Sandals Royal Plantation recenzie
Odporúčanie 80 %
Poloha 90 %
Šport a zábava 100 %
Izby 83 %
Strava 99 %
Personál 100 %
Matt Hook
Zdroj:
Google - automatický preklad

Ak máte radi oddych a relax, toto je to pravé miesto. Personál bol na špičkovej úrovni.
Kiežby sme mali stroj na espresso ako všetky ostatné sandále rezorty. Tiež možno červený pásik citróna.
Kat
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dávam 4 hviezdičky za izbu len preto, že postele nie sú pohodlné, ale okrem toho VŠETCI a VŠETKO ostatné boli VYNIKAJÚCE! ! Náš komorník Carlos je vždy nápomocný so všetkým, čo potrebujeme! Vždy je ochotný urobiť čokoľvek, aby bol váš pobyt dokonalý! Nathan, ktorý by nám doručil servírovanie na izbu, je klenot! Je veľmi ubytovací, úctivý, milý, priateľský, mohol by som pokračovať ďalej a ďalej! Shawna-Kaye z výletov je tak nápomocná a je tiež ochotná urobiť čokoľvek, aby boli naše výlety nezabudnuteľné! Dámy v kúpeľoch sú tiež naozaj skvelé! Diana mi urobila masáže aj nechty, je taká dobrá v tom, čo robí! VŠETKÝ obsluhujúci personál na večere je tiež vynikajúci, zábava pri večeri bola tiež skvelá. A nemôžem zabudnúť na nášho vodiča autobusu Ziggyho, JE VTIPNÝ A MILUJE ZÁBAVU! Urobil výlety medzi rezortmi tak zábavné! ! ! Toto bol náš sekundový pobyt a my sa vrátime! !
Chace's Records
Zdroj:
Google - automatický preklad

