BlueSea Costa Jardin & Spa recenzie
Odporúčanie 48 %
Poloha 72 %
Šport a zábava 63 %
Izby 68 %
Strava 60 %
Personál 77 %
Sebastián
Zdroj:
Google - automatický preklad

Izby sú ďaleko od izieb 4-hviezdičkového hotela.
Personál je však veľmi priateľský a profesionálny. Najmä Manuel bol očarujúci a dal nám rady vo všetkom, na čo sme sa pýtali. Ak by to bolo na ňom, bolo by to 5 hviezdičiek.
Hotel potrebuje rekonštrukciu čo najskôr. Taktiež by bolo skvelé trochu rozšíriť bufet.
Irene Segovia
Zdroj:
Google - automatický preklad

Personál hotela bol mimoriadne pozorný a príjemný. Najmä Manuel bol úžasný.
Izby mohli byť lepšie.
fatima olea
Zdroj:
Google - automatický preklad

Všetko je veľmi čisté, všetci pracovníci sú veľmi pozorní ku všetkému a vždy vám pomôžu s tým, čo potrebujete.
Boli sme tam 5 dní, do bazéna sme išli len posledné dva, veľmi nás zabávali hoteloví zabávači
Ihrisko je veľmi veľké a pestré, mali pingpong, streľbu, minigolf
Bazén je skvelý, plný hojdacích sietí a dobrý priestor na relaxáciu na slnku.
Niečo, čo by som vylepšil, by boli niektoré veci v izbách: naša toaleta, keď by ste ju spláchli, by chvíľu robila hluk...
Terasový nábytok bol prehriaty... Myslím vankúše na stoličky.
Prehoz mal tmavú škvrnu, ktorá nevyzerala čisto (myslím, že ak škvrna nevyjde, je lepšie prehoz vyhodiť...)
Viem, že to nie je ich chyba, ale práve ten týždeň boli dva koncoročné školské dni a boli to dlhé noci plné hluku, hlasov, pobehovania po chodbách...
Andrea Fiori
Zdroj:
Google - automatický preklad

