Jerba Sun Club recenzie

Izby 72 %
Strava 68 %
Personál 77 %
Iris
Termín pobytu: Aug 2014 Recenzia pridaná 31.08.2014 Prečítané 881-krát
90 %
Transfer z letiska do hotela Sun Club trval pol hodinku. Ubytovanie prebehlo ihneď. Hotel pôsobí príjemne. Vhodný ako i pre deti, tak i pre starších i najstarších. Hotel má svoj disko-bar a aj diskotéku pre verejnosť i hotel zároveň a taktiež to v okolí hotela "žije" animáciami od rána do večera. Taktiež tam je "detský kútik", kde sa o vaše deti postarajú animátori. Okolie hotela je veľké, upravené a čisté (takisto aj bazény, a aj izby). Čítať celú recenziu
Karči
Termín pobytu: Oct 2013 Recenzia pridaná 08.03.2014 Prečítané 958-krát
83 %
Ak by sme to mali zhrnúť, dovolenka bola super. Oddýchli sme si a to bolo hlavné. Už z obrázkov sme boli nadšení architektúrou hotela a celkovým urbanizmom tohto miesta. Areál bol dobre riešený. Všetko malo svoju atmosféru. Hotel má svoje čaro. Upútal nás hneď po príchode. Hotel kľudne môžeme odporučiť pre všetkých. Boli tu ubytovaní starší ľudia, rodiny s deťmi i mladí ľudia. Pláž bola piesočnatá, radi sme sa prechádzali po horúcom piesku. Malo to svoju atmosféru. Bola čistá a pekná. More bolo tiež čisté. Teplota mora bola príjemná. Počasie nám na tejto dovolenke prialo takže sme si užili pobyt vonku a poriadne sme si to tu užili. Myslím, ze si na svoje prídu aj náročnejší klienti. Služby boli na vysokej úrovni. Personál, ktorí tu je zamestnaní, je na úrovni, sú to profesionáli. Boli veľmi priateľskí. Bazény dobre udržiavali. K hotelu patrili aj viaceré bary. S udržiavaním hygieny sme boli veľmi spokojní – vysoká úroveň. Naša izba bola pekne a vkusne zariadená s pekným výhľadom na areál. Každý deň upratali a pravidelne sme dostali čisté uteráky. Radi by sme vyzdvihli prácu animačného tímu. Boli super. Ďakujeme. Bavili hostí po celý deň. Organizovali cvičenie a aj to vo vode, orientálne tance, zumbu a večerný program na rôzne témy. Čítať celú recenziu
Marta S., Nové Zámky
Termín pobytu: Júl 2011 Recenzia pridaná 02.11.2011 Prečítané 1649-krát
78 %