Tip na aktivity v okolí a možnosti výletov
Saona Island, šnorchlovanie ku koralom, Baccardi Island
Sunscape Coco Punta Cana recenzie
Odporúčanie 55 %
Poloha 75 %
Šport a zábava 85 %
Izby 75 %
Strava 80 %
Personál 78 %
K Starr
Zdroj:
Google - automatický preklad

Práve som sa odtiaľto vrátil. Povedal by som, že všetok personál bol veľmi priateľský. Samotný hotel môže použiť nejaké opravy. Miestnosť, ktorú som si pôvodne rezervoval zámok na posuvné dvere, chýbala. Nie som si istý, čo sa tam stalo, ale nemohol som zostať v tej miestnosti. Nakoniec som upgradoval na výhľad na oceán. Izba bola lepšia, ale potrebovala aj nejakú aktualizáciu. Pre jednu z izieb vyššej kategórie to nebola špičková úroveň. Pri tomto type izby je k dispozícii izbová služba. Jedlo niekedy trvalo dlho, kým prišlo na izbu a výber jedál bol bla. Nebolo veľa možností. So všetkými reštauráciami, ktoré hotel mal, bola väčšina z nich zatvorená, takže sa veľmi nelíšili. Podávané jedlá boli každý deň rovnaké. Vzal moju dcéru do DR na jej narodeniny, ale bohužiaľ si to neužila. Kvôli smradľavým morským riasam sme sa nemohli kúpať v oceáne. Masáž, ktorú som mal, však bola celkom skvelá. Na pláži je príliš veľa ľudí, ktorí sa vám snažia predať veci, to bolo veľmi nepríjemné. Thr hotel potrebuje odstrániť týchto ľudí z pláží. Bolo to neustále každodenné obťažovanie. Ďalšou nepríjemnosťou bolo, keď som do aplikácie zadal požiadavku, aby som prišiel odstrániť taniere z izby alebo si vziať batožinu, keď sme sa odhlásili, nikdy sa to nestalo. Museli sme dať špinavé taniere pred dvere a museli sme si sami vybrať batožinu.
Beatriz
Zdroj:
Google - automatický preklad

Jedno z najhorších miest v Punta Cana... škoda, pretože samotný hotel by mohol byť celkom dobrý, ale jeho nepriateľský a hrubý personál necháva veľa priestoru na zlepšenie. Jedlo je veľmi repetitívne; ak sa vôbec najete, sotva vám poskytnú nejaké taniere. A nápoje... podávajú vám ich až po dojedení... ak ich vôbec prinesú. To všetko mimo sezóny... Neviem si predstaviť, kedy je v hoteli sezóna. Je to škoda, ale nevrátim sa tam, ani keby mi ich dali.
J Ber
Zdroj:
Google - automatický preklad

Na fotkách vyzeral objekt úžasne, čo ma presvedčilo, aby som si koncom septembra rezervoval týždenný pobyt. Ale ako sa hovorí: „Diabol sa skrýva v detailoch“ a bohužiaľ, práve detaily robia realitu ďaleko od toho, čo bolo zobrazené online.
Po prvé, pre hostí existuje jasný dvojúrovňový systém. Buď si priplatíte, aby sa s vami zaobchádzalo, akoby ste boli ubytovaní v 4-hviezdičkovom rezorte, alebo sa uspokojíte so „štandardným“ zaobchádzaním, ktoré je v najlepšom prípade 3-hviezdičkovým zážitkom. Keby som vedel, že rezort má takúto otrasnú segregáciu, išiel by som inde, kde by som sa necítil, akoby so mnou zaobchádzali ako s druhotriednym hosťom, napriek tomu, že som na tom istom mieste.
Ďalším sklamaním boli bufetové reštaurácie. Jedna z nich údajne ponúka vyšší štandard, ak zaplatíte viac, zatiaľ čo druhá pôsobí ako nízkorozpočtová, zle prevedená možnosť, ktorá vás núti spochybňovať vaše rozhodnutie vôbec si tu rezervovať ubytovanie. Obe podávali síce dokonalé, ale podpriemerné jedlo, ktoré bolo prepečené, najmä mäso, ktoré bolo často uvarené do takej miery, že sa už nedalo variť, skončilo suché a ťažko sa jedlo. Korenie bolo buď príliš nevýrazné, alebo smiešne slané a dezerty boli len čistý cukor – drsné a tak sladké, že ničili akúkoľvek zamýšľanú chuť. Zvyknem večerať v druhej polovici občerstvenia a zakaždým nebol môj stôl prestretý. Získať pozornosť obsluhy bolo takmer nemožné a musel som ich zakaždým naháňať, aby som si priniesol príbor alebo šálku kávy. Alebo pohár vody. „Pomarančový džús“ bol skôr príliš sladený pomarančový nápoj, ktorý chuťou sotva pripomínal pomaranč.
Izby, hoci na fotografiách vyzerali vizuálne príťažlivo, neboli funkčné. Nebolo tam miesto na vybalenie, žiadny nábytok na odloženie oblečenia a držiak toaletného papiera bol umiestnený tak nešikovne na zadnej stene, že sa naň nedalo dosiahnuť bez namáhania chrbta. Chodby na poschodí boli v noci hlučné a nedostatok ohľaduplnosti od ostatných hostí mi sťažoval spanie. Aby toho nebolo málo, moja izba bola prepojená s inou dvojkrídlovými dverami, ktoré síce boli zamknuté, ale vôbec neblokovali hluk od hosťa zo susedov, ktorý sa rozhodol každý deň o siedmej ráno telefonovať a udržiavať ma v bdelom stave.
Pláž na fotkách vyzerala skvele, ale bola úplne nepoužiteľná. Morské riasy boli ohromujúce a menili vodu na kalné hnedé močiare s hrozným zápachom. Bazén, hoci bol tiež dokonalý a veľmi fotogenický, bol sklamaním plytký – v najhlbšom bode voda siahala sotva po pás.
Divadlo rezortu je pod holým nebom, čo úplne ničí akúkoľvek možnosť aktivít, keď prší. Keď sa počasie zmení, zábavné a animačné programy sa zastavia a všetky aktivity sa natlačia do hlavnej haly, ktorá sa rýchlo stane preplneným a neznesiteľne hlučným miestom. Ťažko sa tam nájsť nejaké potešenie.
Večerná zábava – opäť – dokonalá. Toľko zmien kostýmov na predstavenie si zaslúži výrazné uznanie, ale talent a výkon nechávajú toľko priestoru na zlepšenie.
Rezervoval som si izbu na základe fotiek a naozaj to ľutujem. Ubytoval som sa v lepších rezortoch za podobnú cenu a odchádzal som oveľa spokojnejší. Po tejto skúsenosti veľmi pochybujem, že sa tam ešte vrátim.
Aiden Little
Zdroj:
Google - automatický preklad