"Hotel snov"
Býval som v niekoľkých krásnych 4-hviezdičkových hoteloch na Kanárskych ostrovoch, ale BlueSea Costa Jardin & Spa na Tenerife je hotel mojich snov. Je na malom kopci a za slnečného dňa je vidieť zasnežený vrchol sopky Teide. V celom hoteli je cítiť príjemnú a uvoľnenú atmosféru. Po príchode vás privítajú naše priateľské recepčné a odprevadia vás do vašej izby. Prišla som síce sama (manžel ma zo zdravotných dôvodov nemohol sprevádzať), ale dali mi super veľkú izbu s manželskou posteľou a peknou pohovkou. Z veľkej balkónovej terasy som videl priamo Atlantik. Podlahy hotelových izieb a chodieb sú žiarivo čisté. Denne mi upratali izbu, ustlali posteľ a doplnili všetko dôležité. V noci sa mi spalo veľmi dobre. Len čo sa bar pri bazéne o 23:00 zatvorí, celý hotel stíchne, až kým vás nezobudia prvé slnečné lúče. Keď som ráno vošiel do jedálne, hneď ma privítali: "Ahoj, dobré ráno!" láskavo prijaté. Miloval som sedieť na raňajkovej terase s horúcou šálkou cappuccina a nechať sa rozvinúť deň. Na začiatok dňa môžem len odporučiť čerstvé praženice so šunkou a syrom, čerstvý chlieb, paradajkový šalát a pohár pomarančového džúsu. Potom nastúpte na bezplatný kyvadlový autobus do Puerto de la Cruz. Môžete si urobiť nádhernú prechádzku pozdĺž Atlantiku alebo preskúmať krásne staré mesto s množstvom malých obchodíkov a krásnych malých parkov. Môžete si vybrať spiatočnú cestu a znova sa naobedovať. Alebo môžete stráviť dopoludnie pri bazéne, voda sa trblieta na slnku, je taká čistá. Bazén sa čistí každé ráno a všetky ležadlá sa utierajú vlhkým mopom. Integrovaná vírivka je jedinečná a pozýva vás k relaxácii pomocou trysiek horúcej vody a masáží. Na obed môžem len odporučiť bielu rybu „Tilapia“. Je prakticky bez kostí a hoteloví kuchári ho pripravujú tak, aby sa rozplýval v ústach. Chcel by som využiť túto príležitosť a zablahoželať hotelovým kuchárom. Sú to tí najčistejší kúzelníci, podľa mňa! Napríklad polovičné kurčatá boli vynikajúce. Nepotrebovali ste nôž, mäso bolo také jemné, že odpadávalo od kosti. Jemné bravčové steaky v omáčke z červeného vína, teľacia pečeň, prírodne pečené bravčové kotlety s gratinovanými zemiakmi alebo zvrásnené zemiaky s mojo omáčkou, vynikajúca stredomorská zelenina, krátko podusená, a preto al dente a aromatická, s nádychom cesnaku. Toto je len niekoľko príkladov rozmanitosti jedál, ktoré zahŕňali polievky, šaláty, pudingy, zákusky, krémové torty a veľa čerstvého ovocia (jablká, banány, hrušky, pomaranče, kivi a grapefruity). Pohár čerstvo načapovaného piva alebo pohár červeného vína dotvorili chuťový zážitok. Jedáleň je srdcom každého hotela, pretože bez dobrého jedla a pitia nemá dovolenka zmysel. Preto by som sa chcel touto cestou poďakovať predovšetkým všetkým zamestnancom reštaurácie „El Drago“ za ich skvelú prácu. Najmä hlavný čašník César. Je to úplný profesionál vo všetkých smeroch! Všetko dokáže, všetko vie a hlavne všetko vidí! César vytvoril superprofesionálny tím, ktorý sa stará o to, aby jedáleň bola čistá, stoly boli rýchlo upratané, aby sa mohli usadiť noví hostia, a že tu nie je žiadne hektické tempo pri všetkej premávke. On a jeho tím pracujú pre nás hostí dlho do polnoci a ráno sú opäť pripravení na raňajky. Vždy majú úsmev na tvári a priateľské slovo na perách. Ďakujem vám, drahá Monica, Ady, Celeste, Saray, Xaro, Ana Maria, Miriam, Esther, Angel, Jennifer, Penelope a Lizzy a všetkým veľa usilovným zamestnancom hotela. Všetci odvádzate skvelú prácu!
Besonders hervorheben möchte ich den Chefkoch Jose Maria und sein fleißiges Team.
Aliyya Darji
Zdroj:
Google - automatický preklad

Moja skúsenosť bola taká zlá, že som odišiel skôr a rezervoval som si Airbnb inde. Tu je rozpis toho, čo sa pokazilo:
1. Problémy s miestnosťou
- Izba bola veľmi malá, zastaraná a nebola čistá.
- Dvere sa nezamkli, čo spôsobilo, že sme sa cítili neuveriteľne nebezpečne.
- Bola tam len jedna zásuvka, ktorá visela zo steny, keď sme prišli - vážne bezpečnostné riziko.
- Nebola k dispozícii žiadna žehlička, takže sme si nemohli žehliť oblečenie počas celej cesty.
2. Kvalita potravín
- Teplé jedlo bolo nevýrazné a chutilo staro.
- Prešiel som na šalát, čo bolo tiež sklamaním – šalát zhnedol a uhorky chutili nakladané.
- Obával som sa krížovej kontaminácie, najmä pre moju mamu, ktorá je vegetariánka.
3. Hluk a životné prostredie
- V hoteli boli ubytované veľké skupiny detí zo školských výletov.
- Deti boli hlučné, rušivé počas jedla a dokonca sa hrali s výťahmi – boli sme na 5. poschodí, takže to bolo veľmi frustrujúce.
- Nebola snaha oddeliť školské skupiny od bežných dovolenkových hostí, aby to bolo chaotické a stresujúce.
4. Vybavenie
- Kúpalisko bolo zatvorené tak skoro večer a neskoro ráno, čo mi nedáva zmysel... ľudia, ktorí končia výlety, by si chceli ísť zaplávať
5. Slabá komunikácia
- Pred príchodom som poslal e-mail do hotela s obavami. Ubezpečili ma, že všetko bude v poriadku, ale žiadna z týchto obáv sa neriešila, keď som tam prišiel.
- Nebolo tu žiadne ospravedlnenie ani snaha nahradiť túto skúsenosť.
Jamie Causer
Zdroj:
Google - automatický preklad