Royal Plantation definuje luxus.
NA H
Zdroj:
Google - automatický preklad

S manželom sme sa práve vrátili z nášho prvého pobytu v Sandals Royal Plantation. Bolo to naozaj magické. Je to boutique rezort, ktorý má koloniálny štýl s krásnym mahagónovým nábytkom, nádhernými umeleckými dielami a bielymi stenami. Ale rezort tiež predvádza to najlepšie z modernej, slobodnej Jamajky s otvorenou atmosférou, jedlom a zábavou, ktoré oslavujú jedinečnú modernú kultúru a ľudí. Terénne úpravy, pláže, bazény, reštaurácie a zariadenia sú nedotknuté a výhľady sú úchvatné. Reštaurácia Papillon je elegantná a evokuje Paríž. Ale ako každý hovorí, je to vynikajúci personál a zákaznícka skúsenosť, ktorá odlišuje Royal Plantation od akéhokoľvek rezortu alebo hotela, v ktorom sme bývali po celom svete. Všetci zamestnanci si pamätajú vaše meno a preferencie jedla / nápojov. Generálny riaditeľ Omar je vynikajúci. Dáva si záležať na tom, aby spoznal každého hosťa. Milovali sme našu izbu Royal Monarch a zistili sme, že vybavenie je dokonalé. Mnoho dní je pri grile miestny predavač remesiel. Zostanú tam, aby ste ich mohli navštíviť, ak si to budete priať, ale nie je tam žiadny tlak a na pláži vás neobracajú žiadni predajcovia. Páči sa mi, že rezort podporuje miestnych remeselníkov. Kúpil som si krásnu misku, ktorú umelec vyrobil z dreva Blue Mahoe, štátneho stromu Jamajky. Poznáme toľko úžasných zamestnancov a pokúsim sa ich všetkých zapamätať, pretože si to zaslúžia! Naši úžasní komorníci Chase a Neil, úžasní komorníci na pláži Trevardo, Daniello, JLee a Romane, Simone in Loyalty, ktorá je tak nadštandardne priateľská, ochotná a profesionálna, skvelé servery na terase a grile Vanya, Tania, Deaundray, Jamey, Stephnie a Tyrone, naša milá a starostlivá domáca Estina, Peter z izbovej služby, ktorý mi o 6:00 priniesol kávu, Lorna v obchode, ktorá bol veľmi nápomocný, server večerného baru Tresell, úžasní zabávači Nataki, Brenden a Alex, tiež klavirista v bare, ktorého meno neviem, manažéri Rashane a Marvin, personál vo fitness centre, ktorého meno som zabudol, Trecia kúpeľný manažér, ktorý pomohla môjmu manželovi získať správnu masáž, ktorá mu vyliečila bolesti chrbta z letu. Aby toho nebolo málo, priniesli moju bundu, ktorá tu zostala, na letisko Iana Fleminga. Zmenili sme rezerváciu na budúci január, ale nemyslím si, že môžem čakať tak dlho, kým sa vrátim.
Ray Slader
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najväčším sklamaním je, že veci sú veľmi neusporiadané. Nečakal som to od hotela, ktorý si toľko účtuje a chváli sa svojimi službami. Ak sa napríklad opýtam nejaké otázky o podrobnostiach udalosti, dostanem 3 rôzne odpovede od 3 rôznych ľudí a všetky sa môžu mýliť.
Hotel je priamo na pláži. Mali by existovať denné a nočné aktivity, ale v skutočnosti sa toho veľa nedeje. V neďalekom Sandals Ochi je toho viac a môžete využiť bezplatnú kyvadlovú dopravu a využiť ich aktivity alebo reštaurácie. Ak sa kohokoľvek opýtate na aktivity, nedostanete odpoveď, ale existuje aplikácia s podrobnosťami.
Izby majú klimatizáciu a dobrý výhľad na pláž. Mal som nejaké problémy so spánkom, pretože posteľ nie je príliš pohodlná a steny sú TAK tenké. Celú noc počujete prechádzať každé auto, aj keď cesta nie je tak blízko. Vedľa je tiež hotel, nad ktorým nemajú žiadnu kontrolu a jeden deň / noc mali veľmi hlasnú párty, ktorá sa rozliehala celým hotelom a zničila jeden z našich dní.
Propagujú sa ako skvelé letovisko pre bábätká a hovoria, že sa prispôsobia tehotenstvu (ex vám pomôžu získať prijateľné tehotenské jedlá). Robili veľa chýb v kuchyni a často mi napríklad podvarili jedlo a zabudli, že mám alergiu na mliečne výrobky. (Btw, ak dostať každý chod často trvá viac ako hodinu, takže ak sem prídete, potrebujete trpezlivosť.) Tiež mi neustále ponúkali alkohol.
Hovorí sa, že tehotné ženy nemôžu robiť ŽIADNÚ z exkurzií okrem nakupovania (dokonca aj kurz varenia alebo prehliadka kaštieľa??). Bolo by pre nich ľahké upraviť obhliadku alebo zavolať, aby potvrdili, že je tehotenstvo bezpečné, ale jednoducho si nedajú námahu. Jediná dobrá vec na tomto hoteli pre tehotné je, že ponúkajú tehotenský vankúš.
Našiel som ďalšie cestovné kancelárie, ktoré ponúkali možnosti bezpečného tehotenstva (napr. múzeum Boba Marleyho - čo vrelo odporúčam!). Raz som im to povedal, potom povedali, že to za mňa zariadia a potom nám nabijú izbu. Keď sme sa večer vrátili z turné a zavolali nám zamestnanci hotela, že sme nezaplatili a musíme okamžite zaplatiť v hotovosti. V hoteli nie je bankomat, takže povedali, že musíme ísť do mesta a získať hotovosť. Poslali môjho manžela s vodičom do mesta a musel ísť do 10 rôznych bankomatov, pretože žiadny z nich nemal dostatok hotovosti. Museli ísť do zlých štvrtí, kde ho neustále oslovovali drogoví díleri atď. a cítil sa nebezpečne. To zjavne nie je spôsob, akým chcete stráviť večer, najmä kvôli chybe v hoteloch. Ani sa neospravedlnili.
Iný deň, sprievodca meškal 40 minút na naše ranné vyzdvihnutie. Keď som sa ho spýtal, či tu čoskoro príde, zdalo sa, že hotelový koordinátor bol podráždený, akoby som bol nerozumný a netrpezlivý.
Určite to nie je služba, ktorú som očakával za ceny, ktoré účtovali.
Aj keď si môžete vopred rezervovať aktivity, ako je večera pri sviečkach, zdalo sa, že nevedeli, že sme si to rezervovali, a povedali, že altánok na móle je už rezervovaný (??), takže sme museli vziať altánok, že neboli na vode . Tiež povedali, že čas, na ktorý sme si to rezervovali, nie je k dispozícii.
V čase udalosti nám jedna osoba povedala, že ju budeme mať namiesto toho na balkóne hotelového apartmánu, a ani nie o 2 minúty nás ďalšia osoba priviedla k altánku. Nekomunikujú dobre s nami, ani medzi sebou.
Len ďalší príklad zlej komunikácie a dezorganizácie zo strany hotelového personálu.
Ešte jeden tip - urobili sme extra $ za VIP cez letisko. Rad sa nezdal príliš dlhý, takže to asi nestálo za to, ale bolo príjemné pohybovať sa rýchlo po dlhom lete. FYI, musíte vyplniť online formulár vopred, než budete môcť prejsť colnicou, takže to urobte ešte pred odletom.