Páči sa mi to tu a základná zóna tínedžerskej izby a ako Lady Candy, pamela a Amanda
Antonio
Zdroj:
Google - automatický preklad

Skvelé dobrodružstvá s „GOLDEN BOY“ skvelými hrami, tancom a prehliadkou rezortu.
Alla Mur
Zdroj:
Google - automatický preklad

Tento hotel je naozaj na hovno. Za Sun Club sme zaplatili, ale v skutočnosti nedostanete nič navyše. Jedlo bolo priemerné, služba bola zlá a navyše sa v našej budove každý deň zapínal a vypínal požiarny poplach celé hodiny bez požiaru. Dokonca aj v naozaj skorých hodinách. A nikto s tým nič nerobil. Zostavy na vstup do reštaurácií trvali hodinu a potom ste museli čakať vo vnútri, aby ste dostali jedlo a nápoje.
Toto stredisko určite vynechajte!
Patricia Š.
Nov 2018
26.11.2018
1222x
V prvom rade by som vyzdvihla polohu hotela. Prvý hotel na pláži a za ním možno iba ďalšie 3, ďalej pokračovali nedotknuté pláže. Vzhľadom na to, že sme si chceli oddýchnuť, nie vždy nás bavilo ležať na hotelovej pláži, kde nás každých 10 - 15 min lámali na rôzne zájazdy, výlety a atrakcie, tak sme si zobrali uteráky a išli na pláž ďalej, kde bolo krásne a kľud. Inak hotelovú pláž čistili na pomery veľmi dobre, nikdy sa nám nestalo, že by bola špinavá či už od chalúh alebo plastových pohárikov, špačkov. Personál naozaj makal. Čo sa týka ubytovania, super, klasické dominikánske, vybavené klímou, balkónom alebo terasou, fénom. Upratovalo sa každý deň, uteráky menili každý deň, ak bolo treba meniť návliečky, stačilo nechať ceduľku na to určenú na posteli a vymenili kedykoľvek. Bufetové stoly super, vždy všetko doplnené, veľa ovocia, koláčov, na raňajky vždy čerstvé ovocné šťavy. Obsluha rýchla, všímavá, usmievavá, vždy sa snažili pomôcť, akurát sme sa dorozumievali rukami, nohami, žiadnu angličtinu na nich netreba vybaľovať. Nerozumejú, ale pochopia vás a spravia, čo je v ich silách, aby Vám dali, čo potrebujete :-). Všade po rezorte stoja vždy nejakí zamestnanci, ktorí sa vás pýtajú na spokojnosť a vždy, keď budete niečo potrebovať, oni Vám pomôžu. Plážový bar takisto super, nájdete tam všetky miešané drinky z rumu, treba ale rátať s tým, že si možno sem tam budete musieť chvíľku postáť v rade, ale bolo to moje asi najkrajšie čakanie v rade, aké som zažila :D. Všetci sme čakali na nápoje, ale proste zahrali barmanovu obľúbenú Bachatu, všetko položil a tancoval a spieval. Vytvoril krásnu atmosféru a aj keď sme čakali, bolo to super a nikomu to neprekážalo, ľudia sa usmievali na neho a užívali si radosť s ním. Proste Dominikánci sú takí. Čo by som ja osobne odporučila, sú a la carte reštaurácie v hoteli. Je ich niekoľko a každá iná. V jednej je brazílske jedlo, v ďalšej ryby a morské plody atď, atď. Objednáva sa do nich 2 dni vopred a spadajú pod all inclusive.
Čítať celú recenziu