Druhýkrát v tomto hoteli. miluj to. Úžasné kúpele a animačný tím sú skvelé, najmä Dani. Je to taký fantastický chlap, ktorý môže byť okolo. Všetkých spája a všetkých zahŕňa. Budovanie skvelého vzťahu s hosťami.
Jediným problémom týchto prázdnin bolo množstvo školských detí rezervovaných počas týždňa. Denne máte viac ako 70 tínedžerov, ktorí sú v noci nahlas. Toto bol jediný problém.
Taiymah Georges
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jorge 360 - zážitok bol veľmi zábavný a Jorge bol skvelý hostiteľ.
ernst knopp
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobrý dom s príjemnou atmosférou.
K Edits
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vypočujte si zlé recenzie!!!
Nie je to 4-hviezdičkový hotel, sotva 3-hviezdičkový!
Boli sme hlboko sklamaní štandardmi Blue Sea a úprimne šokovaní tým, ako získalo 4 hviezdičkové hodnotenie.
TLDR - Zafarbené obliečky, šváby, plesnivé spálne, nepohodlné postele a neužitočný personál.
Úprimne si želám, aby som to dokázal vymyslieť, ale na dôkaz som priložil obrázky.
Ja a moja rodina sme išli na týždeň na all inclusive v junior suite. Po príchode nás pred našimi dverami stretli 2 šváby a zdá sa, že je to normálne, pretože upratovačka vytiahla z vrecka sprej proti hmyzu a striekala ho denne. Hotelové izby veľmi potrebujú nejaké TLC alebo renovácie. Zostali sme v junior suite na prízemí a na stenách mala pleseň, steny kúpeľne sú zafarbené a posteľná bielizeň nebola čistá. Aj keď sme sa rozhodli nechať si izbu čistiť každý deň, pozostávalo len z pozametania a ustlania postelí (s rovnakými špinavými plachtami), nikdy sme nedoplnili vreckovku ani mydlo ani nečistili stoly. Postele boli nepohodlné a vŕzgajúce (niečo, čo by ste našli vo väzení) a doslova nám chýbal nábytok – ak sa nesmejete, budete kričať – pracovný stôl bez stoličky, stojan na slnečníky, bez slnečníka, „mini bar“ s úplne prázdnou chladničkou a bez rýchlovarnej kanvice. Umiestnenie apartmánu opäť chcelo to najlepšie, pretože je pod kuchyňou, takže záhrada bola každý deň plná ohorkov cigariet alebo sladkostí hádzaných zhora.
Opäť, toto je všetko pre junior suite, za ktorý sme si priplatili!
Ušetrite peniaze a vyhnite sa balíku all inclusive, pretože pre „4-hviezdičkový hotel“ to bolo viac než sklamaním, v prvom rade je zahrnutý iba „koktejl dňa“ a nealkoholický nápoj a aj to, kokteil dňa nie je vždy k dispozícii a navyše musíte zaplatiť za prekliaty pohár!
Jedlo bolo hrozné, studené, nevýrazné a žiadne možnosti pre vegetariánov, vegánov alebo kohokoľvek s alergiami. Aj taniere boli špinavé, stala sa hra, ako dlho bude trvať nájsť tanier bez starého jedla!
Služba bola diabolská, keď sme dorazili, dostali sme náramok, ale nebolo nám povedané o čase jedla, večernej zábave, kde sú izby, nič! Tiež ten krytý bazén, ktorý vidíte inzerovaný, je v skutočnosti súčasťou kúpeľov, kde musíte platiť za použitie. Malá telocvičňa, ktorá má sporadické otváracie hodiny. Majú bezplatný transferový autobus, ktorý vás odvezie na pláž / do centra mesta, na ktoré sme narazili, ale chceme o tom nástroje (premáva iba cez pracovné dni). Najbližšie reštaurácie sú vzdialené asi 20 minút chôdze.
Na záver možno povedať, že to možno kedysi bol 4-hviezdičkový rezort, ale teraz je spustnutý, 2-hviezdičkový potrebuje renováciu. Ušetrite peniaze! Ver mi.
Ach áno a majú krvavého kohúta, ktorý chodí okolo všetkých a chodí hore od 4:00.
katie gregory
Zdroj:
Google - automatický preklad

