Grand Palladium Palace Resort & Spa recenzie
Odporúčanie 71 %
Poloha 87 %
Šport a zábava 88 %
Izby 83 %
Strava 87 %
Personál 90 %
Joaquin Nicolás Reyes Fernandez
Zdroj:
Google - automatický preklad

Super dobré, po týždni čakania som konečne vyhral, veľmi zábavné a skvelá pozornosť od všetkých, Edwina, Dani a ich kolegov.
Manuel Estrada bernal
Zdroj:
Google - automatický preklad

Bol som tam týždeň a zážitok bol ešte výnimočnejší vďaka celému personálu, najmä Francisovi a Estiben. Sú to skutočne dôveryhodní tigri. Sme im vďační a určite sa vrátime.
Esther Tebar bernal
Zdroj:
Google - automatický preklad

Najlepší z najlepších bezpochyby, môj priateľ Steven je jeden z najlepších, uisťujem vás.
Carla amalia Rivera jimenez
Zdroj:
Google - automatický preklad

Breidy, vynikajúci pracovník, jeho služby som miloval 🥰🥰
Santi Abbate
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobrá obsluha
J T
Zdroj:
Google - automatický preklad

Mali ste úžasný čas! Úžasný servis, jedlo a umiestnenie!
María Cristina Daza
Zdroj:
Google - automatický preklad

Dobré skúsenosti v katedrále
Selene Daza Carlos
Zdroj:
Google - automatický preklad

Pozornosť je veľmi dobrá a vysoko odporúčaná, najmä Angel Liranzo.
Hector pilier
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vynikajúce služby od spolupracovníkov, Angel, Argenis a Yinerka
M Wish
Zdroj:
Google - automatický preklad

Aktualizácia nižšie:
Urobil som, ako navrhli, a urobil som túto recenziu s nižšie uvedenou odpoveďou na stôl „Služby pre hostí“. Tvrdili, že netušili, kto je „E. Cordero“, „vedúci spokojnosti hostí“, a nič by s tým neurobili. Zamestnanci pri stole ani agent Sunwing by nepomohli. Veľa strateného času v týchto otázkach s nulovou pomocou od hotela. Stále čaká na skutočnú pomoc.
Pôvodná recenzia:
Momentálne bývam so skupinou priateľov. Po našom pobyte napíšem úplnú recenziu.
Jeden pár má však hroznú skúsenosť. Do svojej izby prišli bez mydla. Zamestnanci sa ospravedlnili zaslaním fľaše tequily, ale nikdy neposlali žiadne mydlo. Ich izba má tiež zamorenie termitmi. Hotel neurobil nič a novú izbu nedostali až do 4. dňa.
Keď dostali novú izbu, vyriešenie trvalo celý deň.
Mali tiež otravu jedlom z obeda s grilovaním a museli stráviť 2 dni v miestnosti zamorenej termitmi.
Naozaj som zvedavý, ako im to hotel vynahradí. Dúfajúc, že môžu zmeniť svoje posledné dni, ale v tomto bode by sa naša skupina nevrátila.
Brittany Matos
Zdroj:
Google - automatický preklad

Marídalia a Silvia a Flornelia a Jose v Piachere sa k nám správali úžasne! Pripravujú chutné cappuccino a obsluhujú, ako keby sme boli rodina!
julieta costanzo
Zdroj:
Google - automatický preklad

Vladimir jaison Williams Ricardo rudelania veľmi milý, priateľský, charizmatický a super pozorný
Julie Alexandra Echeverri Gutierrez
Zdroj:
Google - automatický preklad

Veľmi dobrá účasť, všetko vynikajúce
Altagracia milí všetci vo všeobecnosti
palác Julio loby
Ainhara. R
Zdroj:
Google - automatický preklad

Zábava zanecháva niečo, čo treba splniť, najmä v hoteli ako je tento v Punta Cana.
Ďakujeme za skvelú službu od čašníkov Michaela a Ricarda, spríjemnili náš pobyt. Dúfam, že sa čoskoro vrátim!