Reveron Plaza recenzie
Odporúčanie 100 %
Poloha 100 %
Šport a zábava 100 %
Izby 83 %
Strava 17 %
Personál 100 %
Andrzej Sadocha
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zaujímavé miesto, ktoré sa oplatí vidieť
Luke S
Zdroj:
Google - automatický preklad

A real disappointment. I was so excited to be staying here after growing up locally and seeing the recent renovations. Unfortunately it’s not quite what it’s trying to be. The rooms do not look like the CGI images on the website, they are only half-refurbished with old furniture remaining. Parts of the hotel are still being worked on too and are quite messy. We also paid for a ‘partial sea view room’ but there was no sea to be seen at all, only neighbouring roadworks. Photos attached which are much more realistic to the experience. We were met with complete refusal from the receptionist to even try and find us a nicer room however polite I tried to be. The worst part was the room smelt of raw sewage and was told they’d look into it. Looking at previous reviews now, it seems they knew about this long before our arrival but still have done nothing about it. With a heavy heart I have to say I would avoid this hotel as there are plenty better places to stay in Los Cristianos.
Skye
Zdroj:
Google - automatický preklad

I have stayed at the Reveron plaza for over 20 years. However since the recent renovation they have cut back on a few small details. The toilet paper is very thin and cheap considering this is a 4 star hotel. The breakfast is still lovely however they have changed the size of the sausages, from the large ones to now a cocktail sausage which tastes horrible. Also, they no longer do the happy hour and there were no menus for the drinks they were serving by the pool. The pool was meant to be heated but once we arrived the pool was freezing cold and you weren’t able to swim, we asked multiple times when this would be fixed and we got different answers each time, the pool was never fixed and we weren’t able to go in the pool all holiday. The air conditioning didn’t work, which would be a problem during the summer. The reveron always used to be spotless however during our stay we found a lot of dust around the room. Since we came mid renovation there was no bar, and we were unable to get drinks from the hotel during the evening. But overall the location is perfect and the staff are still friendly and welcoming. Hopefully they rectify it for the foreseeable future.
Dora Szulyak
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelý centrálny hotel. Hneď nás privítali pohárom šampanského. Izby sú moderné a rustikálne zároveň a je tam všetko, čo potrebujete. Bazén a ležadlá na strešnej terase je možné využívať každý deň do 17:00. Raňajky formou bufetu nie sú obrovské, ale je tu niečo pre každého a teplé jedlá, ako sú praženica, si môžete každý deň objednať čerstvé z kuchyne. V prípade akýchkoľvek problémov vám personál hotela okamžite pomôže. Jediným negatívom bola čistota... Postele boli ustlané každý deň čerstvé a uteráky každý deň menené, ale to bolo všetko. Bol by som rád, keby sa armatúry čistili a vysávali aspoň každý druhý deň.
Ale aj tak sme sa cítili veľmi pohodlne a určite sa ešte vrátime.
William Craggs
Zdroj:
Google - automatický preklad

Prebehla mierna modernizácia. Stále to milujem. Izby sú o niečo modernejšie. Recepcia sa dosť zmenila. Toto je naša prvá noc, takže si nie sme istí raňajkami (ktoré boli vždy vynikajúce).
Jyrki Koskinen
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel Reveron Plaza sa nachádza v centre Los Cristianos, je sofistikovaný, tradičný, veľmi čistý, raňajky sú chutné a personál je skutočne priateľský. Prídeme sem znova, keď sa Corona zmierni a prišli by sme znova v roku 2024, ale už na jar bolo vypredané....
Lowri Davies
Zdroj:
Google - automatický preklad

Krásny hotel s čistými a priestrannými izbami s balkónom, pekným strešným bazénom a slušnými raňajkami. Pri príchode bol ponúknutý nápoj, čo bolo príjemné. Na druhom poschodí prebiehali rozsiahle renovačné práce, ktoré sme boli prekvapení, keď sme kráčali hore a dole po schodoch, možno by bolo dobré spomenúť to pri príchode. Keď sme sa opýtali, ako funguje klimatizácia, bolo nám povedané, že nefunguje. Naša izba mala v jednom bode 27 stupňov a hoci sme dostali jeden ventilátor na izbu, bolo nepríjemné každú noc spať v horúčave. Bolo by najlepšie vedieť o pokazenej klimatizácii ešte pred naším príchodom.
Alysée Gugler
Zdroj:
Google - automatický preklad

Boli sme tam na svadobnej ceste a boli sme tak sklamaní, že sme počas nášho pobytu museli zmeniť hotel. Prvý deň išlo všetko dobre, až na to, že v izbe po príchode páchli cigarety, ale vyvetrali sme a tým sa to napravilo. Na druhý deň všetko začalo dobre, ale keď sme sa vrátili z prechádzky pri mori, naše karty na vstup do izieb už nefungovali. Ideme na recepciu a on nás varuje, že v našej izbe „len museli urobiť nejakú prácu“. Ideme teda do našej izby a upratovanie sa nekonalo, všade pri vchode a v kúpeľni bol stavebný prach, naše osobné veci boli ohmatané a presunuté. Najhorší však bol zápach, toxický zápach, ktorý mi robil astmu až do večera. Nechápali sme, prečo sa pracovalo počas nášho pobytu v hoteli a nie po našom pobyte. Kúpeľňa bola predtým funkčná, je to nedostatok úcty k zákazníkom, že to urobili. Tak nám vymenili izbu, keďže zápach bol neznesiteľný, ale za izbu, ktorá páchla ako kanalizácia a ktorej dvere boli rozbité a nedali sa zavrieť! Keď sme išli informovať recepciu, bolo nám povedané, že nemajú žiadne iné izby a že pošlú niekoho, aby dvere opravil. Príde pracovník, ktorý „opraví“ dvere a povie nám, že dnes na to nemá potrebné diely. Rozhodli sme sa preto urýchlene nájsť iný hotel, keďže sme boli informovaní, že už nemajú žiadne izby. Po oznámení nášho odchodu na recepcii sme mali možnosť hovoriť s manažérom, ktorý nás informoval, že majú voľné izby. Nerozumieme tejto zmene reči a bolo príliš neskoro, pretože sme si už rezervovali iný hotel. Ostáva len dúfať, že budú poctiví a preplatia nám dni, čo sme u nich nezostali a spôsobené nepríjemnosti.
Javier Flores González
Zdroj:
Google - automatický preklad

Kompletne zrekonštruovaný