Went for 5 nights in the hotel, lovely pool area, the inclusive was brilliant for drinks however meals werent much choice and very repetitive.
Manuel on the bar was amazing! Great service, amazing man and very happy and polite. He made the holiday so much better with his humour and engagement with the guest. 5 stars for him however some of the other staff were a little rude and abrupt at times.
Over all though, it was a great place to stay and only 30 minute walk from the shops and beach.
Raul K
Zdroj:
Google - automatický preklad

Nedávno som strávil fantastický týždeň v hoteli Blue Sea. Jedlo bolo chutné, nápoje osviežujúce a personál bol neuveriteľne priateľský a ochotný. Celkový zážitok bol prvotriedny. Vrelo odporúčame!
Teresa Roberts-Rollitt
Zdroj:
Google - automatický preklad

We had a very enjoyable stay
Azzurra D.
Zdroj:
Google - automatický preklad

V žiadnom prípade si tento hotel nezaslúži 4 hviezdičky. Na začiatku sme nedostali izbu, ktorú sme si rezervovali, rezervovali sme dvojlôžkovú izbu, ako sa ponúka aj online, dostali sme izbu s dvoma samostatnými lôžkami, ktoré potrebovali rekonštrukciu. Keď sme na recepcii povedali, že sme nedostali správnu izbu, bolo nám povedané, že môžeme získať iba junior suite za príplatok, pretože sa zdalo, že počet manželských postelí je veľmi obmedzený. Izba nebola zvlášť čistá a plachty boli zafarbené. Stena bola poškodená a všade sa olupovala farba. Ak niekto utieral, tak len pred posteľou a nie vedľa nej. Čalúnenie v miestnosti a hale bolo zafarbené a veľmi opotrebované. Zarezervovali sme si all inclusive, čo nám mohlo ušetriť peniaze. V zásade by ste si za veľa vecí museli aj tak priplatiť. Podľa webovej stránky sú zahrnuté „nápoje národnej značky“, čo znamená všetky nápoje, pokiaľ tam nie sú ďalej opísané. Za koktaily ste museli zaplatiť, okrem dvoch, ktoré si vybral hotel, boli zahrnuté iba nealkoholické nápoje. Jedlo sa veľmi opakovalo a nevyvážené, okrem šalátového baru bola málo zeleniny, čo bolo ťažké aj pre prípadných vegetariánov. Okrem toho bolo jedlo zle označené alebo nebolo označené vôbec, takže ste často nevedeli, čo jete. Zo zdravotných dôvodov je najlepšie nepoužívať stroj na mäkkú zmrzlinu, pretože bol neuveriteľne špinavý.
louise leighton
Zdroj:
Google - automatický preklad

Hotel nie je 4-hviezdičkový, ale skôr 3-hviezdičkový. Je potrebné aktualizovať časti hotela, napr. izby.