90%
Hodnotenie
Barceló Fuerteventura Royal Level Adults Only
Kanárske ostrovy Kanárske ostrovy
Kanárske ostrovyFuerteventuraCaleta de Fuste Kanárske ostrovyFuerteventuraCaleta de Fuste

Barceló Fuerteventura Royal Level Adults Only recenzie 

17 °C
21 °C
0 m
4:30 h
cca 0:15 h

Najlacnejšie termíny podľa mesiaca

Barceló Fuerteventura Royal Level Adults Only recenzie
Odporúčanie 90 %
Poloha 87 %
Šport a zábava 85 %
Izby 93 %
Strava 83 %
Personál 93 %
Kait J.
Publikované 28.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Keď hľadáte dovolenku na webe, na stránkach je veľa sľubov a na diaľku je ťažké vybrať si, v tomto prípade boli recenzie veľmi pozitívne, o čom sme sa s manželom presvedčili. Ostrov je krásny, ale bohužiaľ po príchode do hotela sa veľa vecí líšilo od toho, čo bolo opísané, hotel je "rozšíreného" typu, čo znamená, že izby sú veľmi ďaleko od recepcie (vyjdete na ulicu a idete na ulica vedľa) a izby sú akýmsi vonkajším bungalovom. Služba na kráľovskej úrovni, napriek priestorom a názvu, v sebe nemá nič „kráľovské“, áno, existuje bufetová miestnosť venovaná tým, ktorí platia viac, ale je veľmi malá, plná múch a kvalita jedla je nízka (bohužiaľ dvakrát do týždňa som videl kuchára na večeri, ktorý rukami odstraňoval mŕtvy hmyz z tanierov a dával ho späť do bufetu), čistota riadu a izieb je mizerná (za sedem dní iba raz bola miestnosť povysávaná, ale nikdy zaprášené), reštaurácie sa ťažko rezervujú miesto a majú príplatok, napriek kráľovskej úrovni, ak ste na polpenzii, musíte platiť všetko navyše. Existuje niekoľko skutočne absurdných vecí: 1) majú tri recepcie v tej istej hale, ktoré by mali privítať a pomôcť zákazníkom s rôznymi sadzbami (jedna vedľa druhej), ale privítanie neexistuje, po príchode na check-in nám dali mapu a povedali nám, aby sme išli sami (unavení a naložení batožinou) a našli izbu (izby nie na tej istej ulici ako recepcia) a odhlásenie bolo čistou formalitou zaplatiť 2) nie je možné otvoriť izby vo večerných hodinách spálne okná alebo vchody šváby 3) v žiadnom prípade nie je možné ísť do bazéna ani cez deň, ani večer, veľmi malý, vždy obsadený Angličanmi, ktorí si rezervujú všetky ležadlá s osobnými predmetmi od 7. hodiny ráno bez prítomnosti jednej osoby a žiadna kontrola zo strany vedenia hotela pri bazéne (sú tam zákazové značky, ktoré každý ignoruje) 4) Všimli sme si prednostných zákazníkov, ktorí môžu zaparkovať autá z požičovne v bráne hotela a môžu jesť vonku so stolmi, ktoré sú pre ostatných nedostupné, prečo? 5) nápoje sú drahé (2,30 € za 33 cl fľašu vody) a povinne podávané počas švédskych stolov, ale personál sa zdráha jednať so zákazníkmi a vyhýba sa viackrát míňaniu stolov, sme na raňajkách. čašníčka, pretože keďže nikto neobsluhoval náš stôl už pol hodiny, kúpili sme si vlastný džús a vodu. 6) nie je tam žiadna bezpečnosť a to ma trochu znepokojilo, pretože všetko je ponechané otvorené na vonkajšiu cestu a ktokoľvek vstupuje a vychádza z komplexu bez recepcie alebo kontroly personálu. Podľa mňa treba hotel lepšie zorganizovať, takto sa nedá ponúknuť deklarovaná vysoká kvalita služieb nad 2400 € na týždeň. Je tu pozitívna poznámka: výber iba dospelých, ktorý nám umožnil stráviť pokojný a romantický týždeň v tichej oblasti, to však nestačí na to, aby sme boli spokojní, môžeme urobiť lepšie.
Christine Gibson
Publikované 19.11.2024 Zdroj: Google - automatický preklad
60 %
