobyt.“ Okamžite som nesúhlasil s booking.com a potom som okamžite zavolal do hotela Pestana a informoval ich o prípade. Zamestnanci hotela ma požiadali, aby som poslal e-mail z booking.com na túto e-mailovú adresu: xx.xxxxxx@pestana.com, čo som hneď urobil. A hotelový personál na telefóne potvrdil prijatie e-mailu. a povedal, že to musí byť nejaká nedorozumenie a oni to vyriešia, požiadal ma, aby som sa tým netrápil. Skrátka, nakoniec mi boli účtované dvojnásobne (jedna zaplatila za 3 noci pobytu v športe do hotela, druhá za pokutu za nedostavenie sa na booking.com). Neviem, akú hru hral hotel. Ale určite tienistý.