Strávili sme 4 noci v Barceló Fuerteventura Royal Level – len pre dospelých – na oslavu nášho 25. výročia svadby. Naša izba bola čistá, ale problémy s údržbou zhoršovali naše pohodlie. Pohovka potrebovala hĺbkové čistenie a hlavné balkónové zábradlie bolo uvoľnené a nebolo bezpečné, čo bolo obzvlášť znepokojujúce. Na druhej strane balkón v spálni nemal vôbec žiadny nábytok - len prázdny priestor, ktorý sa zdal byť premárnenou príležitosťou na užívanie si vonku. Kúpeľňa bola priestranná, so sprchovacím kútom dobrej veľkosti, ale na sprchových dverách chýbala spodná koľajnica. To spôsobilo, že sa sklenené dvere vykývli dovnútra a cítili sa nestabilné. Zanechalo tiež medzeru na úrovni podlahy, čo viedlo k tomu, že voda nasiakla podlahu kúpeľne zakaždým, keď sme ju použili. Po príchode bola posteľ ustlaná ako dvaja slobodní namiesto kráľa, ktorého sme očakávali. Aj keď upratovanie to rýchlo vyriešilo, keď sme informovali recepciu, hluk z umiestnenia našej izby zostal problémom. Keďže sme boli na prvom poschodí v zadnej časti rezortu, boli sme vystavení neustálemu hluku z cesty a živej hudbe z nočného klubu cez ulicu, ktorá hučala až do 1:00 v noci. Živá zábava z baru pri bazéne bola počuteľná aj z nášho balkóna. Zle osadené dvere s veľkými medzerami tieto problémy len umocnili. Keď sme na recepcii vyjadrili svoje obavy, povedali, že rezort je plne rezervovaný a nie sú k dispozícii žiadne alternatívne izby. Počas registrácie a našich diskusií s recepciou sme niekoľkokrát spomenuli, že toto bolo naše 25. výročie svadby – pre nás míľnikový výlet. Nikto to ani neuznal, nieto ešte vynaložil úsilie, aby bol náš pobyt výnimočný. Pre kontext, keď sme oslavovali 15. výročie v inom hoteli, prekvapili nás malým gestom fľašky prosecca a jahôd v čokoláde. Nečakali sme nič extravagantné, ale aj obyčajné „Happy Anniversary“ by prešlo ďaleko. Samotný rezort bol čistý a zariadenia boli dobre udržiavané. Bazénová časť však trpela bežným problémom, keď si hostia „rezervovali“ ležadlá s uterákmi už o 7:00, aby ich potom nechali celé hodiny prázdne. Systém prideľovania bazénových lehátok by pomohol vyriešiť túto frustrujúcu situáciu. Jedlo bolo veľkým sklamaním. Boli sme šokovaní nízkou kvalitou a zlou prezentáciou v bufete len pre dospelých a v hlavnom stredisku. Šalátový bar: Väčšinou balené alebo konzervované položky, ako je zmes šalátov vo vreciach, konzervované huby a kukurica. Šalátové dresingy boli neoznačené, takže nebolo jasné, čo sa ponúka. Údeniny: Hoci sú vizuálne príťažlivé, nič nebolo označené a nie každý tanier mal kliešte alebo vidličky, čo viedlo k tomu, že hostia manipulovali s jedlom rukami. Teplé jedlo: Toto bolo najväčšie sklamanie. Výber vyzeral skôr ako detské menu s mrazenými vyprážanými predmetmi, ako sú hranolky, mozzarella, jarné závitky a krokety. Jedného dňa na obede sme videli niečo, čo vyzeralo ako ťahaná bravčová pizza. Keď sme ho však ochutnali, uvedomili sme si, že to vôbec nebolo bravčové – bol to tuniak v konzerve spárovaný s cibuľou! Okrem toho chýbajúce označenia na horúcich jedlách sťažovali zistenie, čo sa podáva, a použité štítky neboli užitočné (napr. „bravčové mäso v omáčke“ alebo „kuracie prekvapenie“). Ešte horšie bolo, že pretrvával nedostatok servírovacieho náčinia, čo viedlo k značnej krížovej kontaminácii v bufetoch. Nazreli sme aj do à la carte reštaurácií rezortu, kde mali all inclusive hostia zľavu 20 %. Recenzie na stránkach Google a TripAdvisor však naznačili, že tieto možnosti boli rovnako neprekonateľné a nechceli sme riskovať ďalšie sklamanie, najmä pri našom výročí. Nakoniec sme sa rozhodli obedovať miestne na dvoch z našich štyroch večerí, čo bol oveľa lepší zážitok. Zatiaľ čo rezort mal potenciál, zážitok bol pokazený problémami s údržbou, nízkou kvalitou jedla a nedostatkom pozornosti k detailom. Odchádzali sme sklamaní a tento rezort bohužiaľ nemôžeme odporučiť iným. Určite si nezaslúži svoje inzerované 4-hviezdičkové hodnotenie.